Hoeveel van de meiden, die Frank geschreven hebben, zullen nu blij zijn dat hij hun niet gekozen heeft? Denk je te schrijven op een leuke, vlotte, gezellige boer, is het een of andere saaie jankerd. Susan was echt wel pissig hoor, dat kon je ook wel aan haar opmerkingen horen, maar ze wilde zich niet laten kennen op t.v. Een jaar de geitenstal niet schoonmaken? Nou lekker fris hoor, dat kan toch niet gezond zijn?
Denk ik ook. Maar ik vond het eigenlijk ook wel netjes van haar. Als ze was gebleven dan was het idd net alsof ze een 'feestje' gingen vieren. Nou ging ze gewoon eerst naar huis, prima.
Susan hield de eer aan zichzelf, volgens mij was ze heus wel pissig. Vond dat ze het wel netjes deed zo.
ik werd gek van dat gezeur van die marita over die wind heel tijd met die aardappels. sjongejonge wa een doos zeg
Ik weet niet of ik dit hier zo mag plaatsen maar op de site van Viva blogt Nynke elke week een stukje over BZV. Die van deze week vind ik echt hilarisch! Even kijken dus Ik vond Annemieke hypocriet en Heidy zo mogelijk nog erger. Annemieke zegt dat het echt heus geen date was, alleen even een uurtje koffie drinken. Toch grappig dan dat Richard vorige week zei dat ze een boswandeling hadden gemaakt. En Heidy gaat een beetje verbolgen lopen doen over dat ze er voor spek en bonen bij zit maar die baalt natuurlijk gewoon stevig dat ze ondanks haar belspelletje met Richard verloren heeft van Annemieke. De enige die er voor spek en bonen bij heeft gezeten is Susan en ik vind dat ze het keurig heeft afgesloten! De eer aan zich zelf houden, gewoon gedag zeggen (in tegenstelling tot de hellige Heidy) en met opgeheven hoofd vertrekken. You go girl! Verder hoop ik heul hard dat Gijsbert voor Jose kiest. Femke is me net wat teveel een moeke, doet alsof de boerderie al van haar is en dat staat me niet zo aan. Jose is dan wat onzeker maar het is natuurlijk ook de leeftijd, dat gaat vanzelf over. Sprak ik uit ervaring Ik heb me ook zitten opvreten bij dat zandgeklaag van Marita, sjongejonge zeg. Wat wil je nou horen? Ga maar binnen zitten je eitjes prakken. Hij kiest toch wel voor Ksenia, hard werkende weduwe uit Polen, kun je never nooit niet tegenop! Van Frank weet ik het niet allemaal niet zo... ik vond het wel lief toen ie tussen de geiten met z'n moeder zat te bellen en dat een geit hem even kwam 'knuffelen'. Maar als ik dan weer denk aan die rotopmerkingen van 'm dan vind ik het ook wel verdiende loon. Heb trouwens enorm gelachen om toen ie op z'n houten stoeltje voor de 'meisjes' zat na te denken. Hoe die ene geit hem al kauwend zo uitdrukkingsloos aan zat te kijken, nee daar haal je antwoorden uit En Annemarie... leuke verjaardag voor Adriaan. Een kwak lasagne op je bord, daarna koeien scheren en het geitenhok uitmesten en als klap op de vuurpijl uitgemaakt worden voor ouwe merrie. (was grapje van Harrie natuurlijk ) Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik zag later wel dat ze nog zijn wezen poolen in Leiden op de site van de KRO maar daar leek ie eerder het derde wiel aan de wagen dan de jarige Job in het middelpunt.
Mijn schoonzus heeft zaterdagavond boer richard in een dancing hier in de buurt gespot . Meneer was ook naar swingnight toe Heb schoonzuslief wat vragen gesteld, maar nog geen antwoord
Ja dat zei m'n man vandaag ook al, hij was gespot ergens in een uitgaansgelegenheid maar geen Annemiek, Heidy of Susan te bekennen
Ja idd, ik had het vanmorgen ook gelezen... We zullen zien hoe t allemaal gaat, maar het is geen standaardreeks deze keer
Ik denk juist Gijsbert en Jose.. Hij is van de makkelijke volgens mij.. Woensdags even snel kwartiertje in de auto naar Jose om de week door te wippen.. euh.. knippen..
Ik denk dat Jose eerst een gesprek begint met Gijs, en dat hij misschien laat merken dat hij voor Femke gaat. Jose gaat dan weg en dan tijdens het gesprek met Femke, wil zij mischien wel niet.... Ik vind het gezellig bij Gijsbert, ook leuke meiden. Ben heel benieuwd naar zondag.
Nog 2 nachtjes slapen dan zijn we misschien weer wat wijzer Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?
Ik hoorde hier iemand zeggen dat de 6e de laatse aflevering was.. Maar dat is deze zondag al.. dat zal dan toch niet? En ik heb de nieuwe tv gids nog niet dus kan niet zien of er *slot* staat..