Boer zoekt vrouw 2022

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Spoetnik, 27 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.042
    113
    nu durf ik niet meer te kijken:roflmao:

Anouk2005 en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.847
    4.103
    113
    #122 olleke, 18 apr 2022
    Laatst bewerkt: 18 apr 2022
    Bij Rob denk ik alleen maar aan Forrest Gump 'Run Forrest, Run!' Brrr vreselijk type en dan twister spelen op die leeftijd, hommekastje zoeken voor een kusje, die rare geluiden van hem bij twister...echt walgelijk:|:eek:

Hans en Anette wordt het niet. Zij is tweede keus, maar hij wil niet alleen zijn en geeft haar daarom een kans.
    Haar reactie vond ik ook wel apart eigenlijk toen ze het hoorde dat ze nog een kans kreeg. Ze was oprecht blij, maar ik hoop dat ze niet van een koude kermis thuiskomt straks.

Jouke blijft stom en ik snap Karlijn niet helemaal wat ze daar doet. Zo'n leuke meid, zoek nog even verder Karlijn!

Evert, ach ach ach. Ben benieuwd, stille wateren hebben diepe gronden. Maar Maud is denk ik too much voor hem.

En Janine, ik hoop dat ze haar gedachten wat los gaat laten en haar gevoel laat spreken. En dat ze straks als verrassing ineens heel duidelijk is wat ze wil.

Vooralsnog zie ik geen enkele blijvende match eigenlijk.

vlinderCN, Waxinelichtjes en Anouk2005 vinden dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.042
    113
    Ik ook niet, ik lees nu de samenvattingen maar op Facebook. Ik vind het allemaal zo moeizaam gaan, en Rob vind ik eng, dat ik geen zin heb om te kijken.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Rob is echt een creep.
    Gatver gatver. Ik kon er gisteren echt niet meer naar kijken
    Krijg de kriebels van die vent en dan niet in de goede zin van het woord

Gewooniemand, Huismuisie en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  5. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.890
    4.161
    113
    Vrouw
    Rob is echt tenenkrommend om naar te kijken maar hij is wel de enige die zich volledig openstelt en vragen stelt (volgens mij is hij trouwens helemaal weg van die blonde). De manier waarop heb ik vraagtekens bij maar hij doet het tenminste. Die vraag met: waar zit je met je gevoel vond ik wel een mooie.

Evert wil het denk ik wel maar daar komt het niet uit. Jouke wil in zijn eigen bubbel koeien melken. Hans wil gewoon een maatje. Janine ga ik maar even niets over zeggen :|

6. Zwaangerevrouw

Zwaangerevrouw Actief lid

22 sep 2021
    138
    88
    28
    Vrouw
    Zo grappig dat jullie Jouke ook zo stom vinden. Mijn man lijkt een beetje op Jouke helaas. Maar dat vindt hij zelf niet uiteraard.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zie het niet zo negatief... Als bij janine de camera's en één vent weg zijn - dan is er wat rust.. dan kan er misschien nog wat gebeuren. Of zíj komt los bij Sander - óf Christiaan komt los, omdat Sander weg is. Ik vond dat hij dat al wel een beetje liet zien gisteren.

Boer Hans kan nog best een leuke match worden als ze even rust hebben en hij dinie losgelaten heeft. Ik vind haar wel een lieverd.

Jouke en Karlijn vind ik ook wel matchen - zij kan hem wel aan. Je merkt dat ze relaxt is met zijn manier van leven, dat ze het boerenleven gewend is.

Rob - tja... pfff qua gedrag past Wendy wel bij 'm vind ik... Maar die haakt uiteindelijk af vanwege het gebrek aan kriebels en vanwege haar kinderen. Het was leuk... maar verder niet. Met Sonja maakt de relatie denk ik meer kans - maar dan moet hij zich wel gaan gedragen als een vent ;) . Dat spel s avonds vond ik dan weer wel leuk op zich. Ik snap dat het ook fijn is om niet continue alleen maar te praten... maar ook gewoon bezig te zijn. Even verstand op 0 ;)

Verder: Respect voor Maud en Nans - hoewel Maud apart en bijzonder blijft - vind ik haar toch wel een mooi mens. Hoe ze zich opstelt; ze doet echt haar best - maar niet alleen voor zichzelf, óók voor Nans, ook voor Evert. Het is niet dat ze Evert alleen voor zichzelf wil opeisen en op die manier zichzelf op de voorgrond zet ofzo. Of dáár een match komt? Géén idee.... Evert weet gewoon niet wat hij met een vrouw aan moet zo lijkt het....

chrystel73, Huismuisie en Fruity90 vinden dit leuk.
  8. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    De ergste opmerking van Rob vond ik toch wel dat ie vond dat Sonja hem ook had moeten masseren.. say what.. echt hoor zou meteen m'n spullen gepakt hebben..

Huismuisie en Spectre vinden dit leuk.
  9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Ieeee ja vreselijk wat een aandachtstrekker 'een soort van test met de hommelkasten'. Jeetje wat kinderachtig en flauw hahaha. Ze willen het liefst beide vertrekken als je het mij vraagt.

10. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ja want zo kon hij zien wie het meest haar best deed voor hem. Wat een figuur.
    Koning Rob. :confused:

11. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.395
    113
    Vrouw
    Broek
    Een spel is leuk ja zeker, maar ga dan een potje Catannen ofzo. Ik vind Rob ook echt een griezel!

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    He getverdemme, gaat rob weer met z'n gelebber o_O

olleke vindt dit leuk.
  13. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Nu hij zo overduidelijk in zijn gevoel is vind ik dat hij de andere vrouw niet langer aan het lijntje mag houden.

Inmiddels zet ik het geluid uit als hij in beeld komt. Ik kan er niet meer tegen.

chrystel73 vindt dit leuk.
  14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Verschrikkelijk he. Ik vind hem echt boer Geert 2.0 :roflmao:

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    En die maud... Met haar brief. Sja, dan wil je allemaal wel heel graag maar pff wat vind ik Evert toch een saaie vent zeg.

Karlijn wel leuk.

Ook Annette en Hans erg leuk...

En ik denk dat Janine kiest voor Sander. Tenminste dat hoop ik want die Christian vind ik echt een dooie....

16. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Nou wie denken jullie dat Evert kiest? Bedoel Maud is echt een open boek dus die had ie dan meteen wel weg kunnen sturen dus ik denk toch dat ie daar wel iets in ziet. Ze had de brief beter kunnen geven ipv voorlezen:rolleyes:

Ah en Janine hoe zou ze überhaupt voor die saaie dokus kunnen kiezen.. ze heeft t echt leuk met Sander maar denk dat ze dat gewoon te eng vindt..zonde.

En Rob weer met z'n voordrachten muziek mkn..pff zovrelstr afknapper

17. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Helemaal mee eens. Sommige zijn echt slaapverwekkend :o:. Tenenkrommend soms

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Nou dat wordt dus echt niks tussen Rob en Wendy :|

Hans en Annette vind ik zo leuk samen, niet alleen maar serieus, maar ook een lolletje samen kunnen hebben.. en zo'n leuke spontane vrouw ook.

En pfft Jouke. Wat een lamlul af en toe met zijn opmerkingen. :|

Ik denk dat Evert voor Nans gaat, en die vind ik ook het beste bij hem passen.. denk dat er buitenom de camera's ook veel meer in zit bij hem dan wat hij nu laat zien en Nans legt daar niet zo de nadruk op als dat Maud doet met haar opmerkingen. Ik denk dat hij daar wat ongemakkelijk van wordt.

En ja Janine... ik denk dat ze uiteindelijk beide laat gaan ? :o: Word er zelf een beetje moe van. 'Ja wel fijn dat Sander lichamelijk contact zoekt.. maar zou soms misschien wat meer mogen zijn'..
    Arrgg ze weet echt niet wat ze wil en ze is veel te veel bezig met alle praktische zaken etc.

mamameer, Baukje1985, chrystel73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Jouke en Karlijn leuk stel! En beide verliefd!

Rob en lange dame word niks.

Hans en annette erg leuk, al denk ik alsnog dat hij voor Dinie had gekozen.

Janine word niks teveel oud zeer denk ik. Geen idee wie ze kiest.

Evert geen pijl op te trekken..

olleke vindt dit leuk.
  20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze ook zo kunnen zijn door de camera's en de hele toestand eromheen.. maar goed, ze kiezen er wel zelf voor natuurlijk om aan het programma mee te doen.. Maar ik vind het best een vooroordeel om stille mensen als 'saai' te bestempelen.

Deel Deze Pagina