Boer zoekt vrouw begint weer, wie gaat kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anakin, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    O die kende ik dan weer niet ;) Maar inderdaad ze heeft een flinke

2. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan iemand die gephotoshopte Marcel van Hyves hier posten? Kan 'm nergens vinden en ben stiekem benieuwd... ;) :$ ;)

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, dat wil ik ook wel zien; ik ben ook al aan het zoeken maar kan m niet vinden. Ik heb nu wel een boer zoekt vrouw pimp op mijn hyvespagina; ook leuk!

4. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Na lang zoeken... Daar is ie dan! :D

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

omg!:$:$:$:D:D:D:D:D ( lach de l*l uit me broek hier):D:D:D

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Jsvlinder; G E W E L D I G E reactie!!!

...." Hij voelde zich een hele bink. Volgens mij heeft ie nog even met zijn pielemuisje liggen spelen in bed.

Nou hier komt mijn oordeel;

Annemarie; haar tafelmanieren kunnen gewoon niet.
    Ze heeft het wel leuk ingericht in huis.
    Ze gaat kiezen voor Harrie.

Frank heeft het bij mij ook wel een beetje verpest, hij leek me best lief, maar met dat vegetarische verhaal met Berber, hij had best wat liever kunnen doen tegen haar.
    Tijdens het eten werd er niks gezegt.
    Hij gaat kiezen voor Anita.

Gijsbert beslist de leukste boer, hij mag z'n erf wel eens opruimen.
    Hij gaat kiezen voor Femke.

Marcel is eng, die vraagt alleen maar naar kindertjes.
    In z'n boxershort de vrouwen een nachtkus geven IEL.
    Hij kiest Sonja, de lekkere degelijke.

Richard ook een eng mannetje, met z'n glimlachje.
    Van de vrouwen vind ik het niet leuk dat ze aldoor NL praten, ze kunnen ook best Engels communiceren.
    Hij kiest beslist voor Susan de Amerikaanse.
    Spontane vrouw.

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hahaha, hij wou ze wel even als een stier allemaal dekken :p

8. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hahahahaha! Jullie bezorgen me wel de lachstuipen zo op de vroege ochtend!! :D:D

Heb me echt bescheurd van het lachen om die foto van Chicken Run, whoehahahaha! Wat een GEWELDIGE gelijkenis!!!! :D:D:D

.... en die van Goed Leven van Marcel, haha! Super, haha!

En inderdaad, die tafelmanieren van Annemarie vielen mij ook al op. De manier waarop ze haar bestek vasthoudt, met d'r elleboog op tafel en alles zo naar binnenschuift.... ;)
    Maargoed, als boerin mag dat! ;)

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Of praten met volle mond:p

10. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    ik blijf het leuk vinden!!!

Marcel: wat een griezel, aan tafel leek hij even "normaal" ik vond de sfeer wel gezellig tijdens het spaggetti knippen. Ik dacht nog:'misschien valt ie toch wel mee'.
    Totdat hij de kamer binnenkwam in zijn boxershort en begon te zoenen, ik kreeg spontaan koude rillingen.
    ik denk dat hij kiest voor Sonja.
    Frank: Leek me een leuke vent, maar schoot erg door in zijn discussie, gaf dit later tegen de camera ook wel toe, maar bood niet zijn excuses aan aan Berber. ook later vond ik hem echt wel kinderachtig, ik vond het sneu voor hem met dat geitje, maar ik snapte de reactie van de dames ook wel, hij bleef de hele avond pruilen. Hij kiest denk ik toch voor Berber, maar Berber niet voor hem:D (ze zetten je natuurlijk wel op een dwaalspoor bij boer zoekt vrouw)
    Annemarie: is echt helemaal zichzelf, ze probeerde het ook echt gezellig te maken, met dat zelfgemaakte spel, ik vind haar juist wel grappig, alleen dat met volle mond praten.....
    maar ik denk dat ze kiest voor Adriaan, Adriaan was trouwens de enige die hielp, de rest liet zich lekker bedienen!
    Richard: vind ik een bijzondere man, ik weet nog niet zo goed wat ik van hem moet denken, aan de ene kant heeft hij wel echt goed voorbereid: leuke laarzen gekocht enz. ik denk dat hij niet zo veel van zichzelf laat zien en dat het een behoorlijk eigenwijze man is.
    Ik denk dat hij kiest voor Heidy, haar vind hij al vanaf het begin het leukste.
    Wat het engels praten tegen Suzan betreft, ik vind haar echt een leuke vrouw (de leukste) maar waarom zouden zij engels moeten praten, ze woont toch in Nederland? ze kan in ieder geval moeite doen om nederlands te praten!

Gijsbert vind ik ook de leukste! Heeft volgens mij veel humor, ik denk dat hij kiest voor Yvonne!

11. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik hoop dat Gijsbert voor Yvonne kiest dat zou ik echt zo'n leuk stel vinden!

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ga ook even mijn mening plaatsen :D

Laten we beginnen met Marcel.
    Hoe knap je op een man af zeg :$ :D mijn hemel, ik zal echt maken dat ik wegkom als ik zoiemand op mijn kamer zag staan.
    Wat een eikeltje.
    Mijn man kwam niet meer bij.

Gijsbert, ik vindt hem zo onwijs leuk he.
    Hij is ook echt heel erg lief, en die lach van hem.
    Maar dat huis, jeetje wat een bende :$
    Dat wordt echt tijd dat hij een vrouw heeft die het een beetje ordert daar.
    Maar verder is hij mijn favoriet hoor.

Richard valt me zeker niet tegen.
    Maar ik wordt een beetje moe van die 2 aanstellerige vrouw die Heidy en die andere.
    Jeetje ze vinden zichzelf wel heel erg leuk.
    En die Susan wordt duidelijk buitengesloten.
    Ik snap wel dat het niet makkelijk is om iedere keer amerikaans te praten, maar ze wordt er zo oon helemaal niet bij betrokken.

Frank, wat een botte lompe boer is dat zeg.
    Ik vondt hem in het begin erg leuk, maar nu.
    Hij heeft echt zo'n saai ongeinterseerd karakter, en uitstraling.
    Ik vindt het maar een stuk chagarijn.
    Als ik Berber was, pakte ik mijn koffers en ging opzoek naar een leuke vent, die jou wel respecteert hoe jij bent.
    En die Anita vindt ik maar een muts zeg.
    Die zegt gewoon niks om er maar voor te zorgen dat Frank voor haar kiest.

Annemarie tsja wat moet ik hiervan zeggen.
    Ik zit de hele tijd op haar neus te letten en haar enge ogen.
    Ze maakt er wel iets gezelligs van vindt ik.

Hebben jullie trouwens niet opgelet hoe zij haar vork vasthoudt?
    Het lijkt wel een kerel :D

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Daarvoor hoef ik niet op te letten, hoe ze haar vork vasthoudt. Dat zie ik zo wel, dat ze op een kerel lijkt :D

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja daar heb je ook wel weer gelijk in :D :D :D

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Klopt dat wilde ik nog zeggen, de ogen van Annemarie staan te dicht op elkaar, en haar neus is te groot.
    Maar ja daar kan ze eigenlijk zelf ook niks aan doen ;)
    Ik snap niet dat iemand op een type als Marcel kan vallen.
    Ok Gijsbert dus met stip op nummer 1,
    Is er iemand anders die voor een andere boer zou vallen???

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Als ik moest kiezen dan koos ik ook voor gijsbert. Die is tenminste een beetje normaal. De rest vind ik niet zo vreemd dat ze vrijgezel zijn. Marcel en Annemarie moeten nog uit de kast komen.

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ook ik zou gelijk voor Gijsbert gaan, dat is echt een leuke en spontane jongen! Volgens mij heeft hij nog niet echt een voorkeur, maar denk dat het tussen Femke en Yvonne zal gaan.

Frank was echt heel lomp over het hele vegetarische verhaal en daarna ook over het gebrek aan begrip dat hij zelf kreeg... valt me erg van hem tegen. Hij ziet er leuk uit, maar het is gewoon een sociaal zeer onhandige jongeman. Gaat denk ik voor Anita.

Marcel: aaaah! Die onderbroek... en die spillebeentjes... en dan ook nog een hand en drie zoenen geven voor het slapen gaan. Maar die vrouwen van hem vind ik ook alledrie helemaal niks. Wanhopig op zoek naar vaders en kostwinners... Ik denk dat hij voor Sonja zal gaan, die gooit zichzelf het sterkst in de aanbieding.

Richard: zelf erg vol van zichzelf en spreekt extreem binnensmonds en inderdaad die dames ook helemaal vol van zichzelf. Susan is de leukste, maar die gaat het toch niet worden, zeker niet nu ze zo buiten wordt gesloten. Hij zal uiteindelijk Heidi wel uitkiezen, die vond hij al vanaf de foto leuk.

Annemarie: bedoelt het niet slecht, maar wel erg oppervlakkig en weinig vrouwelijk. Denk dat zij voor Harry zal gaan...

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ondanks alle negatieve meningen over Frank, vind ik hem nog steeds leuk. Oke, hij kwam wat ongelukkig uit de hoek, maar hij had wel gelijk.

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Frank vind ik echt een beetje een arrogant mannetje. Misschien onzekerheid? En dan vooral dat gezeur om begrip, brrrr. Weinig mannelijks, kwam een beetje drammerig op me over.

Marcel... Mijn man en ik krijgen beide de kriebels van hem. We zouden hem in ieder geval niet zo één twee drie als oppas inhuren...

Richard vinden we nu erg leuk, daarvoor hadden we een ander beeld bij hem. Hij heeft wel humor. Alleen ondertiteling had geen kwaad gekund.

Gijsbert: Leuke jongen! Eerst dacht ik Yvonne, die andere blonde lijkt me ook wel wat voor hem.

Annemarie... Tja dat wordt vast Harry. Zonder sex.

Heb ik nog iemand over het hoofd gezien?

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Annemarie... Tja dat wordt vast Harry. Zonder sex.

:D:D:D

Deel Deze Pagina