Boer zoekt vrouw 2020

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gootje1988, 23 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Oh misschien dat ik daar dan mee in de war ben.

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.945
    113
    Snap ik ook niet. Maar ik snap ook niet dat je schrijft op een boer in Nederland als je in Duitsland woont en nog niet weet of je wel wil verhuizen....

WinterBird, Waxinelichtjes en Rosa Canina vinden dit leuk.
  3. Cedi

Cedi Niet meer actief

Ik moet altijd zo lachen om de dames die schrijven. Allemaal van die types van in de 20 die zo graag reizen. En daar is niets mis mee, ik ben zelf in de 20 en ik reis ook graag, maar waarom schrijf je dan in godsnaam op een boer? :') En dan tijdens die speeddates: 'Zou jij wel op vakantie kunnen?' 'Nou eh nee.'

bloem82, Koektrommel, Gewooniemand en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Dat komt omdat sommige boeren een reislustig type zoeken. Ook best wel raar toch? 'ja ik reis ook, op mijn tractor van de ene akker naar de andere' :rolleyes:

Poolvos, Gewooniemand, smax en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Maar dit soort types zijn de types die precies single blijven. Dat ook. Kunnen zich niet toeleggen, dralende dertigers enz.

Gewooniemand, WinterBird, nosilla en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Akkerbouwers kunnen toch best op vakantie? Alleen niet in de zomer.

7. Cedi

Cedi Niet meer actief

haha hey, dat is in deze coronatijd hartstikke ver!

Poolvos, Gewooniemand, Madeliefste en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Niet zo happen :roflmao::p

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Nou ben benieuwd.... hoe het afloopt allemaal.

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    #430 Lill, 3 mei 2020
    Laatst bewerkt: 3 mei 2020
    Valt me nu pas op, die vrouw van Geert (Angela? Toch?) Heeft dezelfde scheef afhangende bovenlip als Bastiaan :roflmao:

Ohoooo, die nieuwe man van Annemiek is leuk

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Die Geert is ook zo lekker tactisch.

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Ja lekker subtiel idd. :roflmao:
    Maar goed. Toen Angela zei van ja hij pakt me ook niet vast ofzo. Dacht ik ja, dat deed ie met Vera wel.
    Iets te veel misschien, maar t zit er dus wel in.
    Maar denk dat wat Geert zoekt niet bestaat.

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.884
    5.137
    113

Dat denk ik ook. Hij vond Angela te rustig, maar ik vind hem juist super afstandelijk, niet spontaan en saai. Vind haar juist leuk.

Wat denken jullie van Bastiaan en Milou? Gaat het werken?

14. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.826
    8.482
    113
    Vrouw
    Bastiaan en Milou liepen hand in hand in het voorstukje voor volgende week. Je zou dus kunnen denken dat het (voorlopig) werkt. Misschien op de lange termijn niet...

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.642
    113
    Vrouw
    Pffft. Nou ben benieuwd of er überhaupt nog een stel samen is.

Maar Geert, wat een pummel. Soort van Angela haar rustige karakter de schuld geven, terwijl hij zelf zo afwachtend en sloom is en totaal geen interesse toont vanaf dag 1 van de reis. Denk dat hij nog lang kan zoeken naar de vrouwelijke versie van hem. Zonde, Angela vind ik echt een leuke vrouw.

Tegenin mijn verwachtingen vind ik Milou en Bastiaan echt leuk samen. Al komt hij soms wat bot uit de hoek, ik begrijp hem ook wel dat hij niet even zijn boerderij kan verhuizen naar een grote stad omdat Milou denkt dat in Zeeland niks uitdagends qua werk te vinden is.. Hoop dat ze hun gevoel volgen en in oplossingen kunnen denken ipv problemen.

Jammer dat Nienke ineens gaat twijfelen. Maar blijkbaar heeft ze het er zelf ook moeilijk mee, hopelijk geeft ze het wat tijd voordat ze een beslissing neemt.

Geert Jan en Karien..tja.. vind haar van begin af aan al nep. Gaat niks worden.

En dan Annemiek.. Denk dat ze beter alleen kan blijven. Zodra iemand te dichtbij komt en gesprekken wilt voeren, slaat ze dicht en kapt ze het gevoel maar af. Echt wel een leuke jongen, maar ze straalt gewoon geen oprechte interesse uit.

Wat ik wél zeker weet na deze aflevering; reis naar Lapland is op nr1 van mijn bucket list te komen staan.. wow lijkt me zo geweldig romantisch daar :D

Bab17, WinterBird, conejita en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    OMG die boer Geert, wat een vreselijke vent is dat. Ik was allang vertrokken en lekker zelf op pad gegaan.

Geert Jan wordt niks, wel sneu.

Milou en Bastiaan is dik aan en zijn denk ik wel blijvertjes.

Jan en Nienke gaat denk ik niet werken.

Annemiek, geen flauw idee.

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Milou kan nu ook niet naar Frankfurt, ze zal vanuit huis moeten werken ;)

18. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.826
    8.482
    113
    Vrouw
    Zit wat in.. ;)

Anouk2005 vindt dit leuk.
  19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Pffff.... Wat een moeilijk gedoe allemaal bij BZV

Annemiek: Leuke gozer, leuke date, maar ze weet het allemaal niet meer. Meid, ga eerst eens aan jezelf werken voor je al die mannen valse hoop geeft.

Geert: Tja dat zag ik al niet gebeuren. Ik vond hem erg lauwtjes. Jammer want ik vind Angela een leuke vrouw. Maar er zijn vast vrijgezelle mannen die haar leuk vinden en op haar schrijven. Dat hoop ik tenminste want ik gun haar echt wel een nieuwe liefde.

Jan: Waarom doet Nienke nou zo moeilijk? Ze zegt dat ze hartstikke gek op Jan is en aan het eind van de aflevering zegt ze dat zijn gevoel verder is dan dat van haar. Ik hoop oprecht dat zij zichzelf gaat openstellen. Ik vind het een leuk stel.

Geert-Jan: Hier was ik al bang voor. Karine ging gewoon voor het reisje en heeft helemaal geen gevoelens voor GJ. Ze was alleen maar met haar camera en met de vakantie zelf bezig. Geen interesse voor GJ. Ook dat ze geen antwoord gaf op zijn liefdesverklaring zei al een hoop.

Bastiaan: Het enige stel dat écht gek op elkaar is. Gelukkig toch nog één setje geslaagd. En hoewel ik geen fan ben van Bastiaan denk ik dat dit toch nog goed uit kan pakken. Zeker ook omdat Milou sociaal zo ontwikkeld is. ‘Ik voel jouw gevoel.’

Ben benieuwd naar volgende week!

Spectre en Anouk2005 vinden dit leuk.
  20. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Geert Jan: ik vind het zo enorm sneu voor die man.. De teleurstelling druipt van zijn gezicht af. Die achterlijke reacties van Karine ook :confused:. Ze wijst hem keer op keer af. Beter dat zij gewoon eerlijk was vanaf het begin. Dan had hij nu misschien wél iemand gehad die bij hem past.

Geert. Was te verwachten. Hij heeft het alleen steeds over dat hij wild is? Nou het enige wilde bij hem is een stuk wild op zijn bord met piepers, want hij is de rust zelve en gevoelsmatig niet doorheen te hakken. Sneu voor Angela.

Bastiaan. Ik kan er niet naar kijken. Ze zijn nog wel samen de volgende keer lijkt het. Maar dat duurt niet lang. Daar geloof ik niks van.

Jan. Ik hoop zo dat het wat gaat worden met Nienke. Maar vrees toch dat hij alleen komt volgende week, daar yvon zo verbaast reageert..

Annemiek. :) komt wel goed. Buiten de camera's.

linkiepinkie, Lill, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina