Mijn man en ik hebben zich ook rot gelachen deze aflevering Het domste vond ik dat Tom de naam van dat meisje 2x verkeerd zei... lekker lullig voor haar! Die van die schapenbroche was idd ook vreselijk! Wat een raar mens.. ik zei gelijk na die speeddate al tegen mijn man 'nou..zij word dus niet uitgekozen!' Ik gaf hem groot gelijk! Geert vind ik overkomen als een vies oud mannetje ook erg zelfverzekerd. Je kon ook duidelijk merken wie zijn voorkeur had en wie niet. Bertie heeft leuke vrouwen uitgekozen, die bijna allemaal wel bij haar lijken te passen. Behalve die vrouw die net uit de kast is gekomen.. die vond ik een heel ander type.. veel moderner enzo. Maar tegenpolen trekken elkaar aan zeggen ze altijd toch? Jan (is met die bril toch?) is totaal niet mijn type.. maar kwam wel iets beter over dan de 1e aflevering. Hij lijkt me wel iemand die serieus kijkt naar het innerlijk van het meisje en niet alleen maar op uiterlijk afgaat. De vrouwen van Tom vond ik allemaal wel leuke meiden maar je kon duidelijk zien op wat voor type Tom valt.. Blond en een lekkere kont Ik vond ze wel allemaal lief overkomen, niet b*tchie ofzo. Heb even een foto van zijn vrouwen erbij gedaan ik vind die helemaal rechts het leukst. (oh ik zie net dat er 1 vrouw niet tussen hoort op de foto en dat daar die met dat rode jurkje nog bij hoort...)
'Boer Tom uit Boer Zoekt Vrouw zit ondergedoken' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Moet er toch wel een beetje om lachen
Haha, die heeft hordes vrouwen achter zich aan. Zo zouden die dames er eventueel ook achter kunnen komen wie de nieuwe vrouw in zijn leven is. (als het uiteindelijk iets is geworden met één van de 5)
Gadverdamme, smerig vies mannetje die Geert! Met z'n twee balletjes in de broek en dat geruik aan die vrouwen.
En de volgende keer in de logeerweek word er al gelijk gezoend met een vrouw in de slaapkamer door Geert...
Sneu voor Bertie dat haar eerste keus zich terug trok. Raar ook dat ze dat niet eerder had gedaan... Zin in volgende week, het wordt steeds leuker
Ik vind het nog een beetje mat allemaal, alleen die Geert is een rare vogel. Oh en ik denk dat Tom voor die kapster gaat kiezen volgens mij klikt dat wel
bah die geert! en die tom....een lekker ding maar qua inhoud valt het wel tegen en denk dat theo en nancy wel een leuk stel zouden kunnen worden
Haha, dat viel mij ook al op. Ik vind bij Bertie die vrouw met dat donkere korte haar heel goed passen, die in 2014 pas uit de kast kwam en ook heel even een relatie met een andere vrouw heeft gehad. Dat had ik van begin af aan al, dat zij bij haar past.
Die Bertie is maar stilletjes, vond haar maar saai hoor. Haast niets zeggen of vragen aan de vrouwen, en tijdens het eten met dr haar in het gezicht, en anderen zo min mogelijk aankijken.. Ja Geert heeft er zin in, volgende week. Gaat wel erg hard van stapel zo in de slaapkamer... straks schrikt hij die dames allemaal af met zn opdringerige gedrag.