oooh ben ook zooo nieuwsgierig naar de weekendjes-weg.. ben heel benieuwd naar het gedrag van annemarie
Ik ben ook zo benieuwd!! Annemarie en Adriaan is volgens mij niets.. Ik zie haar zo weer teruggaan naar Harry, lekker oud en vertrouwd. Verder krijg ik nog steeds onaangename kriebels als ik die Marcel zie..brrr..kan er niets aan doen. Je zou inderdaad niet zeggen dat ze nu al samenwonen.. schijnbaar doet ie toch iets goeds bij Ksenia.. Ik zit er in ieder geval weer klaar voor om 20.20uur
Bij Annemarie & Adriaan zeker Ben benieuwd wat ze gaat doen en waar ze over praat als ze op stedentrip is. Verder heb ik haar alleen maar aan het werk gezien met de mannen/werkkrachten en qua gesprekken hebben ze het ook alleen over werk en een soort spelpoging op een van de eerste avonden.
Het wordt helemaal niks met die Ksenia, ze vindt Marcel volgens mij gewoon helemaal niet leuk. Snap niet dat ze er zo omheen draait..
Oow ik heb nu toch wel medelijden met Annemarie, ze zoekt toenadering en dan doet ie zo! Wat een kille vent zeg, als je het niet ziet zitten zeg het dan zeg tss...
Richard en Annemarie vind ik leuk samen, vind hem een kwal maar samen passen ze goed. Ze kan hem aan Frank en Anita, helemaal verliefd, leuk om te zien! Gijs en Femke, idem! Leuk stel. Ksenia en Marcel, ze schijnen nu samen te wonen maar daar was nu echt niets van te zien!
Kromme tenen hier als ik naar a&a kijken. Wat een kille bende zeg. Ksenia had ik wel verwacht. Maar dat had ze naar mijn idee wel eerder kunnen weten. Gijsbert en Femke zijn leuk! Frank en Anita zijn ook leuk! Richard en Annemiek duurt ook niet zo lang denk ik.
Hm.. Annemarie die wat toenadering zoekt (is heel wat voor haar) en dan is nu Adriaan de koele kikker die er niet op in gaat, beetje jammer, ik had nog n sprankje hoop.. Tja.. Marcel en Ksenia, ik weet het niet. Als je de roddelbladen mag geloven komt het nog wel goed, maar op dit moment heb ik sterk mijn twijfels, had dit niet echt verwacht Gijsbert & Femke, Frank & Anita en Richard & Annemieke... Ziet er wel goed uit, leuke koppels Ben benieuwd naar de sprong in de tijd van volgende week