Boer zoekt vrouw 2015

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
  2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    arm schaap.

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mijn man en ik hebben zich ook rot gelachen deze aflevering:D:D
    Het domste vond ik dat Tom de naam van dat meisje 2x verkeerd zei...:) lekker lullig voor haar!

Die van die schapenbroche was idd ook vreselijk! Wat een raar mens.. ik zei gelijk na die speeddate al tegen mijn man 'nou..zij word dus niet uitgekozen!' Ik gaf hem groot gelijk!

Geert vind ik overkomen als een vies oud mannetje:) ook erg zelfverzekerd. Je kon ook duidelijk merken wie zijn voorkeur had en wie niet.

Bertie heeft leuke vrouwen uitgekozen, die bijna allemaal wel bij haar lijken te passen. Behalve die vrouw die net uit de kast is gekomen.. die vond ik een heel ander type.. veel moderner enzo. Maar tegenpolen trekken elkaar aan zeggen ze altijd toch?;)

Jan (is met die bril toch?) is totaal niet mijn type.. maar kwam wel iets beter over dan de 1e aflevering. Hij lijkt me wel iemand die serieus kijkt naar het innerlijk van het meisje en niet alleen maar op uiterlijk afgaat.

De vrouwen van Tom vond ik allemaal wel leuke meiden maar je kon duidelijk zien op wat voor type Tom valt.. Blond en een lekkere kont:p
    Ik vond ze wel allemaal lief overkomen, niet b*tchie ofzo.
    Heb even een foto van zijn vrouwen erbij gedaan;) ik vind die helemaal rechts het leukst.

(oh ik zie net dat er 1 vrouw niet tussen hoort op de foto en dat daar die met dat rode jurkje nog bij hoort...)

Bijgevoegde bestanden:

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  5. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Geert is ook weer aardig op dreef!!
    Voelen en ruiken pff

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    idd ja, wat een sukkel.

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Oversekst mannetje die Geert bah

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Gadverdamme, smerig vies mannetje die Geert! Met z'n twee balletjes in de broek en dat geruik aan die vrouwen.

9. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    :D:D wat een viezerig he?!

10. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Proest

En dan het voor stukje van volgende week! Volgens mij heeft hij d'r gelijk op gelegen.

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    En de volgende keer in de logeerweek word er al gelijk gezoend met een vrouw in de slaapkamer door Geert...

12. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    'k Snap niet dat die vrouwen allemaal wel zo enthousiast over hem zijn.

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Die krijgen de kans niet eens om iets te zeggen, hij pakt ze meteen op hun bek.

14. pientje1

pientje1 Niet meer actief

En de tekst op het shirt van Bertie met de pijl gericht op yvonne :D. Hoe fout kan het zijn.....

15. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Sneu voor Bertie dat haar eerste keus zich terug trok. Raar ook dat ze dat niet eerder had gedaan...

Zin in volgende week, het wordt steeds leuker

16. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik vind het nog een beetje mat allemaal, alleen die Geert is een rare vogel.

Oh en ik denk dat Tom voor die kapster gaat kiezen :) volgens mij klikt dat wel

17. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    bah die geert!

en die tom....een lekker ding maar qua inhoud valt het wel tegen

en denk dat theo en nancy wel een leuk stel zouden kunnen worden ;)

18. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Haha, dat viel mij ook al op. :D

Ik vind bij Bertie die vrouw met dat donkere korte haar heel goed passen, die in 2014 pas uit de kast kwam en ook heel even een relatie met een andere vrouw heeft gehad. Dat had ik van begin af aan al, dat zij bij haar past.

19. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Die Bertie is maar stilletjes, vond haar maar saai hoor. Haast niets zeggen of vragen aan de vrouwen, en tijdens het eten met dr haar in het gezicht, en anderen zo min mogelijk aankijken..

Ja Geert heeft er zin in, volgende week. Gaat wel erg hard van stapel zo in de slaapkamer... straks schrikt hij die dames allemaal af met zn opdringerige gedrag.

Deel Deze Pagina