hahaha dat snap ik niet dat sommigen harrie zo leuk vinden :S voor mij is gijsbert ook de leukste...alhoewel frank toch ook nog wel iets heeft afgezien van zn lompheid.....
vind harry ook zeker niet knap haha maar hij is wel grappig, denk ik en ben errrrg benieuwd of annemarie ook een heel klein ieniemienie kusje gaat uitdelen voor de tv, op reis ofzo haha ben benieuwd wat frank doet, denk idd dat hij judith kiest omdat ie niet 4 jaar wilt wachten, en dan na 4 jaar mag ze mss terug komen gijsbert is wel leuk maar ook erg saai, hij is best serieus met zn verhalen tussendoor vind ik en marcel kiest idd ksenia, maar die is niet verliefd, die is mss gewoon blij dat ze een vriend heeft om bij te zijn voor de gezelligheid en vind die marita toch n btje sneu, ws kan ze niet echt voor zichzelf opkomen en wederom heb ik over richard niks te zeggen bah
Marita moet niet zo zeuren... En nu ze op tv zo loopt te snarken ben ik bang dat ze het in heel mannelijk NL wel kan shaken..
Dat wordt niks tussen Annemarie en Adriaan als ik die date van volgende week zo zie... En ik had niet verwacht dat Frank voor Anita zou gaan. Ik vond judith veel leuker. en tja dat marcel voor Ksenia zou gaan had ik wel verwacht. Ik krijg alleen een beetje het gevoel dat zij niet wil.
Franks keuze vind ik echt super, ik was echt bang dat hij voor Judith zou gaan omdat hij die 4 jaar niet zag zitten, maar echt TOF dat hij voor Anita gaat.. komt wel goed met die 2 denk ik En tussen Annemarie en Adriaan wordt het volgens mij niet echt wat bijzonders.. Annemarie is veel te boers, een romantisch trip met haar zit er niet echt in denk ik. Ik heb ook mijn twijfels op Adriaan verliefd op haar kan worden, maar hij zei zelf al dat dat niet van de ene op de andere dag kan gaan en ik denk dat het er in dit geval helemaal niet in zit Marcel en Ksenia... Komt wel goed, denk ik zo. Maar ik blijf m een vreselijke engerd vinden En over Gijsbert en Richard heb ik ff niet zoveel te melden geloof ik
Vind Frank ook echt de leukste. En denk als ik het zo zag de volgende keer dat, dat wel goed gaat komen.
Oh die annemarie snap je toch echt niet. Ze doet helemaal geen moeite. Volgens mij hebben haar ouders haar opgegeven ofzo of wil ze misschien wel een vrouw. Ik weet het niet, maar ze geeft mij niet echt het gevoel dat ze gelukkig is met de situatie.
Annemarie: Wat een tenenkrommende toestand was dat zeg... Ik vind wel dat ze beste keuze heeft gemaakt. Ik vind die Harrie helemaal niks, woont nog bij zijn ouders en laat zich lekker verzorgen... nee, Adriaan is lekker zelfstandig, ik denk trouwens niet dat het iets gaat worden tussen die twee. Ik ben benieuwd naar hun weekend weg. Frank: Verrassend! Het is wel een leuk stelletje, zoals ze samen door Utrecht fietsten, kan best wat worden. Marcel: Het was te voorspellen dat hij voor Ksenia zou gaan, maar ik heb ook het idee dat zij het helemaal niet ziet zitten. Ik denk dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt. Gijsbert en Femke zijn een leuk stel. Wat verrassend dat haar zoontje zo donker is, verwacht je niet bij zo'n blonde moeder. Richard en Annemieke passen wel bij elkaar denk ik. Ik vind haar wel enigszins bitchy..... maar hij gaat daar wel grappig mee om.
Frank kiest toch voor Anita! Nou.. dat is wel een groot een plus punt voor die knul! Annemiek past precies bij Richard. Allebei hard en zelfde humor. Jammer dat we al weten dat het niks gaat worden.. ze spelen volgens mij nu het spelletje mee voor de tv..
Echt heel jammer dat Frank niet voor Judith ging....wat een leuke knappe meid. Gijsbert zie ik ook liever met Yvonne die als eerste de boerderij moest verlaten, vind Femke een beetje een betwetertje Vind Marcel een engerd en Ksenia totaal niet bij hem passen. Annemarie omg die vrouw is zo boers en hoe ze eet bah, zit ook geen greintje vrouwelijkheid aan....wordt niks met Adriaan denk ik. En Richard en Annemieke vind ik verrassend leuk samen! Zijn wel aan mekaar gewaagd..
Wat een aflevering zeg! Gijs en Femke is volgens mij echt een goeie klik. Je zag ook wel dat Gijs het goed naar zijn zin had met Femke, en dat die 2 samen ook wel echt vuurwerk hebben als ze naar elkaar kijken. Vooral Gijs ziet er heel erg gelukkig uit, hij straalt echt in bijzijn van Femke. Wat een leuk kindje heeft Femke, echt een snoepie volgens mij. Prachtig gemixt kindje tussen de ras echte Friesen. Heerlijk gezicht. Frank, en Anita. HUH??? Die andere meid was veel liever, opener, spontaner. Ik had echt het gevoel dat die 2 juist een beter klik hadden dan de stille en afwezige Anita. Kan ook door de programma-makers zo in elkaar zijn gezet natuurlijk,lekker iedereen op t verkeerde spoor zetten. En dan bij de ontknoping: Shock effect creeren. Marcel en Ksenia. Ik denk dat Ksenia wel gevoelens heeft voor Marcel, maar echt voorzichtig wilt zijn. Ze wilt wel echt, maar niks overhaasten. Vind haar echt een enorme sterke, en zelfstandige vrouw, die goed weet wat ze wilt. Marcel vond ik in deze aflevering voor t eerst niet storend. Vond m zelfs erg lief. Mannetje zei nog tegen me, volgens mij voelde hij zich gewoon ongemakkelijk in die andere afleveringen. Nu was ie echt verliefd, straalde er van af. Annemarie en Adriaan. Echt een praktische bedrijfs-keuze van Annemarie. Omdat Harrie zijn eigen bedrijf heeft, kiest ze maar voor Adriaan. Vond t echt zielig voor Harrie, die was echt verliefd aan t worden. Zoals hij aan die tafel zat na haar keuze, AAAAHHHHHH..... Elke keer als hij in beeld kwam zei ik AAAAHHHHHH.... Vond t best zielig voor Harrie, had echt medelijde met m. Adriaan is volgens mij echt een lieve zorgzame man, die weet hoe t werkt in een relatie. Maar of hij ook weet hoe t bij Annemarie werkt in een relatie???? Ben benieuwd volgende week. Denk dat Annemarie en Adriaan de enige zijn waar t niet bij zal werken in een relatie. Kan niet wachten tot volgende week.
ik kreeg bij het keuzemoment van Annemarie een dejavu gevoel van het songfetivaldrama van vorig jaar met Pierre Kartner maar had niet verwacht dat ze voor Adriaan ging, die keek naar mijn idee alsof ie liever naar huis was gestuurd
Ik denk dat de pannekoeken van vorige week Harrie de das om hebben gedaan... Het is Annemarie haar favoriete eten, als je als man zijnde het dan presteert om een pannekoek eruit te laten zien als een verbrand 'kniepertje', dan heb je het verpest hoor bij Annemarie. Stiekem vind ik Harrie wel leuker, iets minder serieus als Adriaan, er zit zo'n lekker guitig koppie op, ik word er vrolijk van. Maar hoe dan ook, de voorstukjes beloven niet veel goeds. Volgensmij wordt dat helemaal niks en moet Annemarie op zoek naar een nieuwe stageloper voor op de boerderie.
*proest* Ja heel stug, maar ze kan ook wel gezellig kletsen, al gaat dit vaak over de beesten.. Ben ik de enige die Frank aka huilebal niet leuk vind. Z'n keuze vond ik niet verassend...handig toch, zo'n gratis vee-arts op de boerderij. Ja Gijsbert, daar zou ik toch ook wel ernstig verliefd op kunnen worden. (niet op z'n rommel). Wat een leukerd!! Ben benieuwd, Femke is wel een pittig ding volgens mij.