Boer zoekt vrouw 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blossom85, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.535
    11.093
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou he. Als ik niet al de leukste man van Nederland had gevonden had ik hem wel geschreven ;)
    Oh en het boeren leven is niks voor mij maar dat terzijden...

    Ik snap niet waarom er zo’n mega kamp Janneke is. Misschien herkennen heel veel vrouwen hun eigen onmogelijke gedrag in haar ofzo. Maar ik zou er echt kriegel van worden...
     
    CoffeeJunkie, Athina en Mammielove vinden dit leuk.
  2. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Marnix praat zo cryptisch de hele tijd, begrijp de helft vd tijd niet wat hij bedoelt
     
    conejita vindt dit leuk.
  3. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.010
    3.474
    113
    Vrouw
    Ik moet ook de hele tijd nadenken of het nou positief of negatief is wat hij zegt...
     
  4. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Wim en Marit wordt niks. Ze wil alleen maar sportieve dingen doen zoals bergen beklimmen en reizen. Hij niet, dat zie je. Zij kan denk ik niet aarden in het boerenleven waar je minder vrijheid hebt.

    Marnix en Janneke hadden veeeeel eerder moeten zoenen. Het waren nu broer en zus geworden.

    Jaap tja..... Heeft hij eindelijk een vriendin gaat tie zeuren. Hou dan op met zoenen haha. Omgekeerde van Marnix dus.

    Steffie en Roel: nog steeds te leuk! Wel was Roel het meisje hoe hij in haar armen lag. Dat zie ik liever andersom. Maar toch te schattig!!!!

    En Maarten en Michelle. Het vrouwke ging los met kopen. En hij er maar achteraan sjokken. Ze kan niet echt genieten. Veel haast in haar lijfje. Behalve als ze zit, dan hangt ze altijd in alle stoelen. Ik denk dat ze gaan botsen.
     
    conejita vindt dit leuk.
  5. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Janneke wel, dat scheelt :D Zij houdt totaal niet van humor, hij is een en al humor, hij is gewoon een droogkloot, maar daar kan zij niet mee omgaan. Zij neemt alles letterlijk op en gaat daar dan weer een heel relaas over houden van wat hii nou bedoeld en waarom en hoe en wanneer en hoelang en welke diepte, enz..... wordt je toch gek van? ;)
     
    conejita, Anna1083 en Athina vinden dit leuk.
  6. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.032
    15.039
    113
    Laten we het erop houden dat ze beide mij niet erg liggen ;)
     
  7. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.158
    477
    83
    NULL
    Ik vind Michelle juist vaak lui. Ligt vaak ergens te hangen of te slapen.
    En zet liever andere aan het werk dan dat ze zelf iets doet
     
  8. fafa

    fafa Niet meer actief

    Ik vind dat juist fantastisch... dat gesprek over dat zwemmen/verzuipen/pootjebaden :DHeerlijk.

    Ik vond Marnix in het begin helemaal niks, maar heb steeds meer sympathie voor hem gekregen. Het zou mijn vent ook niet zijn, maar je hebt er een goeie kroegmaat aan, denk ik :cool:
     
    conejita, Athina, Huismuisie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Exact, hij was zo druk met analyseren dat er geen tijd was om wat te voelen.
    Dat Janneke constant de discussie aangaat en mee analyseert (en zeurt en zevert:rolleyes:) heeft ook niet echt geholpen denk ik.
     
    Caithy vindt dit leuk.
  10. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik begreep niet hóé het kon dat Marnix Janneke aankeek alsof hij hótéldébótél was en vervolgens zeggen dat er géén vlinders waren. Hóé dan? Of herkent hij geen vlinders? En heeft ie geen idee wat hij nou eigenlijk voelt?

    Steffi: leuk gezicht, mooi karakter en een leuk vriendje maar ik stoor mij elke keer aan die halve ragebol op haar hoofd. Waarom dat rare korte mannenkapsel en van die ANWB winkel shirtjes? Ze is zoveel meer waard dan zichzelf zo te laten knippen en kleden!
     
    Indire, conejita, Schuurpapier en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Dippertje

    Dippertje Fanatiek lid

    4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    NULL
    NULL
    Steffi shopt gewoon bij de ruiter winkel , allemaal polotjes enzo. En die korte krullenbol vind ik wel bassen bij haar boerse gezicht. Dat is niet negatief bedoeld overigens. Ze heeft gewoon lekkere rode bolle wangen als ze lacht. Leuke meid!!

    Marnix heeft gewoon niet de juiste vrouw gevonden, voor iemand die de hele tijd in kringetjes ronddenkt heb je geen vrouw nodig die alles wil bespreken en analyseren maar iemand die je uit je kringetje trekt. Janneke vond ik ook wel erg negatief en zeurderig. Met haar dit hou ik wel ff vol maar niet eeuwig .. ja duh niemand lijkt mij. Jullie passen ook gewoon niet bij elkaar.
    Jaap met z'n straks staat ze over een week voor me deur (om in te trekken) hallo Jaap gebeurd dat regelmatig dan?? Dat er vrouwen bij je voor de deur staan omdat ze bij je willen wonen.. doe even gewoon.
     
    conejita, fafa en Nellie4 vinden dit leuk.
  12. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.577
    3.804
    113
    Mempie en gerdia vinden dit leuk.
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Maar dat deed hij ook bij Yvon haha, misschien wil hij liever haar :roflmao:
    Steffi shopt inderdaad bij de ruitershop, zie bijna nergens anders dat soort polo's.
     
  14. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nou, dan gun ik het haar ze daar mee gaat stoppen hahaha en eens leuke kleren gaat kopen. Of en minstens 10 jaar haar haren gaat laten groeien ;)
     
  15. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
  16. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Athina vindt dit leuk.
  17. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Dan had Jaap er ook bij moeten zitten...
     
  18. fafa

    fafa Niet meer actief

    Dit snap ik niet?

    Steffi en Marnix hebben blijkbaar zitten kletsen bij zo'n draaidag. Zij heeft een paard waarvan ze denkt dat ie het goed doet op een keuring en Marnix is blijkbaar een goeie "voorbrenger".
    "Joh, dan breng ik jouw paard toch een keertje voor, kijken wat ie doet op die keuring"
    "Ja, supertof, doen we"

    Waar moet Jaap dan in dat verhaal?
     
    Dubbelgeluk, Athina en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  19. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.577
    3.804
    113
    Denk dat ze bedoelt dat jaap ook paarden had (nou ja, pony's dan)
     
  20. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.081
    5.270
    113

Deel Deze Pagina