Boer zoekt vrouw 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blossom85, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.602
    3.852
    113
    Ik denk dat Jaap uiteindelijk alleen achter blijft na het reisje of anders een paar mnd later.
     
  2. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik vind wel dat Marnix af en toe erg verliefd naar bertine kijkt
     
    Sallie vindt dit leuk.
  3. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ja vind ik ook... liefdevol vooral.. ik twijfel alleen of hij haar 'gewoon lief' vind - zoals je ook een zusje lief kan vinden - of dat er meer is...
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  4. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ja nu zag ik dus een voorstukje waarin hij dus min of meer heeft toegegeven een beetje verliefd te zijn, en hij had dus precies die blik weer. Die heb ik nog niet gezien bij janneke. Ik zet mijn geld nu op bertine, maar je weet het maar nooit met hemo_O
     
  5. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Toch Janneke! Wat een goede keuze!
     
  6. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.938
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Denk niet dat het wat gaat worden, het is allemaal zo kil en klinisch, zijn geen mensen die makkelijk hun genegenheid tonen, lastig hoor
     
  7. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wow... ik had toch echt bij marnix en jaap anders gegokt.. en misschien wel gehoopt- met name voor bertine. Vind dat echt een lieverd..

    Die opmerking van die vriendin van Marit... over dat verliefd zijn ohhh ! Ik ben héél benieuwd naar de weekenden weg en wie er nog bij elkaar zijn. Ik weet het écht niet. Roel en Steffi vertrouw ik wel op.. Maarten en Michelle... ik weet het niet. Kan michelle het aan???
    En de andere 2 mannen ook.. géén idee.
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja he.. vond ik ook.. bij bertine was wat meer vanzelfsprekende warmte ofzo..
     
  9. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.938
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja vond ik ook, ik vind Janneke zo gereserveerd en afstandelijk, van wat wij te zien krijgen natuurlijk maar denk ook wel dat ze zo is
     
  10. fafa

    fafa Niet meer actief

    Ik geloof ook niet dat Marnix en Janneke wat wordt. Bertine was een betere keuze geweest, denk ik.

    Mooiste momentje van deze aflevering vond ik de reactie van de vader van Maarten, toen Michelle zei dat ze into de stenen was (tenminste, ik denk dat ze dat zei, want de peuter zat er doorheen te wauwelen, dus correct me if I'm wrong).

    Die man zo droog "okeeee". :D Blijkt zn vrouw aan de tarot te zijn. Dus die zag het al helemaal voor zich, denk ik... twee van die spirituelo's in de familie :confused:
     
    Athina, Waxinelichtjes en Huismuisie vinden dit leuk.
  11. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Exact wat ik dacht:roflmao:
     
  12. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zag beide keuzes niet aan komen, maar hoopte stiekem dat Jaap wel voor Marian zou kiezen.
    Tussen Marnix en Janneke wordt het sowieso niets.
     
  13. s82

    s82 Actief lid

    10 mei 2011
    451
    18
    18
    Wat jammer dat Marnix voor Janneke heeft gekozen, dat gaat niet werken. Bertina is zo lief, echt jammer
     
  14. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh die Bertine was echt een zoveel betere keuze geweest. Tussen hen was er ook veel vaker een knuffel, ze leek veel liefdevoller naar hem.

    Ik vermoed dat het niks gaat worden, het oogt zo onwennig allemaal. En waarom 3 zoenen bij binnenkomst?
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  15. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Zelf denk ik dat het tussen Wim en Marit niks wordt. Zó verschillend.

    Roel en Steffie vind ik nog erg koeltjes. Denk dat t wel wat wordt, maar de spanning knalt er niet vanaf.

    Jaap en Marian. Prima stel.
     
  16. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.048
    3.512
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het goed is voor Bertine dat ze niet gekozen is. Volgens mij zou zij zich heel erg moeten aanpassen bij hem. Marnix en Janneke vind ik wel een goede combi, maar ze moeten allebei wel leren hun gevoelens te gaan uiten.

    Ik vind Marian een nogal wanhopig overkomen de hele tijd....

    Wim en Marit is een leuk stel, maar dat is zo vaak zo bij jonge stelletjes. Ik ben benieuwd hoe het over een paar maanden met ze gaat.

    Steffi en Roel vind ik een erg leuk stel. Ze zijn allee nog wat onwennig, maar dat zie ik wel goed komen!

    Maarten en Michelle vind ik ook leuk samen. Nu maar hopen dat Michelle niet te moeilijk gaat denken en er gewoon vol voor gaat.
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  17. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Marnix en Janneke: aan het einde van de vorige aflevering had ik toch licht het gevoel dat hij voor Bertine zou kiezen. Janneke en Marnix samen, ik weet het niet. Ik geef het weinig kans. Je ziet zoveel afstand tussen hun. Met Bertine samen zag je toch warmte.

    Jaap en Marian: ik hoopte op Petra. Hij lijken wel echt verliefd maar ik weet niet. Die berichten over dat ze op Farmdates zit maken mij toch aan het twijfelen:roflmao:
    Dat i.c.m. dat ze al eerder bij bzv was geeft mij het gevoel van een beetje hopeloos zijn.

    Wim en Marit zijn leuk zo samen. Van je vriendinnen moet je het hebben trouwen. "ze is wel vaker verliefd" oepsssss

    Michelle en Maarten: Maarten is duidelijk zo verliefd! Leuk om te zien! Ik ben benieuwd of het goed gaat. Michelle lijkt me niet de makkelijkste. Maar volgensmij laat Maarten ook niet over zich heen lopen.

    Steffi en Roel: die zijn echt verliefd! Het ziet er allemaal wat onhandig uuit maar volgens mij hebben ze gewoon last van die camera's. Kan ik me wel voorstellen. Lig je samen op dat bed, zit die cameraman naast je snufferd. Blijf dan maar eens romantisch doen :p
    Komt wel goed met die twee.
     
    chrystel73 en Stringetje vinden dit leuk.
  18. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja dát he! Ze stonden daar in de keuken écht even 'verplicht' te praten met elkaar, maar het was net of ze dachten 'wégwezen met die camera's nu!' Ik denk dat dat wel goed kan komen als ze wat privacy hebben!
     
    Stringetje, fafa en blossom85 vinden dit leuk.
  19. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Ik snap die Marnix echt niet.. Janneke is zo afstandelijk. Hopelijk is dat anders in de tijd dat de camera's niet draaien.

    Ben nieuwsgierig welke stellen bij elkaar blijven, ik gok op Wim (heb er wel vertrouwen in) en Steffie.
     
    Stringetje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina