Boer zoekt vrouw 2022

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Spoetnik, 27 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Beetje hetzelfde als met de boerin van vorig jaar. Marieke? Even haar naam kwijt. Ik kan me ook niet voorstellen dat je op zulke vragen geen antwoord hebt, maar misschien moet ze nog ontdooien.

Delacour vindt dit leuk.
  2. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Oh ja Annemieke.

3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Indd, heb ook het idee dat zij de hele sfeer bepaalt daar.. :p

Maar wie weet valt het mee! Ben benieuwd

olleke vindt dit leuk.
  4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind die Hans zo schattig. Die paardenfokker. Zo onzeker maar goedlachs. Ik vond die laatste vrouw die hij koos, met die bril en donker haar, echt zo leuk!

Kaatje92, Zwaangerevrouw en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  5. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.342
    1.823
    113
    Vrouw
    Ja dit denk ik ook. Alhoewel ze ook wel van zichzelf zei dat zij een onwijze R heeft en hij zo plat praaat

6. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Ik stoor me steeds meer aan Jouke. En die peuk, wat een afknapper zeg. En dat meisje uit Limburg zal het wel niet worden, want alles moet kloppen omdat het zo ver weg is. Dat snap ik wel, want ze zou nogal veel moeten opgeven. Maar daarom denk ik dat het niks wordt.
    Het huis van Janine vind ik trouwens wel echt heel gaaf aan de buitenkant maar of ze wat met die mannen kan, geen idee.
    Heeft Maud nog nooit een koe van dichtbij gezien of zo? Ze heeft zich ingelezen, maar ja in het echt zijn ze natuurlijk toch wat anders. Die binnenkomer met de broer van hem was best stom 'oh gaat het niet zo goed...ach dat hoor ik later nog wel een keer'....lekker lomp zeg.

Spectre, Floortje86 en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  7. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.342
    1.823
    113
    Vrouw
    Jouke gaat zeker voor die met de krullen, lief huisvrouwtje ;) die blonde is te pittig. Oh ik vind die Maud zo vreselijk alsof het een project is wat enig zo'n boerrr met koeien..snap gewoon niet waarom die elkaar gekozen hebben. Die margriet dan bij de paardenfokker haha, wil hem iets teveel de les lezen

8. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Ja dat was die blonde toch? Betweter hoor, over het koken en over de wifi

Beausecret vindt dit leuk.
  9. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.342
    1.823
    113
    Vrouw
    Ja, nou helemaal niet zo aardig ook

10. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.080
    12.033
    113
    Dat roken van Jouke vind ik ook echt teleurstellend en inderdaad, hij gaat voor de krullen. Dat bevalt hem wel. Maar wat zei Maud nou? Dat ze koeien vanuit hun lichaamstaal wil begrijpen?
    Hans gaat voor de buurvrouw en Janine moet echt een beetje los komen. Die mannen waren hardstikke interessante informatie aan het delen over hun vorige relaties en dan staat zij (omdat ze dat zelf wilde) in de keuken.
    Ik vind Rob een beetje bijzonder, hij praat overal overheen… :eek:

vlinderCN vindt dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vond Jouke al niet sympathiek en nu met die peuk helemaal een enorme afknapper.

Rob is vooral vol van zichzelf en waarom knippert hij zoveel met zijn ogen?

Maud zal straks wel een paniekaanval krijgen omdat ze overprikkeld is.

De vrouwelijk boer gaat denk ik niks worden of ze doet ons verrassen. Leuke gasten alle drie maar ze maakt zo’n opgelaten indruk.

De paardenfokker weet ik niet. Aardige vent maar kom op die buik en dan komen ze maar aanzetten met taartjes en cake ;)

12. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.342
    1.823
    113
    Vrouw
    Haha dat van die taarten bij Hans dacht ik ook.. feeders

Anouk2005 vindt dit leuk.
  13. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Janine moet echt nog los komen hoop ik. Ze zocht een man die haar tegen gas wil geven. Maar ik weet niet hoor, ze komt niet over als een pittige tante. Eerder heel terughoudend en ingetogen. Of dat komt door de hele situatie…ik vind de drie mannen wel leuk. Maar die mogen ook wel wat actie ondernemen om haar het hof te maken.
    Jouke is echt een botte boer. Hij vond denk ik marion al heel leuk. Maar ik heb het idee dat zij op hem afknapt.
    voor evert vind ik cora leuk. Echt zo’n kwebbel tante die hem een beetje opvrolijkt.
    hans gaat voor de buuf, lekker vertrouwd. De andere blonde dame is niet zo gecharmeerd van zijn afhankelijkheid, de gaat denk ik als eerste weg.
    Rob die ziet zichzelf al verstrengeld in die 3 km lange benen van wendy. Maar ik vrees dat hij wat meer de dames aan het woord moet laten. Anders rennen ze allemaal weg!

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja is toch erg gewoon haha

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Ik vind haar ook helemaal niet bij hem passen.. net zoiets als Maud en Evert hahah.
    Die Nans vind ik wel een leuke vrouw voor hem

16. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.342
    1.823
    113
    Vrouw
    Ik zat er zelfs aan te denken dat ze Maud erbij hebben gedaan voor de kijkcijfers en dat evert verplicht werd om haar te kiezen..zo een non match vind ik het:roflmao:

Delacour, Spectre, Anniek88 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Hahaha ja dat zat ik ook te bedenken; zij is vast gevraagd om mee te doen om leuke televisie te kunnen maken... Kán toch gewoon geen match zijn dit.
    :roflmao:

18. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Ik denk ook dat die Margriet bij boer Hans als eerste vertrekt. Ze vindt van alles overal van en ze was nogal angstig tegenover de paarden. Dat lijkt me heel onhandig in dit geval :roflmao:

19. Zwaangerevrouw

Zwaangerevrouw Actief lid

22 sep 2021
    138
    88
    28
    Vrouw
    Heeeel bijzonder

vlinderCN en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  20. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ik moest bij hun denken aan Wietse & Neeltje, zij zijn ook heel gelukkig geworden.
    Ik denk dat het best zou passen. En ik vond het heel attent dat zij zich ingelezen had in koeien om interesse te tonen in zijn wereld. Het is een bijzondere vrouw maar volgens mij wel met het hart op de juiste plek.

chrystel73, Anouk2005, Beausecret en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina