Jaaa, vind hem ook stuk minder sympathiek, sorry kan er niks aan doen. Ik zou het ook echt een afknapper vinden.
ik ruik dat ik vanavond popcorn moet maken om dit terug te kijken.. shit met al die hamsteraars geen popcorn kunnen kopen!
Ik snap wel dat er een heel aantal op afknappen ja. Hij zij niet hoe vaak hij gebruikte of wel? Op feestjes, maar of dat elk weekend is of 2x per jaar... Wel lullig als er nu 2 vrouwen zitten die daar gaan zin in hebben, had hij het beter al bij de speeddate kunnen aangeven...
Oh en verder: Annemiek vind ik echt niet sympathiek... Jelte de leukste man die daar zit, maar het zal die paardenman wel worden. Ik irrititeer me enorm aan de aanwezigheid van Vera (en ook aan haar kledingstijl). Geert Jan doe eens kalm...
Ik las dat Geert Jan financieel helemaal is uitgekleed door de winnende vrouw. Of het waar is weet ik niet, volgens mij las ik het bij Boulevard en is het nog niet bevestigd. Dat zou wel super sneu zijn, die man doet zo zijn best!
Nou ja... In principe zijn die vrouwen er al bij betrokken hé, bij dat drugsgebruik. Ze hebben nou eenmaal al een 'speed' date gehad
Ik ga nu maar eens terugkijken. Ik vind Geert jan niet heel tactisch kleden verder stoort ie me niet. Gewoon een 'typische' vrijgezelle paardenman. Denk ook een beetje ongemakkelijk. Dat Jan dat eruit gooide (had t al gelezen zet net pas de afl aan) verbaasd me eigenlijk. Maar wel blij dat ik hem toch niet geschreven heb drugs zou voor mij echt een aju paraplu zijn.
Oh zielig, dat zou hij ook wel rap toe hebben gelaten dan. Dat snap ik dan weer niet, als het waar is.
Vera en Geert beide een mep verkopen. Ze zit echt in mijn irritatie zone, vind het sneu ook voor de 2 andere vrouwen.
Ja en ze heeft al heel vaak benadrukt dat ze niet met opzet flirt maar het gewoon zo vanzelf gaat. ‘Hij wakkert dat ik me aan’. Oh please..