Boer zoekt vrouw 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blossom85, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou inderdaad. :p
     
  2. tumtummetje

    tumtummetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    1.775
    1.520
    113
    Die moeder van Michelle... wat lijkt Michelle op haar moeder en ik weet nu ook van wie ze dat lachje heeft :D
     
    Jessie80 vindt dit leuk.
  3. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    Ik vond Steffi zooo lief! En denk ook een goede keuze, denk dat Roel haar meer in haar waarde laat dan Harold.

    Wim en Marit vond ik ook erg leuk als koppeltje samen, ben benieuwd hoe het verder gaat met hun.
     
  4. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit !! Echt schatjes, zat hier op de bank gewoon mee te zwijmelen ♡

    Michelle vond ik onbeschoft. Wacht iig ff tot Ruud weg is.. lekker lullig zo voor hem!

    Nu nog wachten op de minst leuke boeren vind ik!
     
  5. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wat was het een gezellige dag bij Marnix zeg o_O
    Benieuwd wie hij kiest.

    Erg schattig die Steffi en Roel. Je zag wel aankomen dat ze hem ging kiezen.
     
  6. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.713
    3.257
    113
    Awww zo zielig voor Harrold, had het hem zo gegund! Steffi en Roel zijn een mooi lief stel hoor, maar Harrold heeft het hart zó op de goede plaats zitten en vond Steffi oprecht écht leuk, dus ik hoop dat allemaal aardige stoere plattelandsmeisjes nu naar hem gaan schrijven zodat hij er snel overheen komt.
     
    wishfulthinking en Athina vinden dit leuk.
  7. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat hoop ik ook ja ♡
     
  8. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Briljant dit, zit ik 9 aflevering naar een redelijk gezapig seizoen te kijken, en ineens gaat alles los met gevoelens. Wel leuk :roflmao:
     
    MariMari en Indire vinden dit leuk.
  9. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Dit zou weleens een heel succesvol seizoen kunnen worden, zag ik niet aankomen :D
    Maar wat een gedoe bij marnix over die briefjes met 10 woorden :eek:
     
    sweetL vindt dit leuk.
  10. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.949
    15.249
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou echt zeg.
    Ik ben toch wel benieuwd wat daar nog gaat gebeuren, volgens mij zijn beide dames helemaal afgeknapt.
     
  11. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Nou inderdaad he... wat hebben ze dat opgeblazen met elkaar?! Hoe gestresst kun je worden in zo'n situatie met elkaar.

    Ik hoop dat Marnix voor Bertine gaat... Ik denk dat Janneke zich minder makkelijk aan kan passen. Bertine is makkelijker, zonder zichzelf te verliezen denk ik. En ze voelen zich fijn genoeg bij elkaar om elkaar wel te kunnen omarmen en elkaar te kunnen troosten. Dat idee heb ik bij Janneke minder...
     
  12. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vond het gisteren maar verdrietige televisie. Om de één of andere reden heb ik meer moeite met de gekwetste, afgewezen mannen- dan met de vrouwen geloof ik.

    Iemand zei trouwens dat michelle het er van nam- ik dacht omgekeerd - wow.. maarten komt los?! Ik vond Ruud leuker... maar ik ben dan ook zéker geen Michelle - ik denk dat Maarten wel bij haar past. Ruud is wel iemand die áls hij nog zoekende is- wel iemand kan vinden, zeker nu. En dat geld denk ik ook voor Harrold. Zo sneu...

    Ik denk op dit moment dat Jaap voor Petra moet gaan. Die heeft net als hij ook haar eigen dingen wel. Voelt zich vrij snel op haar gemak. Niet te moeilijk doen allemaal. Iemand die hem wel meetrekt af en toe als hij zich te veel in zijn werk verstopt.

    En Wim en Marit kan echt weleens langer duren. Leuk setje met elkaar!
     
  13. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Ja ik vond het helemaal niet leuk om te zien hoe Ruud en Harold afgewezen gingen worden. Ze waren allebei ook verliefd, zo sneu voor hun.
     
  14. fafa

    fafa Niet meer actief

    hahaha, ja. Ik moest zo lachen. Zit mn vriend me glazig aan te kijken wat er zo leuk was. :roflmao:
     
  15. muppettje

    muppettje Fanatiek lid

    7 feb 2010
    1.490
    169
    63
    https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/harrold-verliefd?fbclid=IwAR3ghnrP6_zvSyaRB_skXUyLz4_CT0BNrCM2XNfid-9JiMOVDhbJxoheQPQ

    Hij heeft zijn geluk gevonden..
     
    Suuzan en toch3 vinden dit leuk.
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Ik denk dat Steffi wel echt een goede keuze heeft gemaakt, vind Roel ook beter bij haar passen en denk dat ze wel echt bij elkaar blijven in de toekomst.

    Marnix vind ik nog steeds lastig te peilen, ik blijf erbij dat het zo'n man is met een grote mond maar een klein hartje. En iemand die z'n gevoel niet snel laat zien. Met die briefjes ook, zo sneu. Maar Ik denk dat Bertine het best bij hem zal passen.

    Bij Wim en Marit heb ik eigenlijk helemaal niet het idee dat het van lange duur is haha. Geen idee waarom, maar gewoon een soort spanning tussen hun ofzo.

    Michelle haar keuze vond ik verrassend. Wel echt tof dat ze Maarten heeft gekozen, Ik denk dat het een hele lieve jongen is die haar goed aanvult.
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  17. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Vond het een heel leuke aflevering.
    Steffi heeft goed gekozen. Die twee passen goed bij elkaar. Denk dat Harrold inderdaad 'de goede vriend was die ze er graag bij heeft' maar zich ook een beetje aan hem kon gaan irriteren omdat ie vaak zo de clown uithangt. De rust en geborgenheid van Roel is echt iets voor haar.

    Wat een gedoe allemaal bij Marnix. Het ene moment denk ik 'ja hij kiest voor Janneke' en het volgende moment pakt ie Bertine vast alsof ze al verkering hebben. Hij heeft wel veel noten op z'n zang die Marnix. En een enorme gebruiksaanwijzing. Hoop voor hem dat ie een dame kiest en dat het gaat slagen, want ik gun het hem wel. Ik denk dat een relatie met Bertine het meeste perspectief biedt. Janneke en Marnix zouden te veel botsen.

    Jaap vond ik aan het begin van het seizoen heel sympathiek maar dat begint wat minder te worden. Hij legt het er zo bovenop dat hij niet kan kiezen. Alsof het een soort ienemienemutte gaat worden, en het 'm allemaal niet uitmaakt. Als ik gekozen zou worden zou ik misschien een beetje het idee hebben 'maar hij had net zo goed de ander kunnen kiezen'. Je voelt je als vrouw niet zo speciaal meer bij hem. Ik snap best dat hij kiezen lastig vindt maar probeer dat dan een beetje voor jezelf te houden. Ik zeg: het wordt Petra! Gezelligheid, warmte, een beetje los. Ik vind die andere vrouw (naam even kwijt) zo'n aangeharkt type..

    Michelle en Maarten. Ja een goede match. Ik maak me wel wat zorgen over Michelle hoe ze in de knoop zit met zichzelf en d'r verleden. Maar ik denk wel dat Maarten daar op een goede en lieve manier mee om kan gaan. Twee gevoelsmensen samen.

    En dan Wim. Dat is zo iemand die zich pas echt laat zien als de camera's allemaal weg zijn. Althans dat hoop ik. Want anders zit er niet zo veel in behalve die lach op z'n gezicht. Marit heeft wel behoefte aan wat diepgang. Het zal mij benieuwen of ze dat gaat vinden bij Wim. En anders is ze ervandoor. Het zou zomaar goed kunnen slagen maar Wim moet dan niet hele tijd zo luchtig blijven doen. Maar wat ik zeg, ik denk dat als de camera's weg zijn... :)

    Nou dit was mijn reflectie hoor haha! Had even niemand om de aflevering mee door te spreken dus gebruik dit forum even als praatpaal. :p Vind het zo'n heerlijk programma. Hoop dat er volgend jaar weer een seizoen komt. Soms slaan ze ook even een jaar over... Hoop van niet nu!
     
    sweetL, Emmaly, Sallie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.607
    3.853
    113
    Bedankt voor je verhaal!
    Ik wou net een reactie plaatsen maar jij geeft het precies zo weer als ik het ook zou doen.
    Bespaart me weer een lap tekst:)
     
    Athina vindt dit leuk.
  19. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Haha! Leuk!
    Nu nog wachten op de laatste twee heren die hun keuze maken.

    Dan mag jij @olleke volgende week een verslag maken. ;)
     
    olleke, giebel en Athina vinden dit leuk.
  20. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik kijk het nu pas terug.

    Wat een gedoe bij Marnix om een paar briefjes. Zeurkous hoor, die Bertine, word echt een beetje moe van haar. Lijkt mij veel te gevoelig en serieus voor Marnix. Ik denk dat hij echt iemand als Janneke nodig heeft, lekker tegengas met humor.

    Wim is ineens omgeslagen als een blad aan een boom haha. Leuk hoor, om te zien hoe erg hij zijn best doet. Hoop dat het wat wordt tussen hen.

    Steffie is echt dolverliefd ineens! Super leuk! Hopelijk worden Roel en zij heel gelukkig samen.

    Jaap. Ja, ik weet het niet meer. Afwachten. Begin nu wel te twijfelen tussen de dames.

    Michelle. Hoop dat ze elkaar gelukkig maken.
     

Deel Deze Pagina