Boer zoekt vrouw 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blossom85, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Bizar.... vind je t gek dat je niks voelt als je maar blijft denken. Heeft het überhaupt een kans gekregen, vraag ik mij af.

2. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zeg net tegen mn man, dezelfde electrische fiets en regenjas. Opa en oma:rolleyes: denk ook dat t niks word.

Michelle wil snel een baby volgens mij:roflmao::roflmao:

Wim is echt schattig:p

Steffie komt helemaal goed:thumup:

Houdoe Marnixxxx

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  3. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Volgens mij dacht Marnix de hele citytrip: Ik heb de verkeerde keuze gemaakt:roflmao:

Caithy en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    Die Michelle... :|

Steffi en Roel vind ik echt een leuk stel de rest is niks :D

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vraag me af of Marnix überhaupt ooit iemand vind.
    Ik denk dat het wel iets wordt tussen Marian en Jaap.

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.872
    18.652
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg, wat een lamlul die Marnix, hij verwacht bij ieder ding een gebruiksaanwijzing.. niks geen spontaniteit. Hij kan beter de rest van z'n leven alleen blijven, hij geeft het toch geen kans. Zonde voor Janneke, respect, ze heeft echt wel haar best ervoor gedaan.

Wim en Marit vond ik erg leuk samen deze aflevering. Denk dat het wel goed zit.

Steffi en Roel zit sowieso goed, erg leuk stel.

Maarten en Michelle ook erg leuk. Ik denk juist dat ze elkaar goed aanvullen.

En dan Jaap, vind het een beetje saai en ongemakkelijk. Misschien dat het door de camera's komt, maar komt zo nep over. Ben benieuwd of ze nog samen zijn.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oeh. ik vond Janneke juist de negatieveling... Marnix zoekt best wat toenadering - maar dat wijst ze af - maar later zegt ze dat hij maar geen move maakt om te zoenen???
    En ja - ze praten te veel - maar Janneke gaat er veel te zwaar en negatief op in vind ik oef... Zo jammer dat hij bertine niet gekozen heeft.

Ik ben heel benieuwd bij Wim en Marit... Jaap en Marian viel me niets tegen! Steffi en Roel zijn leuk - hoewel ze wel moet stoppen zichzelf naar beneden te halen..

En Maarten en Michelle zou best nog eens wat kunnen worden. Ze vullen elkaar aan. Als hij maar genoeg pit heeft en power om tegengas te geven als het nodig is- en als hij z'n 'moeilijke tijd' maar verwerkt heeft.

Leuk om te zien dat in elk geval Steffi en Roel samen aan kwamen. Ik ben benieuwd naar de rest. Alleen of samen? Eventueel met iemand anders samen?

8. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Marnix, nog steeds zo’n botte boer. Denk niet dat hij snel weer zo’n leuke vrouw gaat treffen. Sukkel!!

Wim en Marit lijken wel goed bij elkaar te passen. Maar ik denk dat zij er toch wel weer genoeg van krijgt, is het haar al gauw te saai.

Jaap en Marian, denk nog steeds dat dat niet goed gaat komen. Hij is bang dat ze volgende week al op de stoep staat als hij haar de gelegenheid geeft. Zij wil te graag en hij twijfelt nog.

Steffi en Roel zijn echt een perfect stel! Niets meer aan doen!

Maarten en Michelle, ik denk niet dat die bij elkaar blijven. Jemig wat is zij veeleisend, pfff ik zou het er spaansbenauwd van krijgen!

9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Athina ja dat ben ik wel met je eens hoor. Ik vond Janneke vanaf het begin al niet passen en Bertine wel. Daar zag je chemie, iets dat wel nodig is natuurlijk om het vuurtje een beetje op te stoken.

Toch zie je dat sommige mensen voor de veilige afstand kiezen in de wetenschap dat het niks wordt om ook maar niks te voelen. Liefde is heel mooi maar tegelijk ook erg kwetsbaar.

Ik vind Marnix echt wel leuk overkomen op beeld. En hoop stieken dat Bertine weer contact met hem heeft.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Haha ja die gedachte had/Heb ik ook!

fafa vindt dit leuk.
  11. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #231 conejita, 25 nov 2018
    Laatst bewerkt: 25 nov 2018
    Maarten is veel te leuk voor Michelle. Hij is wel opgebloeid in deze afleveringen. Ik denk wel dat ze 't gaan redden ook al zag ik geen Maarten in 't voorstukje van volgende week...

Jaap moet echt ff tijd voor zichzelf en alles laten bezinken. Dan heel rustig aan kijken of 't wat wordt. Ik vond het erg ongemakkelijk om naar hen samen te kijken hen samen.

Ik vond Marnix soms ook idd toenadering zoeken, bijv toen op die love seat in de hotelkamer en toen was Janneke weer heel bot en afwijzend. Dus ze kunnen er allebei wat van, wiebelkonten. Op 't laatst was ze wel duidelijk dat ze wel weer wilde. Dat verbaasde me eigenlijk. Maar hij had gewoon echt voor die andere moeten kiezen.
    Heel vermoeiend om naar hen te kijken, hele tijd dat gepraat in metaforen ook pfff. Zwemmen, pootje baden, stroom op- of afwaarts .. Mijn hemel, zo vaag!

Roel is echt best een hunk (kwam ik laatst al achter) erg leuke vent. Steffi en hij erg leuk, niks meer aan doen.

Wim en Marit... Leuk. Voor nu. Maar op lange termijn ...?

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het was weer vermakelijk, en af en toe tenenkrommend ;).

Veel is al gezegd! Wat mij opviel was dat Wim alleen binnenkomt in het voorstukje van volgende week. Hij keek ook niet heel happy.. zou jammer zijn, vond ze wel leuk nu zo samen!

13. fafa

fafa Niet meer actief

Ja, dat viel me ook op. Ik hoop dat Marit gewoon op een verre vakantie was tijdens die opname, en dat ze wel nog samen zijn.

Sallie en Athina vinden dit leuk.
  14. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik kreeg bij Marnix gewoon af en toe het gevoel dat hij een beetje depressief was. Alles was zo moeilijk, veel negatieve gedachtes, hij zag echt alleen maar beren op de weg. Gevangen in zijn eigen hoofd.

15. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

In het voorstukje voor volgende week zie je in het shot dat Yvonne met die stugge Westfriese boer praat (Jan?) Maarten op de achtergrond staan, dus dat is nog aan denk ik :)

Die Marnix zit gewoon enorm met zichzelf in de knoop denk ik. Jammer!

fafa vindt dit leuk.
  16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh dat had ik gemist! Goed gezien!

Caithy vindt dit leuk.
  17. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.828
    8.483
    113
    Vrouw
    Ik heb het idee dat Marnix sociaal gewoon erg onhandig is... hij weet zich geen raad, kan zich geen houding geven en weet niet hoe hij gevoelens moet uiten. Ik denk niet dat hij er veel aan had kunnen veranderen.. voor ons als kijkers lijkt dat wel zo maar ik denk dat hij het zélf niet kan. Sneu ook wel...

18. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik vond juist Janneke de negatieveling en psycholoog. Niks kon spontaan, alles moest uitgemeten worden qua gevoelens. Als hij dan een hint geeft dat ze ff bij m komt zitten, zegt ze gewoon keihard nee. Om hem vervolgens daarna de schuld te geven dat er niks gebeurt tussen hen:rolleyes: Nee, vind je het gek? Ik vind Marnix best een leuke vent, beetje lomp af en toe, maar wel heerlijke droge humor die zegt hoe het erop staat. Ik hoop dat hij inmiddels een leuke meid heeft :)

Bij Jaap en marian krijg ik meestal een beetje rillingen... kweet t niet, maar geloof niet dat t wat wordt. Té hoteldebotel allebei.

Bij de rest ben ik erg benieuwd, vind Wim en Marit ook wel lekker vlot samen ;)

conejita, Waxinelichtjes en Athina vinden dit leuk.
  19. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.471
    3.922
    113
    Vrouw
    Wat mij betreft mogen ze de volgende keer een uur lang Steffi en Roel uitzenden. Vind dat zo'n leuk stel!

Oh en Jaap en Marian, brrr... Het is allemaal veel te...

Benieuwd naar volgende week!

Champetter en olleke vinden dit leuk.
  20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Ja janneke had op schoot moeten kruipen en dan hadden ze kunnen zoenen

conejita, Caithy, Sallie en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina