Dat heb ik ook gehoord, maar kan het me niet voorstellen. Ik heb wel de nieuwe gids, maar er staat geen "slot" bij en dat kan ook bijna niet, want er moet nog gekozen worden en ik neem aan dat ze ook nog op citytrip gaan (staat in de gids, dat er maar 1 mee kan op reis) en dat we dat ook nog te zien krijgen en dan ook nog een terugblik (lijkt me) dus toch nog wel n aflevering of 2/3 zou ik denken, maar kan het nergens vinden geloof ik (zal nog ns op bzv.nl kijken, misschien word ik daar wat wijzer)
ik weet t ff niet meer, we horen/zien vanzelf wel wanneer de laatste is, ik kan het ff nergens vinden ** nog n kleine 4 uur **
Maar er is ook al zo veel bekend. Marcel wordt heel weinig uitgezonden omdat al is uitgelekt met wie hij samen woont. Richard is al bekend, van Gijsbert is het al bekend.... Frank en Annemarie winden er eigenlijk ook geen doekjes om, kortom....het is eigenlijk al afgelopen..
Ik moet even wat kwijt: wat erger ik me aan die Marita van boer Marcel! Ongelooflijk, wat een aanstelster en actrice! Bleh!
nou idd! frank wil denk ik kiezen voor anita, maar omdat het dan zeker nog 4 jaar duurt eer ze daar kan komen wonen, denk ik toch dat hij voor judith kiest. annemarie kiest denk ik adriaan, want met harrie kan ze nooit gaan samenwonen, want hij heeft ook een eigen bedrijf waar hij niet voorgoed van weg kan.
"Oh nee, ik voel toch niet iets voor hem? *snik snik* Ik heb jaloerse gevoelens, het doet me zoveel *snik snik*" Word er een beetje misselijk van... En dat eeuwige gezeur over die lenzen van haar! Maar hij gaat denk ik toch voor Ksenia!
Ook mijn gedachte Moes.. Frank wil voor Anita gaan, maar idd omdat hij 4 jaar moet wachten kiest hij toch maar voor Judith En bij Annemarie was ik er van overtuigd dat ze voor Harrie zou gaan, maar uit praktisch oogpunt voor de toekomst (allebei een bedrijf) kiest ze Adriaan Marcel kiest uiteraard Ksenia, die Marita had al opgehoepeld mogen zijn wat mij betreft Gijs & Femke en Richard & Annemieke, ik hoop toch wel dat het leuke stellen worden, allebei!
Ik vind die Annemieke wel een beetje een zeur hoor, gaap. Sociaal wenselijk gelul als je het mij vraagt.