Dan kan ze wat anders dan eten in haar mond doen, whaaaa. Daar heb ze geen kaas van gegeten denk. Dan zal ze wel zeggen: Mooi zo'n bubbelbad mar er moet gewerkt worden:x
Ik hoop dat Marcel voor ksenia kiest En frank voor Judith De rest vind ik wel leuke setjes. Al vind ik persoonlijk die Richard een beetje een griezel. En Annemarie eigenlijk geen hoogte van te krijgen. Volgt meer verstand en arbeidskracht dus denk Adriaan.
Werkelijk waar, wat een muts is Marita! Ik denk echt dat Marcel en Ksenia een beter stel vormen, dus laat het maar gebeuren. Gijsbert en Femke, leuk! Annemarie... tja, het zal vanuit praktisch oogpunt Adriaan wel worden "een jonge, sterke vent erbij op de boerderij".... Frank, zeg nou toch gewoon eens wat je wilt! Huisje, boompje en over een tijdje een beestje van jezelf. Lekker met Judith verder gaan, kan ze ook mooi je haartjes bijhouden. Richard en Annemieke, dat kan toch best wel eens wat worden. Ik vind ze wel gewaagd aan elkaar.
Richard schijnt een vriendin te hebben, maar niet één van die drie. (Niet gecheckt op betrouwbaarheid( (lees;Story) Tussen Annemarie en Adriaan wordt het toch niets. Hij is eerst trouwen en dan samenwonen. Zij wil niet trouwen...tja..
Marcel stond vorige keer toch ook in de krant? Die woont al een tijd samen met Ksenia Was te verwachten he.. hij was bijna blij dat ze weduwe was!! Hij zei zoiets als: ''Het is altijd mijn wens geweest om een vrouw te ontmoeten waarvan de man is overleden.. '' Dan ben je echt niet goed wijs
De uitzending vond ik een beetje saai. Hoewel we nu wel meer duidelijkheid over de keuzes hebben. Ik heb toch wel een klein beetje medelijden met Frank, zie in zijn ogen dat hij het er toch wel moeilijk mee heeft. Volgens zijn hart wil hij Anita, maar volgens praktische redenen kan hij die 4 jaar niet wachten. Wat ik overigens wel belachelijk vind. Maar vind het nu wel zielig dat hij zo worstelt. Annemarie gaat voor Adriaan ondanks dat hij niet wil samenwonen. Het is tenslotte een sterke goedkope knecht die geen eigen bedrijf hoeft achter te laten. Femke gaat het wel redden met Gijsbert. Ik vond het tijdens het etentje van Richard nou ook niet echt de vonken tussen die twee overslaan. Denk niet dat dit standhoudt. Groot gelijk dat Marcel voor Ksenia kiest, die zeurt tenminste niet zo en durft eerlijk haar gevoelens te zeggen.
ik hoop dat frank voor judiht gaat vindt ze een erg leuk stel, hij zei zelf al dat hij niet elke avond wou bellen met anita. en vindt knap dat hij zijn emo laat zien.
Ben ik trouwens de enige die die boer Frank echt niet uit kan staan..?! Wat een vreselijke zak is het, sorry dat ik het zeg.. Hij blijft zeuren bij die Anita dat ze maar van haar universitaire studie af moet zien. Zij zei 'ik kan er gewoon niets aan doen'. Toen hoorde je 'm heel zachtjes zeggen: 'dat kan je wel'. Toen zei zij meteen weer 'Nee, dat kan ik niet!'. Anita: you go girl!! Als ik haar was, was ik trouwens al uit eigen beweging vertrokken hoor, maar goed. Omdat hij niet elke avond wil bellen, moet zij maar stoppen met haar studie, haar carriere dus, (een groot deel van) haar toekomst?! Onvoorstelbaar dat zo'n pedant mannetje zo kan denken hoor... Echt.
Ik heb totaal geen moeite met Frank.. Ik vind m wel schattig eigenlijk, hij heeft het echt moelijk mijns inziens.. Hij zei idd tegen Anita: dat kan je wel, maar volgens mij zei hij er ook nog achteraan zoiets als, maar dat moet je niet doen (dacht ik of ik heb het helemaal verkeerd gehoord) Ik geloof niet dat hij wil dat ze echt stopt met haar studie, maar hij vindt haar meer dan leuk en heeft er moeite mee dat ze 4 jaar lang een weekendrelatie hebben en dat kan ik me ook wel voorstellen.. Maar ik zou het laf vinden om om die reden dan maar voor Judith te kiezen, terwijl hij Anita eigenlijk leuker vindt (weet niet of hij dat doet, maar dat denk ik wel een beetje) Dit is hoe ik er over denk er zullen er ongetwijfeld zijn, die het hier niet mee eens zijn
wat een jankbal is die marita zeg! Ik vond het een beetje raar dat zij kensia het eten liet afmaken, terwijl zij op d'r luie bipsie met die ouders zat te babbelen. Net alsof Kensia van de bediening was zeg maar. gaat zij zitten janken dat het nu net leek alsof Kensia alles had gedaan :"ik heb er wel gemengde gevoelens over". Jeetje, uit de kluiten gewassen kleuter!
Volgens mij was het idd ook zoiets ja. Ik denk toch dat hij voor Judith gaat. Ik krijg helemaal de negatieve kriebels van Richard... brrrrr griezel Trouwens ook van Marcel.... vond het sowieso wel opvallend dat hij eigenlijk allemaal dames uitkoos die al kindjes hadden... zo van dan is het eerste begin van een gezinnetje er alvast. Gijs & Femke: toch van meet af aan wel verwacht, ondanks zijn uitspraken nav de brieven enzo. Annemarie...ik meende dat ook Adriaan een eigen bedrijf heeft? Of heb ik dat gewoon helemaal verkeerd begrepen.
Nee hoor, ik vind het een ontzettende jankerd. Wat een arrogant balletje. Wat ik dan wel grappig vond is dat hij nadat ze in de kroeg hadden gezeten duidelijk een glaasje teveel had gehad.