Boer zoekt vrouw begint weer, wie gaat kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anakin, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ja dat idee kreeg ik ook.. Ook als je m af en toe ziet zitten, dan denk ik ook van, tsja.. Volgens mij moet het allemaal wel zo gaan zoals het hem uit komt...

2. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ja denk 't ook! Maar wat ik dan weer niet snap (kan aan mij liggen hoor..) Als je, je keuze al hebt gemaakt (Annemieke in dit geval), WAAAROM ga je dan met Heidy staan kussen?!

3. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind Frank ook minder sympathiek dan ik had verwacht. Krijg er niet zo'n hoogte van, maar denk dat het een aardig dominerend persoon is.

Even over Heidy, heeft zij nephaar??? :D

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Hij is volgens mij niet vies van vrouwen en als ze zich in zijn armen storten, kan ik me wel voorstellen, dat hij er dan gebruik van maakt.

Hij eet gewoon van 2 walletjes.

5. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Gadver.. Als ik die Annemieke was, dan was ik allang weg geweest, ik had uberhaupt niet eens geschreven.. brr..

6. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Het leek mij eigenlijk vrij duidelijk dat HEIDY degene was die uit was op een stevige tongzoen :). Zij kwam zo dicht bij hem staan, sloeg zijn armen om hem heen... hij voelde zich ongemakkelijk, dat dacht ik in ieder geval te zien. Hij gaf haar daarom maar gauw een vluchtige kus en maakte daarna haar armen van zijn middel los.
    Toch?

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Idd Richard eet graag van meerdere walletjes, snap ook niet wat Annemieke in hem ziet.. Ik zal me bescheuren als Heidy en zij onder 1 hoedje spelen en Richard belazeren door zijn spel mee te spelen (maar dat zal wel niet zo zijn helaas)

Volgende week zien we wat traantjes bij Frank, als ik t goed zag.. Ik heb nog niet zo'n moeite met Frank, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al wel moeite heb met Richard, Marcel en Annemarie hahaha

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha dat is het eerste wat ik ook dacht

Boer Harry heeft een enorme kaasplank voor zijn kop! :D

Ik denk dat die jongen die eruit ligt het helemaal niet zo erg vind
    zelfs van de huispoes kreeg hij nog meer aandacht ;)

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ohohoh, ik had helaas twee afleveringen gemist en dus gisteravond pas weer begonnen met kijken :D

Die Richard zeg..... ik vin'm eng :( eigenlijk stiekum :D En dan dat toneelspelletje zeg....brrrrrrr....

Annemarie: alsof ze met collega's aan het werk was en niet uit op een "man". Vond het wel jammer voor Johannes, want ik vind die Adriaan dus niet zo...

Frank... is alles al over gezegd

Marcel: daar krijg ik de kriebels van :$ en niet positief dus!

Gijsbert... ik had niet verwacht dat hij Femke er nog steeds bij had zitten, mede omdat hij er bij de briefselectie in eerste instantie niet zo happig op was dat ze al een kindje heeft. En toch ... ik denk dat hij voor Femke gaat!

10. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd, dat viel mij ook al op, die poes was superlief tegen m...vond het echt sneu!! maar ook hoe ze dat zei ''ja er moet toch iemand uit, dus ja''

wat een slap argument. en dan nog een slok thee nemen uit ongemakkelijkheid...en hij ook...aaahww...

11. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Johannes had volgens mij wel door wat voor 'type' hij voor zich had, hij zou ook echt niet bij haar passen.... (wie wel!) ;)
    Ach... hij heeft tenminste wel aan d'r poes mogen aaien... :D

Volgens mij is Gijsbert echt zo ongeorganiseerd als ik weet niet wat, daar moet je ook maar tegen kunnen... en met die zooi achter het huis. Ha,ha! Maar hij is nog wel de leukste vind ik.

Frank vind ik een beetje een zacht gekookt eitje...
    en die geiten in dat omrolapparaat... ik hoor Marianne Thieme al denken.... :$
    Marcel... ik krijg de zenuwen van hem.
    Richard is een enge gluiperige man, maar ik vind Annemarie nog de engste man. :D

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hahahaha dit staat op de homepagina van hyves

Annemarie zoekt werknemer, Marcel zoekt baarmoeder, Gijsbert zoekt schoonmaker, Frank zoekt vleeseter en Richard zoekt Annemieke

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

haha :d:d:d:d:d

14. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hahaha :D 't is wel waar :D

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

:D Helemaal waar :D

16. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja wat een grap hé. Met die Richard.. verschrikkelijk!

Ik vond Johannes best schattig haha!!
    Maar goed, Annemarie is een geval apart en ik denk dat Harrie erg goed bij hem past.

Die Frank is echt een doetje. Echt wat een geval apart. Volgende week gaat die huilen haha!

Femke wil gelijk Gijsberts leven ordenen en verbeteren. Zij heeft al een 10jaren plan.. maar of Gijbert daar op zit te wachten..

17. lea

lea Fanatiek lid

18. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Ik vind Harrie qua type ook het beste bij Annemarie passen. Adriaan heeft teveel andere wensen wat betreft een vrouw (begrijpelijk ook).

19. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Sjonge wat een aflevering weer. Ik heb in een deuk gelegen.

Annemarie:"tja ik ga toch niet knipogen ofzo of ze steeds aanraken.. (hinnik hinnik) wat een paard zeg!.

En frank die die geiten een half uur op zo'n kop had liggen. Zal ie fijn gevonden hebben!. Moet zeggen dat zoals hij met die geit bezig was heb wel het idee dat hij een dominant en driftig ventje kan zijn..

En bij Marcel, Marita heel verbaasd... Nouuuuuu Kseniaaaaaaaaaaaaa zat weeeeeeeeeeeellllll meeeeeeeeettttt hem te flirten zegggggg... Pfoe wat een miemelaar zeg..
    En ksenia knipperde haar wimpers overbelast..

En gijsbert.. I love him.. Wat schattig zoals hij met iedereen praat en geinteresseerd is..
    VInd het wel grappig dat BZV steeds eerst het enorme bedrijf van Richard laat zien en daarna het kleine bedrijf van Gijsbert...
    Al komt daardoor wel naar voren dat Gijs veel harder moet werken.. Richard kan iedereen maar voor hem laten lopen..

Richard. Tja hij heeft natuurlijk niet voor niks zoveel geld en een enorm bedrijf. Hij gaat meteen op zijn gevoel af en alles wat daarbij in de weg staat moet aan de kant. En het is natuurlijk ook handig drie vrouwen in huis..

En dat stukje in de krant dat hij zei. Tja ik schilde eerst de aardappels met een broodmes en daarna trok ik mijn flesje bier ermee open... Tja je moet het een beetje vlotter maken he en entertainen het is tv...

Ik dacht tjonge kerel denk je serieus dat dat ook maar iemand opgevallen is dat hij zo "stoer" deed...

Maar toch... heerlijk programma...

20. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind Gijsbert ook erg schattig. Leuke humor, schattig koppie...beetje jammer dat ie zo lomp loopt en ik twijfel of hij voor zichzelf ook zo onverzorgd is als dat de boerderij eruit ziet.
    Denk dat Joke ook wel echt bij hem past.

Ben ik dan de enige die het haar van Heidy zo raar vind??

Deel Deze Pagina