Vond het wel sneu dat die ene boer (één van die broers) maar 2 brieven kreeg. En zijn andere broer maar 4, en die oudste 20. Vond het een leuke uitzending. Ik vind dat Annemarie nog best veel brieven kreeg, het lijkt me namelijk geen makkelijk typetje. Ik heb weer helemaal zin in de uitzending van volgende week.
Joehoe ook hier weer zitten kijken. En wel leuk hoor. Ja van die broers inderdaad wel sneu, ik had eerder verwacht dat die jongste wat meer brieven zou krijgen tov de oudere twee. En dan die boer van 55, Adriaan? Die vond ik ook wel grappig, had niet verwacht dat hij zoveel brieven zou krijgen. Ja Gijsbert is wel errug leuk, zou ook meer in mijn straatje passen qua leeftijd enzo. De perenboer was mij wat "te zacht", bij de voorstelronde dacht ik "Joepie de eerste boer zoekt boer/man!!!!" maar helaas hij zocht toch echt een vrouw Muoh die Richard... ik denk dat het gros van de vrouwen op zn geld uit is
Ik heb ook weer met plezier gekeken . Heerlijk dat het weer begonnen is!! Ik vind er leuke, vlotte boeren tussen zitten. Gijsbert is mijn favoriet! Annemarie vond ik wat stug overkomen, zal de spanning wel geweest zijn.
Ik vond die Richard eigenlijk maar een beetje een weirdo. Gijsbert vond ik leuk en ook die jonge boer, met zijn 1029 reacties .
Haha iemand die ik ken doet ook mee bij boer gijsbert en ze zit bij de laatste 10! Ben benieuwd hoever ze gaat komen.
Ik vind Gijsbert de leukste En die Richard, wat een griezel, haha.. Zag je in het voorstukje van de speeddate dat hij met een vrouw zat zegt hij; 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.' Vrouw: 'Wat dan?' Richard: 'Een lekker ding.' OMG!
Frank 1029 Gijsbert 810 Annemarie 172 Richard 111 Marcel 65 Maurits 48 Gerhard 45 Adriaan 41 Gradus 20 Pieter 7 Hans 4 Martin 2
Het is inderdaad niet veel, maar 1 is genoeg om de ware te vinden..... (of ben ik nu iets te optimistisch.. haha)
ik kijk het ook en vind die gijsbert idd het leukst en die frank denk ik ook wel, zal t aan de krullen liggen hihi en richard is idd een beetje apart 8) en vind marcel wel een poepie en die broers vond ik sneu vind het jammer dat adriaan niet door is en vond pieter zo schattig en die is ook verliefd las ik, dus die heeft iemand gevonden ben benieuwd naar de speeddates, vind wel dat ze veel naar uiterlijk kijken, maarja het oog wilt ook wat he
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar als je maar twee brieven krijgt, dan is het echt maar de vraag dat daar toevallig de ware tussen zit.
En wat te denken van zijn zelfvertrouwen? Volgens mij durft hij nu helemaal nooit meer op een vrouw af te stappen.