Boer zoekt vrouw 2022

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Spoetnik, 27 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Nans zocht bij hem een diepere onderlaag (die er vrees ik niet is) Maud vind hem geweldig zoals hij is, dus daarom ben ik team Maud.

Athina, Ally2020 en Huismuisie vinden dit leuk.
  2. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Dat gedoe met die 1 of 2 persoonskamers vond ik toch sneu voor Rob. Kom op zoiets bedenk je van tevoren en bespreek je. Nu mag heel Nederland meegenieten.
    Zij houdt hem enorm aan het lijntje en dat is niet oke. Ik vind Rob helemaal niets maar dit gun ik hem niet.

Nova1986, SydneyGirl, mamameer en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Maar ik denk dat Rob anders niet van d'r af blijft in bed. Ik denk dat als bedden uit elkaar konden ze wel 1 kamer had gezegt maar 1 bed had ik ook niet gewaagd.

Sowieso de vakantie niet. Brrr, griezelvent

Spectre en Huismuisie vinden dit leuk.
  4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    En maud kan beter een schipper zoeken, die blijft nog dichterbij tijdens het werk :D

Huismuisie vindt dit leuk.
  5. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Hans en Annette wat een leuk stel!!

Jouke en Karlijn ook een leuk stel.

Evert en Maud toen de uitslag kwam leek er een last van Evert zijn schouders te vallen en leek hij steeds opener te worden.

Bij Janine had ik dat gevoel ook wel maar uiteindelijk denk ik dat het toch niks gaat worden met Sander.

Rob en Wendy gaat niks worden. Wendy geniet van de aandacht maar daar is het ook mee gezegd

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Heerlijk genoten van de boeren en de matches.

Maud, wie had dat gedacht! Ik niet!! Maar als je ze samen ziet is het wel heel schattig. Ze kan in iedergeval voor 2 praten. Ik hoop dat ze het met elkaar uit kunnen houden. Want ik heb het idee dat maud wel wat meer spiritualiteit en diepgang nodig heeft dan wat evert haar kan gaan bieden. Maar misschien ook niet hoor…

Zo super leuk hans en annette, wat kunnen ze om elkaar lachen. En hans zegt telkens op het juiste moment precies het goede! Heel leuk die twee!

karlijn en jouke zijn ook leuk. Jouke lijkt ook wat sympatieker en milder. Nu het allemaal klaar is.

De andere 2 koppels gaan denk ik niet echt wat worden.
    Wendy geeft totaal gemengde signalen aan rob. Wel helemaal tegen hem aan kruipen. Kusjes vragen, jongetjes plagen. Maar als t puntje bij paaltje komt, dan afstand houden en geen kriebels of verliefdheid voelen. Lastig…

En janine heeft wel een leukerd gekozen, maar sander is al zo stapel, en zij denkt veel te veel na. Rot voor haar dat ze niet gewoon vrij en open kan zijn om een beetje te genieten. Ipv al het malen!

Basisuil, Huismuisie, chrystel73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Ben ik nu de enige die niet super enthousiast is over Hans en Annette..
    Heel schattig en leuk hoor en ik gun het ze van harte maar ik zie eigenlijk vooral dat ze beide heel blij zijn niet alleen te zijn, iemand te hebben maar of het daadwerkelijk een goede match is ben ik niet zo zeker van. Zij is erg stads en hij zegt wel de goede dingen nu maar klinkt beetje ingestudeerd. Maar ik hoop het wel heel erg voor ze alleen zie ik weinig overeenkomsten.

Evert en Maud ook echt mega tegenpolen, ik zou denken dat hij op n gegeven moment helemaal gek wordt van alles te moeten bespreken en uitspreken haha. Maar ook hier hoop ik t van harte, erg schattig en gun het ze ook.

Ik denk dat Janine ook 2 kamers wil, wat jullie:roflmao:

8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik denk dat Sander niet zo’n geile bok is als Rob. Dus die kruipen gewoon gezellig bij elkaar.

Dubbelgeluk en vlinderCN vinden dit leuk.
  9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Die rob, gatverdamme.

Ik kan echt niks anders over hem zeggen :roflmao:

10. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Dan nog is dat wel heel dichtbij ineens...

11. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Misschien dat Janine ons nog gaat verbazen.
    Ze hoeft nu geen keuze meer te maken en is hopelijk wat minder druk in haar hoofd en kan naar haar gevoel gaan luisteren.

Huismuisie, Dubbelgeluk, mamameer en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.581
    113
    Vrouw
    Neeeeee... ik ben helemaal flabbergasted. Evert kiest voor Maud :eek::eek: die had ik niet zien aankomen... maar misschien is het juist een goede match, wat leven in de brouwerij.

Janine en Sander is denk ik toch wel een goede match, nu ze eindelijk heeft gekozen is de druk er wel vanaf volgens mij.. ben benieuwd of haar gevoel verder gaat groeien.

Tja en Rob en Wendy wordt echt hélemaal niks, dat zie je zo.:|:| ze rent het liefst weg als je mij vraagt. Ergens vind ik hem ook wel een beetje sneu, want hij doet zo zijn best haha.

Huismuisie en vlinderCN vinden dit leuk.
  13. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Het verbaast mij vooral dat niemand de match Evert en Maud zag aankomen. Voor mij was dat zo duidelijk als wat. Hij zei het zelfs letterlijk dat hij nu weer trillend op zijn benen stond (uit dat liedje) waar zij bij was toen.

Hans en Annette. Daar geloof ik niet erg in.
    Maar ze hebben wel een leuke tijd en daar gaat het om.

Karlijn en Jouke. Soort Bastiaan en Milou. Maar dan met happy end.

Janine. Verkeerde keuze. Ze voelde meer bij Chris zei ze. Deze keuze is verstandelijk gemaakt. Dat belooft weinig goeds.

Rob. Laat maar.

Zwaangerevrouw en Nellie4 vinden dit leuk.
  14. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Nee dacht dat ook wel van Maud en Evert.. bedoel zij is zo uitgesproken you Love it or you hate it denk ik dus denk dat hij haar vanaf begin al geweldig vond anders kies je zo iemand niet:roflmao:

Maar Janine en chris..nee die zouden de hele dag stil naast elkaar lopen met soms een flauw grapje. Ze heeft ook echt wel 100x gezegd dat ze zich afvroeg of er meer in zat en hij heeft telkens gezegd van niet. Ik denk dat ze Sander vooral eng vindt omdat hij al verliefd is, dat geeft best wel n druk en is voor veel vrouwen met bindingsangst toch een beetje een afknapper

Huismuisie vindt dit leuk.
  15. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ik dacht bij Janine even dat ze met Yvon had besloten ze allebei naar huis te sturen om rust in haar hoofd te krijgen. Maar niet dus.

Nova1986, Spectre en vlinderCN vinden dit leuk.
  16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee gelukkig niet. Ik vind haar juist heel leuk met Sander. Ook toen dat speelse op het veld met de schaapjes. Dat oogde heel natuurlijk en spontaan. Ik snap dat dat soort momenten voor haar wel doorslaggevend zijn geweest.
    Ze heeft over beide heren ook gezegd dat ze op allebei wel verliefd zou kunnen worden.

Ik hoop echt op een happy end bij hun.

Ik had van Evert wel verwacht dat hij voor Maud zou gaan. Maar ik blijf me afvragen of hij Maud uiteindelijk genoeg te bieden heeft.

vlinderCN en Nellie4 vinden dit leuk.
  17. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Het blijft echt een heerlijk programma en die boeren hebben meestal zo'n gunfactor

Nova1986 vindt dit leuk.
  18. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Oh men, wat is er bij Janine gebeurt dat ze zo maalt?
    En dat ze Sander niet toe kan laten qua gevoel?

En Hans en Annette :D
    Wat een heerlijk stel! Hoop voor ze dat ze samen blijven.

Jouke en Karlijn vind ik ook echt leuk samen.

Evert en Maud vind ik ook leuk samen. Alleen denk niet dat dit op de lange termijn goed blijft gaan.

En Rob en Wendy... Ga alsjeblieft zo snel mogelijk uit elkaar!

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Toch wel samen op een kamer ;)

Athina en vlinderCN vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina