Helemaal mee eens! Bij Frank is het echt een saaie bende....En moet ie nou de volgende keer huilen?Heb het stukje een beetje gemist. Richard wat een zak zeg! Echt niet te geloven... Zelf vriendlief lag slap vant lachen bij Annemarie.. Gijs is echt leuk! En die meiden vind ik ook echt heel leuk.. Laten we het maar niet over Marcel hebben, en ach die Marita de volgende keer over het werken in de wind..Pffff
Die boerin is echt een lomp mens. Af en toe zou ik wensen dat ik haar een make over en een cursus ' hoe kan ik vrouwlijk zijn ' aanbieden. Maarja het heeft ook wel iets schattigs dat lompe van haar! Maar Richard foei foei foei... Wat mij opviel in het stukje van volgende week; Die vrouw ( hoe heet ze ook alweer ) heeft het hoogste woord over wat hij beter had kunnen doen, blabla, maar zij heeft toch ook niet eerlijk gezegd dat ze al contact hebben gehad???
Ja dat dacht ik inderdaad ook. Zowel heidy als annemieke hebben contact gehad. Beide hebben dat ook niet gemeld.
Die Richard! Kreeg al bij de eerste aflevering de kriebelsvandie vent. En Frank gaat huilen... benbenieuwd, tis wel saai hoor! En annemarie, zoon koelekikker.Maar goed dat Johannes weg is. En Marcel is ook zoon engerd... ieuw maar het is wel leuk om te kijken
ja vorige seizoenen waren wel wat leuker ja. Maar de boeren raken op in nederland elke boer is zowat al aande vrouw/man nu
Hoe dom kun je zijn om al van te voren een afspraak te maken. Dat word dus heibel straks tussen Heidy en Annemarie, terwijl die dikke vrienden waren. Wel lachen zo met Richard. Vond Frank er vanavond heel ontspannen uitzien en genieten van zijn 2 meiden. Annemarie heeft gewoon maar een gok gedaan, al denk ik wel een goede. Denk dat Adriaan volgende week veel meer in de strijd gaat gooien. Gijsbert zie je echt verliefd kijken naar jose, vind dat echt schattig. Marcel gelukkig weinig gezien vanavond, dus weinig gegriezeld.
Ow die Richard! Krijg de kriebels van hem. En dan ook zeggen dat hij gewoon het toneelstukje door wil spelen. Vind het wel goed van Annemiek dat ze zo eerlijk tegen hem is, ze kan hem wel aan. Maar zoende hij nu met Heidy? Annemarie durft niet eens mensen aan te kijken, tsjongejonge die heeft nooit een sociale opvoeding gehad ofzo? Hoe gaat ze straks dan iemand duidelijk maken dat ze hem leuk vindt? Frank, als ie zn mond houdt is ie best oke, mar tsjong zoals ie met Berber omging (wat is jouw standpunt ten aanzien van AB gebruik in de veehouderij - ehm, ook leuk jou te ontmoeten...) en nu met die 2 meiden, zit geen pit in! Gijsbert, das tenminste nog een beetje gezellig Marcel, brrr... Wel jammer dat al duidelijk is dat hij voor de Poolse gaat. Tsjonge wat ben ik weer kritisch Ach het was weer best vermakelijk hoor, kijk volgende week gewoon weer. Al denk ik dat het gesprek tussen Richard en de vrouwen niet echt relaxt gaat verlopen. (lees: plaatsvervangende schaamte)
Ja richard gaf heidy een kus. Hij speelt gewoon een vies spelletje. Galbak....blegh En ik vind anita (die bij frank is) een babyface hebben. Ze lijkt zo meisje...meisje, met van die hangende puppyoogjes
Haha, die Richard.... wordt gezellig volgende week daar! Marcel.... hij doet zijn best, maar ik krijg de kriebels van hem. Frank, wat een saai figuur samen met die saaie meiden. Gijsbert, ik blijf fan, het gaat helemaal wat worden met José denk ik. Annemarie, ik heb er geen woorden voor! Een sociale-vaardigheidstraining zou geen overbodige luxe zijn.
Zo ben er ook weer Richard ... euhmm fout, maar die annermiek net zo goed, en dan alles even mooi gaan praten/ eruit lullen/ integer over te proberen komen en voor de andere 'meiden' op te komen. Frank ... Zo'n mooie jongen, maar nee vind hem nu ook minder sympathiek ... ik word ook niet zo blij als ik die geitjes zie, geen gezellig boel daar.... volgende week toch wat traantjes, ben benieuwd. Gijsbert: leuke vent nog steeds maar echt een keuterboertjes... hobbyboer. Vies zooitje op het erf. Mwohaa niet echt een man waar je op kunt bouwen. Marcel ... niet zoveel van gezien deze week Ach ... en Johannes weg. Wat een lieve schat. Wens hem een heel lief/ puur meisje toe, een klassieke schoonheid die haar gevoel goed kan uiten. Een invoelend meisje ... Dus niet Annemarie. Wat een verwilderde 'hert' is dat ... geen enkel gevoel lijkt er bij te zitten. Heeft het over 'zaken' i.p.v. liefde. Harry lijkt me wel een goede keuze.
Haha oh gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was die zo dacht Nee die Anita vind ik helemaal niks. Richard stond inderdaad te zoenen met Heidy, bah enge vent.
Wat een gedoe op de boederie van Richard. Maar wel leuk om naar te kijken ! En ik heb me echt weer dood geergerd aan die Annemarie. Volgens mij is zij echt autistisch, in ieder geval contactgestoord ?! Heb medelijden met haar mannen.
Ow en ik vind Ivon Jaspers zo steengoed he?? Boer Richard: "nee, ik wil dit nog effen zo loat'n. Ik zeg nog niks". Ivon: "Uh-uh. Nee hoor. Het is geen spelletje Richard! Je bent op zoek naar een VROUW! We gaan nu naar binnen om het te vertellen en dat ga JIJ doen!" En daar stond hij dan met hangende pootjes en zijn staart tussen de benen Maar inderdaad: Annemieke is net zo goed een stiekemerd. Toen ze voelde dat het uit ging komen, kwam ze ineens met zo'n lul-verhaal op de proppen "dat ze de andere vrouwen ook een kans zou gunnen". Jajajaja, ze had allang met Richard afgesproken dat ze mooi weer zouden spelen, maar dat hij uiteindelijk voor háár zou kiezen! Enne.... wat zat Gijsbert nou te eten voor z'n ontbijt?? Kwark met chocoladepoeder?? Zag ik dat nu goed??