Boer zoekt vrouw begint weer, wie gaat kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anakin, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ja idd!!!
    Als Marita Marcel over had genomen in de keuken was t toch opgelost?
    Hadden de 2 dames lekker SAMEN kunnen koken, en dan had Marcel zijn ouders kunnen spreken.
    Marita had het zelf ook op kunnen lossen op t moment zelf, ipv achteraf janken......
    Je bent daar om jezelf te laten zien, en niet om stilletjes in een hoekje te gaan zitten pruilen.

Toen ze zaten te eten was het duidelijk een gesprek tussen de ouders en Ksenia.
    Marita mengde zich ook niet met het gesprek, en zat er maar een beetje bij.

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Adriaan is volgens mij weten gewoon in loondienst bij een boer.

3. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Volgens mij is hij kraanwagenchauffeur, maar komt hij van een boerderij af.

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Profiel van Adriaan

Je zag de oproep van Annemarie. Wat was je eerste gedachte? Leuke, jonge vrouw, dacht ik.
    Hoe snel heb je gereageerd? Na 1 weekje.
    Waarom heeft ze jou uit alle brieven gepikt? Weet ik niet.
    Wat heb jij met het boerenleven? Ben zelf ook opgegroeid op de boerderij.
    Hoe ziet jouw bruiloft eruit? Mooi en een leuk feest.
    Wat vind jij romantisch? Weekendje weg, samen uit eten of gezellig knus op de bank.
    Wat zoek je in een vrouw? Liefde en romantiek.
    Hobby's? Jagen, werken en beesten voor de hobby.
    Favoriete tv-programma? Boer zoekt Vrouw.
    Favoriete website? Marktplaats.
    Lievelingseten? Bloemkool.
    Bier/wijn, of..? Bier of Cola.
    Favoriete vakantie? Ski vakantie.
    Wat is je motto? Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    Wat is je toekomstdroom? Huisje. Boompje. Beestje.

Whahaha wat zoek je in een vrouw: liefde en romantiek.. Is ie toch aan het verkeerde adres :D:D

5. lea

lea Fanatiek lid

mee eens, en ik vind het nog kortzichtig ook, als je iemand leuk vind, dan kies je toch niet een ander die je misschien wat minder leuk vind, maar met wie je meteen kan gaan samenwonen?!! waar gaat het dan om?

ik vind trouwens dat marcel, en frank, meteen een keuze maken voor de rest van hun leven, ik snap wel dat ze allemaal op zoek zijn naar een serieuze relatie, maar je kunt na een paar dagen geen garanties geven voor de rest van je leven toch?....:$

6. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het even teruggekeken want dat had ik 'm dus niet horen zeggen, maar hij lijkt inderdaad zoiets er achteraan te zeggen. Gelukkig maar...

Maar toch... Dit was niet de eerste keer dat hij er over begon. Ik vind hem nogal drammerig. In het algemeen ook, want dat gedoe met Berber van een paar weken terug :(

Hij kan het nog goed maken wat mij betreft als hij desondanks Anita kiest. Want hij geeft zelf al wel een beetje aan dat dat de doorslag zou geven als hij haar niet kiest. Oftewel, hij vind Anita eigenlijk het leukst. We gaan het zien...

Maar goed, ik vind 'm dus niet echt zielig met z'n tranen. Want eigenlijk is de keus toch niet zo moeilijk hoor. Kom op zeg, liefde gaat toch niet over praktische zaken... (Is mijn mening dan he ;) )

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

BZV in 60 sec!: GIEL[tt_news]=16996&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=39309247cd32c60c254b101a03d3bfdb

Hebben jullie deze al eens gehoord??

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

Whahaa.. ja dat zei ie echt he?! Knet-ter-gek!

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Frank zeurt. Anita woont in hetzelfde dorp als hem ! Ze kunnen elkaar echt wel zien hoor. Hij is gewoon een drammer, hij wil zijn zin hebben.

10. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Hahahaha echt grappig die BZV in 60 sec.

Ja dat probleem snap ik idd ook niet als ze zo dicht bij elkaar wonen.
    En in die 4 jaar kan zo veel veranderen....

11. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ow echt is dat allemaal al bekend?? Ben benieuwd!! Waar vind je dat?

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Volgens mij is het probleem dat ze doordeweeks op kamers zit ergens wat verder weg en dat het daardoor evt een weekendrelatie zal worden

Ben wel van mening dat als hij echt om haar geeft, hij dat er voor over moet hebben, maar ik kan me ook voorstellen dat dat wel ff moeilijk is..

Ach het blijft een eindeloze discussie haha, de één vindt dit en de ander dat en dat houdt het ook wel erg leuk moet ik zeggen

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Anita studeert in utrecht. En zal daar dus inderdaad op kamers moeten.
    Frank vind ik ook een zeur. Kies gewoon waar je gevoel bij ligt.

Annemarie kijkt dus toch naar wat in het plaatje past wat betreft het bedrijf haha. Dus annemarie zoekt werknemer klopt wel :D

En ik vind die Marita ook een zeur. Gatverdarrie zeg. Ksenia voerde de boventoon over die motor? Wat een blerbek. ;)

14. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ja die Marita is echt een verwende jankert. Met dat eten ook; Leek net of Ksenia alles deed.(dan moet je met je luie reet opstaan en meehelpen)
    En ze voerde het meeste gesprek ik kwam niet uit de verf(dan moet je je bek open doen)
    Wat een gezeur iedere week wel wat met haar.
    Ik vind die Ksenia wel een leuke meid al denk ik dat op de lange duur Marcel wat saai voor haar is.
    Ben wel benieuwd of ze net als eerdere stellen bij elkaar blijven.

15. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niks meer toe te voegen aan jullie reacties. Moest af en toe echt lachen :D

En die Marita, wat een dramlip zeg. Toen ze gisteren weer begon te mekkeren schoot ik gewoon spontaan in de lach. Ik ben benieuwd naar volgende week.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Marite gaat in een slachtofferrol zitten, super irritant. Het overkomt haar allemaal, zo sjielugg! Je bent een grote meid, kom op. Sta op en help mee met het eten of vertel ook es wat leuks. Sjonge jonge zeg;)

17. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    hihi zo herkenbaar jullie reacties!!
    Zelf erger ik me kapot aan Frank! Eerst die discussie over dat vlees en nu weer de keuze laten afhangen van zoiets stoms!
    Hij verwacht geloof ik gelijk dat ze elke avond bij elkaar zullen zijn, want via de telefoon kan hij niet vertellen hoe zijn dag geweest is :(
    De meeste stellen beginnen toch rustig aan? Mijn vriend en ik zijn nu 6 jaar bij elkaar en wonen sinds een half jaar samen, daarvoor zagen we elkaar ook alleen in het weekend en 1 avond per week. Naja ik zie het probleem iig niet echt:D

18. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de telegraaf stond dat Frank een aantal jaar geleden zelf vegetarier was, vandaar de heftige discussie.

In de Privé stond een foto van Ksenia gespot in de PC Hoofdstraat aan het shoppen (van het geld van Marcel?) :p

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dat is wel idd rustig aan beginnen als je mij vraagt.....
    Als jullie je daar prettig bij voelen is t goed toch?
    Maar dat is niet voor iedereen weggelegd, en die boeren zijn echt op zoek naar een vrouw om hun toekomst mee te delen.

Ik denk dat Frank gewoon heel erg goed weet wet hij wilt, alleen het een beetje verkeerd brengt.
    Maar ik geef m geen ongelijk.
    Hij wilt gewoon vastigheid.

20. Bri

Bri Niet meer actief

Ik snap dat ook niet helemaal hoor, dat iemand (Frank) vastigheid belangrijker vindt dan degene kiezen die je het allerleukst vindt. Ik neem tenminste aan dat hij eigenlijk meer voor Anita voelt, anders zou de keuze hem niet zo zwaar vallen.
    Wat is nou 4 jaar op een mensenleven?
    Maar goed, hij maakt wel de indruk dat hij nogal eenzaam is. Misschien dat het daarom zó zwaar voor hem weegt, dat hij gewoon iemand bij hem thuis op de bank wil hebben.

Deel Deze Pagina