Wel een goede lieve vent geloof ik, maar zit echt geen diepgang in. 'Waar kun je écht van genieten?' 'dat ik hier aan tafel zit met 2 bloedmooie vrouwen' Zucht. Af en toe een lolletje is oké, maar soms wil je toch ook een serieus antwoord. Ik zou er gek van worden
Ja ik had hetzelfde. Maar denk dat Annemiek de deur al dichtgegooid had. En hij niet wil trekken aan een dood paard.
Kijken jullie ook de filmpjes van de site? Wat heeft Willem toch met dat fluisteren echt super irritant...
Ja bijzondere jongen haha, maar vind hem wel lekker zichzelf ofzo. Ik denk ook wel dat hij iemand gaat vinden.
Ik zal ook eens op de site kijken naar de andere kandidaten. Mijn oom werkt met de ex vrouw van Jan en ze zei dat Jan helemaal niet zo leuk is als dat hij doet overkomen. Kon best agressief zijn, gebruikte zeer regelmatig drugs en ze heeft best wat ellende met hem gehad.
ik had die filmpjes nog nooit gezien. Ik lig nu in een deuk om dat fluisteren. Ik vind hem heel lief en schattig, maar idd dat fluisteren. Hij hoopt misschien dat zijn moeder het dan niet hoort. Altijd leuk een eerste date met je moeder erbij.
Dat zou ik best kunnen geloven (haar verhaal zal wat gekleurd zijn), geloof niet dat het bij 2 pilletjes per jaar blijft..dan had ie t überhaupt niet genoemd. En kan me bij hem ook voorstellen dat er flinke snauw uit kan komen enzo..
Ja aan de andere kant, het is ook wel flauw om iemand te beoordelen op basis van een verhaal van een ex. Sowieso kan een ex het slechtste in je naar boven halen, dat hoeft een ander echt niet in die mate doen. Sommige mensen matchen gewoon echt slecht met elkaar... En mensen kunnen echt wel veranderen (milder worden). Mbt Annemiek en Erik, ik heb me echt zitten opvreten! Annemiek heeft zelf genoemd: ik hoopte dat hij wel mogelijkheden zou zien. Ze wilde eigenlijk van hem horen dat ze geen gelijk had. Maar dat zei hij niet. Ik wilde hem echt door elkaar schudden.
Ja wat ik zei, haar verhaal zal ook zeker gekleurd zijn, maar kan me het bij hem wel voorstellen bedoelde ik. Vind hem ook beetje gedeprimeerd ofzo overkomen, weet even niet goede woord.
Ja ik vind hem ook nog wat moeilijk te peilen hoe hij nou echt in de omgang is. Tegelijkertijd vind ik hem wel open overkomen, zeker tov andere boeren.
En ook 4 kinderen. En dat lijkt mij ook niet voor niks. Dus misschien valt 't wel mee. Een ex kan het altijd mooi aandikken he. Maar goed. Dat zullen we nooit weten.
Dat gevoel heb ik ook met hem. Het verhaal van @Zonnebloem89 verbaasd me ook niet. Maar wellicht dat hij echt aan zichzelf wil werken en daarom mee doet aan dit programma en ook echt openstaat voor een nieuwe liefde. Ik geloof dat mensen echt wel kunnen veranderen, helemaal wanneer ze goed zijn wakker geschud.
Ik kijk het pas vanavond laat of anders morgen. Heb er wel zin in! Ik gok qua weggestuurd worden op: Geert Jan: Karine Bastiaan: Elise
Ik ben ook benieuwd vanavond! Ik hoop dat Karine blijft. Ik vind haar de leukste van de twee. Maar of ze nou echt bij elkaar passen... Ik hoop dat Bastian Milou wegstuurd. Maar dat hoop ik puur omdat ik Milou beter gun. Volgensmij past zijn leven totaal niet bij haar.
Ik ben heeeeel benieuwd. Bastiaan lijkt meer met Milou te hebben dan Elise. En wie GJ kiest, echt geen idee.
Tja Bastiaan.. Elise past perfect bij wat hij wil, maar ik denk dat hij zich meer aangetrokken voelt tot Milou. En dus voor Milou kiest wat uiteindelijk op niets uit zal lopen. Milou is een vrouw van de wereld en trekt het boerenleven niet.