Bij Annemarie vallen er trouwens al 2 af, want die vinden eerst samenwonen eigenlijk "not done". Dus dat kan een probleempje worden.
Haha nou ook ik vond dat die Marcel behoorlijke gay trekjes had! Maar ik lach slap hoor toen ie daar zo binnen kwam wandelen, en dan hoe die daar stond.... Frank ohh wat ben ik daar op afgeknapt zeg ! Ik zou echt niks met zo'n jonge willen. Gewoon hoe hij het aanpakte.. Er maar ellenlang over doorgaan terwijl dat meisje niks meer wist te zeggen vond ik erg laag! Richard valt me deze afl. niet tegen, vind hem eigenlijk wel grappig. Ik vind Susan zoooo lief, die andere 2 zijn wat TE. Annemarie tsja wat moet je daarvan zeggen?Ik denk dat Harrie het beste bij dr past. En tiramisu ken ik ook nog niet zolang hoor! Gijsbert vind ik echt ZOOOOO leuk alleen een beetje een erge Chaoot!!!!!
Ben ik trouwens de enige die het haar van Heidy (aka Maxima) en zo gek uit vind zien? Er hangt zo'n vreemde glans over, heel apart, alsof het van nylon is?
marcel inderdaad... brrrr... wat verschrikkelijk zeg... !!! frank is ook wat mij betreft stevig door de man gevallen.. pff wat een botterik zeg. Ik vind het dan ook wel logisch dat Berber later in de stal zei, dat het niet aan haar was, om hem te troosten.. Gijsbert: Gewoon gezellige beelden Annemarie: Leuke beelden daar ook. Ik had niet verwacht dat ze zo'n kokkin zou zijn en zo'n verzorgend type. Wel nog steeds van het aanpakken en doorgaan, maar toch.. Ik vind Johannes nog steeds het beste bij haar passen. Harrie vind ik écht een sukkel hoor pfff.. en Adriaan: leuke vent ook wel geloof ik, maar door z'n achtergrond/opvoeding gaat het uiteindelijk niet passen denk ik. Ik hoop dus eigenlijk dat ze Harrie het eerst naar huis stuurt, maar ben bang dat het Adriaan wordt.. En tja, boer Richard.. Ik vond het zó sneu voor Susan, toen de 3e vrouw er bij was. Ze is volgens mij écht heel lief... En ze vind hem zó leuk! Hij had haar nooit uit moeten kiezen. Het past gewoon niet bij elkaar. De taalbarriere is naar mijn idee gewoon te groot. Ik hoop dan ook maar dat hij haar als eerste naar huis stuurt, voor ze nóg meer hoop krijgt en nog meer gekwetst wordt... Uiteindelijk zal het denk ik tóch heidi worden...
Arme Berber wat toonde Frank zich een zak zeg! Maar minstens zo erg vind ik het eigenlijk dat die andere 2 meiden schaapachtig zaten te kijken hoe Berber werd afgebekt en gewoon niets zeiden. Ik had al lang mijn mond open getrokken. Ze zijn vast bang dat ze dan niet meer gekozen worden.
Helemaal mee eens Assje! En idd dat haar van Heidy zei ik gister ook al thuis! Lijkt net of is het een pruik...
hihi hebben jullie dat plaatje op hyves gezien 'Goed leven, volgens Marcel' ? Originele was van Annemarie - maar iemand heeft met wat simpel photoshop werk een nieuwe print gemaakt
Ik zat steeds maar te denken, waar doet ze me nou toch aan denken... Gisteren wist ik het ineens: Chicken Run! (Sorry..)
Kanonne zeg!!!! Een "Deze uitzending bevat schokkende beelden" was wel op zijn plaats geweest. Wat was dat nou voor een actie van Marcel? Hoopte hij dat die vrouwen hem zouden bespringen om gelijk kindertjes met hem te maken als hij in zijn boxer die kamer binnenkwam? Hij stond er wel helemaal klaar voor met dat armpje tegen de deur, "Wie wil eerst?" En die vrouwen ook nog "Oh drie nachtkusjes...." Hij voelde zich een hele bink. Volgens mij heeft ie nog even met zijn pielemuisje liggen spelen in bed. Nou en Frank gedroeg zich als een boer, een lompe om wel te verstaan. Tjonge zeg, wat een eikel met zijn poefkapsel. Ga naar de kapper jong en doe er wat gel in. Gijsbert heeft wel een ouderwets, ongezellig huis hoor. hoe oud is ie? Maar hij is nog wel de leukste boer. Het zal er gezellig uit bij Annemarie, ze had er echt wat van gemaakt, maar of er een liefdeskoppel uitkomt??? Ik heb er een hard hoofd in. En Richard vond zijn geintje van, even laten zien hoe sterk ik ben, wel leuk want hij maakte hem vorige week en nu weer. Ik vind die Amerikaanse niet echt bij hem passen en ik denk dat hij dat ook vindt.
ik moet altijd naar die neus van die annemarie blijven kijken. allemensen wat een fok zeg! die frank kon van mij de boom in met zijn sucadelappen. wat een eigennaardig etterig gozertje zeg:x marcel.. ja wat moet je daar nu nog over zeggen.8) lijkt wel een half wijf en zijn onderbroek was idd eng. vind hen sowieso helemaal eng gijsbert is gewoon de fatsoenlijkste. leuke vent. richard... daar zijn geen omschrijvingen voor. of eigenlijk maar 1 wat een creep