Heb wel het idee dat sommige stukjes herhalingen zijn. Met de beschuit met muisjes had ik al eerder gezien , En dat Marnix met zijn vrouw over de hek leunden ook. maar ook hoop nieuwe stukjes gezien hoor, wand ze hebben het over Covid-19
Om in die oude zooi op godsverlaten platteland te zitten? Is geen keuze uit geldlust hoor, eerder uit wanhoop, eenzaamheid of weer eens zo’n vrouw die denk een man te kunnen veranderen...
Haha een golddigger die zelf uit een do rp komt..kan me gewoon niet voorstellen dat je na de afleveringen nog op hem zou vallen en hij heeft wel erg veel bezittingen
Ik zie bij een golddiger meer een vrouw met een dikke auto onder haar kont à la een Porsche en een Birkin aan de arm die een vakantie boekt naar St Barth en allemaal van zijn centen. Dus ik heb een ander kader denk ik.
Ze zijn pas net samen he misschien dat ze dat over paar mnd opeist. Maar joh was maar grapje, geen idee wat voor type het is o.b.v. 1 foto. Alleen snap ik gewoon niet dat je bij zo'n man wil zijn en ze ziet er niet onaantrekkelijk uit.
Lijkt mij juist een leuke spontane vrouw die van Geert. Tuurlijk Geert is niet bepaald een leuk persoon maar hoop dat ze gelukkig worden.
Ja same! Ook wel eentje die gewoon haar mondje bij heeft en voor zichzelf alles goed geregeld heeft. Hoop dat ze gelukkig worden haha.
Verkeerd niet hoor, maar echt een beetje een Vera type: kort rokje, hoge hakken. (Zie je op t filmpje)Echt zijn type denk ik. Anders als die andere waar hij mee op citytrip is geweest. (Ben dr naam ff kwijt)
Ze doet me aan Tatjana Simic denken qua type. Wel een mooie vrouw hoor, mag Geert mee in zijn handjes knijpen
Wat zien die vrouwen in godsnaam in zo’n boerenpummel ? Ik heb het niet snel dat ik gruwel van iemand maar Geert maakte het plaatje compleet
Nou dit dus! Ik vind haar juist qua uiterlijk goed bij hem passen, dat vond ik van de drie dames die bij hem waren niet en ze ziet er inderdaad spontaan en leuk uit.
Kijkt iemand hier ook de specials van BZV? Vandaag kwamen Herman en Fleur aan bod en zag je dat Jaap ook een hele leuke vrouw heeft gevonden. (niet via het programma) Ik vind Fleur en Herman echt zo’n lief stel. Ben oprecht blij voor hen.
Ja ik heb ook gekeken. Herman en Fleur zijn echt zo lief voor elkaar. Ik vond ook de terugblik naar het keuzemoment van Herman en Fleur echt wel aandoenlijk. Voor Jaap ook superleuk dat die zo’n mooie en lieve vrouw heeft gevonden.