Boer zoekt vrouw begint weer, wie gaat kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anakin, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ben benieuwd vandaag....
    en idd die Richard, iekssss!

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik hoop niet op van die genante taferelen zoals met Wietse ;).
    Maar deze boeren zijn in ieder geval wat spraakzamer,...

Edit,..alhoewel,..;):)

3. Mogwai

Mogwai Actief lid

3 mei 2009
    163
    0
    0
    Haha en net het moment van zwijgen....:p

4. danip

danip Niet meer actief

Ik vind die Richard echt een creep. Hij kijkt ook zo verlekkerd naar die vrouwen, hij is gewoon eng! ik zou gillend weglopen recht in de armen van Gijsbert... :)

5. Mogwai

Mogwai Actief lid

3 mei 2009
    163
    0
    0
    Leuk zo'n kasteel maar de meesten zitten wel op harde houten bankjes...lijkt me voor 5 minuten niet erg maar daarna lijkt me dat je een aardig houten kont eraan overhoudt. ;)

En Richard heeft best een grote blouse aan. Het past wel bij hem maar toch beetje raar. En inderdaad hij lacht wel heel apart...:$

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

:D maar je hebt wel gelijk.
    En die Heidy is toch veel te leuk voor hem.

Doe mij die Frank maar,...

7. danip

danip Niet meer actief

Haha en die dude met zijn kinderwens. Die loopt straks met 1 van die vrouwen naar de stal om er gelijk een stel te maken. :D Die staat te trappelen zeg!

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Brrr, die Richard vind ik maar een engerd. Ik krijg er echt de rillingen van. En Annemarie vind ik eerlijk gezegd ook maar rete-irritant. Gijsbert en Frank zijn volgens mij wel lekkere spontane gozers en die softie met die kinderwens is iig lekker direct, hahaha. Hij windt er geen doekjes om "IK WIL EEN KIND!!!!!!"

9. Mogwai

Mogwai Actief lid

3 mei 2009
    163
    0
    0
    Das ook wat....woon je in hetzelfde dorp moet het via boer zoekt vrouw....;) Dit is de tweede al die elkaar al blijken te kennen. :D

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha idd hij zit en staat ze helemaal te bekijken! 1 vrouw draaide haar al weg en hij maar meedraaien en maar naar haar blijven kijken. echt een engerd die richard haha. ;)

11. Arti13

Arti13 Niet meer actief

De outfits van de vrouwen zijn trouwens ook zeer uiteenlopend. Grappig om te zien. De een kan zo naar kantoor, terwijl de ander heeeel casual is.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Was weer leuk...

Die Richard: wat een vreselijke slijmbal!

Annemarie had een date met een man waar mijn man en ik van in een scheur lagen. Die zei heel vaak: "Ja" achter elkaar. En bij de laatste "Ja" die hij zei, ademde hij dat woord in of zo. Weet zijn naam even niet meer...

Gijsbert en Frank zijn echt leuke boeren vind ik.

Marcel had een date met een half Engelse, echt irritant om mee te praten lijkt me. Had niet verwacht dat hij haar door liet gaan.

Op het eind bij het stukje van volgende week hoor je een vrouw zeggen dat hij helemaal geen aandacht heeft voor haar. Boer Richard?

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik denk dat het weer een leuke serie gaat worden.. Wij moesten wel lachen om sommige situaties..

Richard is i.d. een beetje vreemd..:(

Ben benieuwe volgende week,:D

14. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Die Richard is idd een apart figuur, ik vind hem een eigenlijk een kneus :). Maar ja smaken verschillen.

Van Marcel kan ik geen hoogte krijgen en de rest van de boeren vind ik wel leuk.

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vond het weer leuk!

Wat ik niet verwacht had: ik kan die Richard toch wel waarderen.
    Hij is wel vreemd, maar ik moet ook wel om hem lachen, hij is wel 'ondeugend' en ik denk dat hij nog wel voor leuke tv gaat zorgen.

Ik vond Gijsbert er echt niet uitzien, komop zeg, hij had wel iets meer aandacht aan zijn kleding mogen schenken, jammer, want ik vind het verder wel een leuke vent.

Marcel.. tja.. het is wel een schatje. Hij is in ieder geval heel duidelijk naar de vrouwen toe, op zoek naar vastigheid en een gezin. Ik denk dat het wat gaat worden met die Poolse.

Frank is echt nog wel een broekie hoor... ik vond hem vandaag niet echt sterk overkomen.

Annemarie is wel lekker nuchter, maar volgens mij ook wel erg gespannen, waardoor ze iets bitchiger overkomt dan ze in werkelijkheid is denk ik..

Nou, dit is wat ik ervan vind, haha.

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Daar moesten wij ook om lachen en toen zei hij ook nog 'Ja ik ben aardig spontaan.' :D

Vond het wel een leuke uitzending.

Op Richard zou ik NOOIT vallen, maar ik denk wel dat hij wat humor in het programma brengt.

Annemarie vind ik echt een hork. Echt geen leuk type.

Marcel vind ik wel aardig, maar mij te soft. Vind het wel leuk dat hij zo ontzettend graag kinderen wil en dat ook duidelijk laat merken.

Gijsbert en Frank vind ik vooralsnog de leukste. :)

17. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Was weer leuk!
    Maar tsjee wat zou ik me ongemakkelijk voelen met zo'n vent als Richard tegen over me.....Nee niet mijn type.

Frank en Gijsbert vind ik wel leuk....

Ik vond het grappig om te zien dat ze dan uit eindelijk niet helemaal voor uiterlijk gaan en innerlijk toch meer aantrekt.
    Want ik had gedacht dat ze andere meiden zouden kiezen, want er zaten een paar prachtige dames tussen die ze niet kozen en waarvan ik dacht dat ze die wel zouden kiezen..

EN wat een kneusjes had Annemarie zeg whaa lol!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Horselover, jij schrijft precies wat ik wilde doen! Bij de twee leukste, Gijsbert en Frank ga je er vanuit dat ze voor de mooie meiden gaan, maar vooral bij Frank was dat juist niet zo. Dat meisje uit zijn eigen dorp, die zonder wenkbrauwen, die had ik echt niet verwacht!

Ik denk dat Richard eindigt met die Heidy, iemand zei boven mij dat zij veel te leuk voor hem was maar daar ben ik het niet mee eens (a). Ik vind dat zij zichzelf veel te leuk vindt, ik hou niet zo van aandachttrekkerige types eerlijk gezegd... En inderdaad, hij kleed ze nog net niet uit. Al die handen vastpakken enzo, ik word al kriebelig als ik er naar kijk hahaha.

Ik vind Annemarie wel leuk opzich, ik vindhaar spontaner dan ik dacht na de brieven.

En Marcel, tsja, als je op zoek bent naar een echte vent is het niks. Maar ik geloof zeker dat hij heel lief voor zijn vrouw is en een super papa, en daar lijkt het hem om te gaan. Ik denk dat hij voor dat meisje gaat met lang, beetje krullend haar, Renate ofzo?! Die was heel duidelijk en heeft geen "verleden". Ik denk dat de Pollse er achter komt dat ze nog niet toe is aan iemand. Maarja, dat moeten we allemaal nog maar weer afwachten! ;)

19. Fransa

Fransa Niet meer actief

Aaargh! Ik vind boer Richard echt heel erg. Jeetje zeg, wat wil die gast graag indruk maken en grappig zijn. Heeft denk ik teveel naar vorig seizoen gekeken toen boer Jos een beetje hetzelfde deed. Wil gewoon een beetje de charmeur uithangen.... Na zo'n speeddate zou ik echt al spontaan zijn afgeknapt. Een kerel die je voor de eerste keer ziet die gelijk aan je handen zit te friemelen enzo. Brrrr....

Boer Marcel sprak wel heel zalverig tegen z'n dames. We kregen het gevoel dat we naar een therapeut en z'n patient zaten te kijken ofzo.... Tis wel duidelijk waar hij z'n dames op uitgezocht had, hij wil gewoon heel graag een gezinnetje stichten. Wat dat betreft zou het voor hem wel heel leuk zijn als hij iemand vindt. Ik geef die Poolse ook wel een goede kans moet ik zeggen.

De andere boeren zijn wel leuk. Ben echt benieuwd voor wie ze uiteindelijk gaan.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Frank en Gijsbert vind ik leuke boeren!

Annemarie is echt zo'n nuchter type. Niet echt vrouwelijk, maarja... is ook niet heel gek eigenlijk...

Richard is een enge slijmbal!!!

En Marcel doet mee aan het verkeerde programma. Die moet meedoen aan Boer zoekt Baarmoeder!

Deel Deze Pagina