Ik vraag me af of Milou echt zo 'onbereikbaar' is. In elk seizoen zijn er wel stellen waarvan de niet-boer veel opgeeft en ze uiteindelijk heel gelukkig worden. Ze schijft hem en ze geeft aan hem nogsteeds leuk te vinden. Het is een grote verandering, maar geen onmogelijke.
Omg die outfit van Yvon bij dat keuze moment van GJ. Edit: wel bruut hoor. Yvon staat Elise uit te zwaaien, en Bas en Milou zijn haar allang vergeten. Geen verrassing natuurlijk. Spatte er al af de laatste dagen
Ik vond het wel mooi om Bastiaan en Milou te zien na het keuzemoment. En Nienke in die preview volgende week...Wat is dat nou ik dacht als het bij 1 goed gaat, dan is het daar wel
Ik denk dat Karien en Geert Jan niks wordt.. Jan en Nienke vind ik leuk samen, ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen. Tja Bastiaan en Milou, jammer dat ze niet zelf is weggegaan haha. Maar als ze echt zulke sterke gevoelens heeft dan zit er misschien nog wat in, maar hij moet ook kunnen begrijpen dat zij niet 1,2,3 naar Zeeland gaat verhuizen, en ben bang dat het daarop uiteindelijk stuk loopt. Geert en Angela vind ik ook leuk samen passen. Hoop dat het wat wordt. Hoop voor Annemiek dat er nog een geschikte jongen zit tussen de rest van de brieven
Volgens mij blijft er geen enkel koppel over. Bas en milou proberen het misschien een paar mnd maar denk echt dat zij te veel verschillen. Angela en Geert te saai/tam.
Ik heb het idee dat het komt door de camera etc. Is niet voor iedereen makkelijk zo'n camera die alles volgt. Ik zou er heel ongemakkelijk van worden. Ik vind ze echt wel leuk bij elkaar passen
nou..ik ben héél benieuwd... mogelijk is er 1 koppeltje volgende week en dat zou dan Annemiek misschien zijn met een andere man. Maar van de andere koppels??? Ik denk het niet.
Je zag Nienke wel huilen in het voorstukje van volgende week. Ze zei dat zij een ander gevoel heeft dan Jan of zoiets, maar dat kan natuurlijk over van alles gaan. Misschien wel haar kinderwens?
Ik denk dat het allemaal niks wordt. Vind Elise ook inderdaad zo'n type die 6 keer per dag langs fietst of hem toevallig tegenkomt ergens.