Ja misschien dat eenzaamheid inderdaad ook wel een rol speelt! Ik kan me nog herinneren van de vorige serie dat ik ook regelmatig ouders en broers/zussen voorbij zag komen? Bij deze boeren zie je dat helemaal niet! Nou de spanning is er iig wel een beetje af.... alleen Frank en Annemarie nog afwachten...
ik moest zondag zo lachen om mijn vriend die boer Marcel even nadeed, hij hield steeds zijn hoofd scheef, moet je maar eens opletten
Hij zei er nog achteraan dat ze dat niet moet doen.. Ik vind m best meevallen, als zou t me wel tegenvallen als hij om die reden (studie, dus 4 jaar weekendrelatie) voor Judith zou gaan
gijsbert, maar ik vind harrie de leukste vent in de serie haha ook al doet ie niet mee als boer die mag kiezen, lekkere kop, altijd vrolijk als ik naar m kijk!
Vorig jaar zou ik voor Wietse zijn gegaan.. te schatig voor de camera (en real life een boefje volgens mij ) Dit jaar Gijsbert!
Ik moet zeggen dat ik dit wel de meest hilarische reeks vind van het hele boerzoektvrouw gebeuren. Ik vind Harrie het leukste... jammer dat hij zich niet kandidaat heeft gesteld, dan zouden we hem nog beter leren kennen. Die man is altijd zo vrolijk, nuchter en volgens mij toch ook wel gevoelig! Ja schattig!
Ik vind Gijsbert de leukste, maar zou gek worden van de rommel bij hem. Frank vind ik ook wel leuk al bevallen me sommige opvattingen, opmerkingen en manier van denken me niet helemaal. Harrie vind ik niet echt knap maar hij straalt iets uit met zijn guitige koppie en vind zijn humor en vrolijkheid erg leuk. Denk ook dat als hij zich als zoekende boer zich had opgesteld, heel veel brieven had gekregen. Mocht hij het vanavond niet worden, dan denk ik dat hij veel reactie's van vrijgezelle dames gaat krijgen.