het enige wat ik kon verstaan was: you never get a second chance for the first impression, maarja dat zei hij ook 10 keer. Marnix is echt een kwal, zou niet eens door hem uitgekozen willen worden.
Steffie is verrassend spontaan. Bij Wim had ik de hele tijd ik ken hem ergens van. Blijkt uit de buurt te komen waar ik ook heb gewoond. Heb hem denk ik dan van de middelbare gekend. Verder kijk ik omdat het lekker wegkijkt op de zondag avond.
Steffi vind ik super leuk. Marnix is echt een irritante kerel. Ik heb echt helemaal niks met dat soort types. Luidruchtig en een grote sjaggerijnige bek
https://www.lindanieuws.nl/boer-zoekt-vrouw/bloemenboer-jaap-heeft-tien-kansen-om-een-eerste-indruk-achter-te-laten/ Heb 'm al!
Elk jaar denk ik weer: wie verzint die dates? Ik vind het vaak erg bijzondere activiteiten. Hutten bouwen......
Wat is die Marnix toch een botte hork. Gatver. Hij zoekt de vrouwelijke versie van zichzelf. Zo vol van zichzelf terwijl hij volgens mij bloed onzeker is. Misselijke vent
Toch denk ik dat de vrouwen wel bij 'm passen die hij gekozen heeft.. of tenminste; dat ze hem wel kunnen handelen. Dat je een vrouw zoekt die op je lijkt - is niet zo gek denk ik, je kent jezelf- het is natuurlijk 'makkelijk' en vertrouwd om iemand te vinden die op jezelf lijkt... vond de uitspraak niet eens zo raar. Ook al is het een hork. Die ene dame die een beetje beledigd was dat hij niet naar haar had gevraagt - daarvan dacht dat ik echt 'had je wat ánders verwacht dan??' we hebben al meer boeren gehad zo. Bij michele was ik toch wel een beetje verrast door de keuze. Ik had Maarten toch niet verwacht.
Het was weer leuk! (En af en toe tenenkrommend). Ik had Zeno niet verwacht bij Michele! Verder ben ik heel benieuwd alweer naar volgende week. De leukste afleveringen vind ik altijd het speeddaten en de city trip. O en heel goed dat Jaap eerlijk was tegen Marian (?). Vond het een bijzondere vrouw.
Wow. Check op Facebook: Met beide benen op de grond. Is van die vrouw met die enorm directe vragen. Geloof dat Twitter los ging op haar manier van doen.
Misschien wilde ze gewoon even haar bedrijf promoten . Ik heb geen twitter, ben wel benieuwd naar de reacties .
http://www.welingelichtekringen.nl/media/848183/twitter-vermaakt-zich-met-date-van-boer-jaap-deze-vrouw-kan-beter-solliciteren-bij-politie.html
Viel jullie ook op dat Marnix wel erg intens/verlieft naar Yvon Jaspers keek? Als ik haar was zou ik er raar van worden haha. En ik las ergens anders dat Marian van boer Jaap (de blonde, dus niet die vroegtijdig werd weggestuurd) in 2012 ook al bij boer Martin bij de laatste vijf zat! Dat is raar als dat klopt. Sowieso als ze twee keer bij de laatste vijf eindigd maar Martin was ook een heel ander type dan Jaap vond ik.