Boer zoekt vrouw begint weer, wie gaat kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anakin, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

haha Frank
    Vind het ook wel weer schattig.
    Maar wat en sulletje,...

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maar gelukkig zit zn haar goed :D

Richard, pfff ik krijg de kriebels van die man!

En van Marcel ook met zn klapperende testikels.

Waarom kijk ik nu ook alweer :D

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tjongejonge, wat kan die Marita zeiken zeg. En Frank is een watje. En die Annemarie...oh HUIL, echt een boerin hoor. Hoe ze haar eten ook altijd naar binnen schuift, net een kerel.

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hahaha eigenlijk zijn het deze keer stuk voor stuk rare mensen he!
    Ik kan wel erg lachen om hoe "kinds" Frank zelf nog is en hem dan horen zeggen dat Anita nog zo jong is...

Huilend je moeder bellen....tragisch!!

5. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik weet wel waarom Frank moest huilen: Hij doet z'n best om gevoelens voor de vrouwen te kweken, terwijl hij het allerliefst één van z'n geiten zou uitkiezen. :D

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL :D, ik vroeg me idd af met wie hij aan de tel zat, maar kan me niet echt voorstellen dat hij huilend een vriend belt. Dan ben je natuurlijk gelijk al je geloofwaardigheid als stoere vent verloren bij je vrienden...

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

het is ook echt allemaal reden voor plaatsvervangende schaamte. Elke keer als ik kijk moet ik alleen maar lachen om die gekke boeren Annemarie .. idd een beetje make up... stijltang door je haar en...TADAA een vrouw:D Ik denkdat ze harrie gaat kiezen.

En die ANnemieke was er idd zelf bij.. diedoet nu ook dramatisch.

En Marcel... daar krijg ik nog steeds de kriebels van...

Maar Volgende week ben ik er weer klaar voor:D:D

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

lol :d

9. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0

Hahahaha inderdaad, die Annemarie!! Vorige week vroeg ze Yvon waarom ze meer intieme vragen moest gaan stellen...Ehm, je zoekt toch een vriend?? Of alleen een goedkope kracht voor op de boerderij :)

En Marcel is gewoon een engerd! Ik zou mijn kinderen niet eens in zijn buurt laten!!!

Maar zoals je zegt, volgende week zit ik weer klaar hahahha!
    Ik zie trouwens je onderschrift, heb je al een test gedaan??

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Tja.. Wat zal ik zeggen...

Richard: Die heeft ff tijd om na te denken, en die Susan pffffff
    Marcel: Heeft zn keuze allang gemaakt voor Ksenia
    Frank: Die kan moet voor Judith gaan, die hebben wel een klik, Anita voelt zich al teveel
    Gijsbert: Wordt Femke denk ik, Jose ziet wel dat die 2 een klik hebben
    En Annemarie... tja als je zegt dat je Adriaan wat lomper vindt, dan zal ze die niet kiezen, dus dat wordt Harrie, maar dat is al duidelijk vanaf afl 1

11. lea

lea Fanatiek lid

en dat fank in een hoekje zit, met 'zijn meiden' ???? met zijn arm om een geit.......?

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gelukkig was het nog om een geit en niet in een geit..;)

13. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Had wel verwacht dat bij Richard uiteindelijk niemand zou blijven. Maar dat die Susan er zo rustig onderblijft vind ik knap. Ik zou me door zowel Annemiek als door Heidy erg genaaid voelen.

Frank vind ik een beetje te zielig reageren. Als je toch iemand leuk vind maakt het toch niet uit of je nog 4 jaar lang een weekendrelatie hebt of niet. Volgens mij heeft hij voor beide gewoon nog geen gevoelens, maar beseft hij wel dat hij moet gaan kiezen en dan is het natuurlijk erg moeilijk.

Gijsbert, ook al zo raar om iemand door de afstand misschien af te wijzen. Liefde overwint toch alles?

Marcel, krijg nog steeds kriebels hoe eng hij naar de dames kan kijken. Maar Ksenia heeft momenteel dezelfde enge blikken, dus dat komt wel goed tussen die twee. Marita zeurt wel erg veel, terwijl ze toch van te voren wist dat het boeren leven door weer en wind veel buiten afspeelt. Dat polen hard werken wisten we al, dat hoeft Ksenia nog niet eens zo te bevestigen.

Is annemarie niet gewoon een man verkleed als vrouw? Wat moet die geitenstal gestoken hebben. Als je geiten al een week niet uitmest is het al niet te doen, laat staan dat het er al van een jaar ligt zoals zij zei. Aan haar hele uitleg te horen gaat ze voor Harrie, dat is gewoon haar kameraadje.

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik denk dat Susan echt wel kookte van woede, maar dat ze dat niet op tv wilde laten zien ofzo, ik kan me niet voorstellen dat je het wel best vind als je zo bent bedonderd.. Maar misschien deed het haar echt niks..

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik vind boer zoekt vrouw geweldig, al is het dit jaar wel een beetje saai. Normaal is er toch nog een feestje met wat vrienden van de boeren en gebeurt er toch wel iets meer. Gelukkig was engerd Richard er voor de afwisseling :p.

Ik moet altijd erg lachen om deze recencies:
    boer zoekt vrouw | Zoekresultaten | RECENSIEKONING

16. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ik vond die bevalling zo mooi om te zien:)

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    ik ga wel spontaan mijn houtkachel inruilen voor een open haard.

GENIAAL dat bbq-en in de winter. Zie me dat over een tijdje ook zeker doen met de kleine die nu nog in mijn buik zit. Echt helemaal geweldig!!

18. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
  19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Frank...... wat een huilebalk, ik ben klaar met hem.
    Marcel.... ben ik ook klaar mee, gaat hij eerst weer bij die dames navragen wat hun gevoelens zijn, hij heeft blijkbaar geen eigen mening.
    Gijsbert....wat een gezanik van die José over een gesprek...ik hoop dat hij voor Femke gaat.
    Annemarie... geen woorden voor... ze gaat 100 % voor Harrie.
    Richard.... weer helemaal alleen, alleen ik snapte die actie van Annemiek niet, waarom ging ze nou weg?

20. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Volgens mij alleen maar voor de schijn... Om het er niet extra in te wrijven (naar de anderen toe) dat ze wat met elkaar hebben ofzo.. Dat zullen zij en Richard wel zo afgesproken hebben. Zo lijkt het alsof Richard met lege handen staat (schrale troost voor de andere 2 dames), maar ondertussen zullen ze heus wel contact houden (denk ik)

Deel Deze Pagina