Boer zoekt vrouw begint weer, wie gaat kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anakin, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Het kan natuurlijk zo zijn dat Adriaan haar wel leuk vind maar zo ontzettend onzeker is dat hij niet echt een stap durft te zetten. Maar dan nog.. wees een kerel!

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Zo wat een stel aparte die A en A...Gevoel uiten kunnen ze niet, ze kijken elkaar niet aan zo ook niet recht in de camera.
    Ze zijn zo onzeker als wat, vandaar ook dat ze zo vaag doen vooral hij denk ik!

Gijsbert en Femke zie ik niet lang bij elkaar, maar heb er wel van genoten vanavond! Leuk stel zo samen.

Frank en Anita, ik blijf het een saaaaai stel vinden..Zullen wel bij elkaar blijven

Marcel en ksenia, brr krijg ook nog altijd de bibbers van die vent, vind haar ook niet echt een leuke persoonlijkheid.>Lijkt mij vreemd dat het waar is dat ze samenwonen?

Richard en Annemieke vind ik erg leuk bij elkaar passen! Vind hem niet geweldig maar zo samen erg leuk!

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Zelfs als het toch goedkomt tussen marcel en Ksenia, dan geloof ik niet dat zij echt oprecht is. Je vindt iemand leuk of niet.

4. 1234

1234 Niet meer actief

haha dat zei ik ook al tegen mijn man. :D

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja dat had ik ook.. ik vraag me écht af wat er in zijn hoofd omging... niets juist, of een héleboel?
    Vond het wel érg sneu inderdaad...

Werd richard wel een beetje zat op den duur... doet me weer denken aan Jos van vorig seizoen ;) (met Dycke ?) iets te overdreven allemaal...

frank en anita : Leuk :)

Gijsbert en Femke: Ook leuk!

Xsenia moet marcel denk ik eerst gewoon eventjes niet zien en kijken hoe het voelt weer, zónder hem... kan me voorstellen dat het erg moeilijk is voor haar. Dit gaat ook allemaal raar snel natuurlijk.

Maar ook ik ben benieuwd naar volgende week.. Betwijfel of er veel setjes overblijven... Maar dat komt ook wel een beetje door de roddels en hetgeen we nu gezien hebben.

6. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Wat een romantiek spat er toch af bij Annemarie :(. En dan nog niet reageren op de aanwijzingen van Adriaan.
    Eigenlijk moet ik een beetje grinneken bij Marcel dat hij nog steeds vol overgave zich aanbied aan Ksenia terwijl ze toch duidelijk laat zien dat ze niets van hem wil weten op dat moment.
    Gijsbert en Frank vond ik leuk om de verliefdheid ervan af te zien spatten.
    Bij Richard krijg ik bij die verliefdheid toch de kriebels en vind het te gemaakt.
    Benieuwd naar volgende week :D

7. 1234

1234 Niet meer actief

Maar ik vond dat ook al zo raar net met A+A dat Adriaan zo raar deed. Zeg dan wat man! Begint ie over de zon te lullen, terwijl Annemarie wat tegen hem zegt waar ze antwoord op wil.;)

Frank en Anita: leuk stel, en die zie ik wel oud worden met elkaar.

Gijsbert en Femke: ook leuk. Dat word ook wel wat...

Richard en Annemieke: gaat ook goed.

Marcel en Ksenia: ben benieuwd of die geruchten kloppen dat ze al samen wonen. Kan me er echt niks bij voorstellen. Maar ik vind die Ksenia wel een hele lieve vrouw, heel zachtaardig. En super eerlijk....

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Adriaan had al tot 3 keer toe aangegeven dat hij graag had gezien dat hun erbij zouden lopen zoals dat stel wat ze tegen kwamen. Maar kreeg daar geen reactie op. Ik zou dan denk ik ook niet meer zo fanatiek reageren als je zo aan het strand over de toekomst moet gaan praten ineens.

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    oh bedoelde ie dát!!!:)
    ik begreep het al niet.. tja.. ik vind hem te leuk voor haar.. eigenlijk.. maar we lomperig.. ach.. ja..

10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    [QUOTE="NathalieH]

Adriaan had al tot 3 keer toe aangegeven dat hij graag had gezien dat hun erbij zouden lopen zoals dat stel wat ze tegen kwamen.[/QUOTE]

Oh dat had ik niet eens gehoord. Dan vind ik het wel een logische reactie. Annemarie is zo stug als wat. Je kan toch wel een arm om iemand heen slaan ofzo?

11. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    het is mij ook ontgaan eerlijk gezegd ;). En Annemarie kennelijk ook :D.

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik kreeg zowaar medelijden met Annemarie... eindelijk probeerde ze iets van toenadering te zoeken en vroeg om een soort bevestiging. Maar Adriaan... o, o, óf het is zo'n botte boer en durft niks van z'n gevoelens te laten zien, óf hij is er helemaal klaar mee..

Maar in de camera vond ik hem nog best enthousiast... nou ja, in hoeverre je over enthousiasme kan praten, maar hij kwam heel anders over dan op het strand.... hij lulde er gewoon overheen!
    Wat een vent zeg! nou, nou..

Marcel vind ik sowieso zielig... kansloos.
    Ksenia wist volgens mij al voordat ze op reis ging dat het niks werd. Of er moet op langere termijn verandering in komen?!

Gijsbert en Femke, leuk... ik heb alleen m'n twijfels of het stand houdt. Maar trouwens... Bergen lijkt me wel onwijs gaaf! Ik zei meteen tegen mijn man; daar wil ik ook een keer heen! :D

Frank en Anita, tja... gewoon leuk. Maar.... volgens mij wilde hij weer gaan huilen toen hij vertelde dat ie zo gelukkig was! brrr..

richard en Annemiek, ook leuk... wel een enorme droogkloot die vent. Begon hij even de liefde te verklaren aan haar, maar wat wil je met 3 flessen wijn op! Haha! wel grappig...

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Weer een romatische aflevering was het zeg ! Ik heb wel moeten lachen om Gijsbert met zijn hotdog. Hij had nog honger, haha. Vond Femke in deze aflevering wat leuker. Tijdens de logeerweek vond ik het echt een kattekop. Frank en Anita zijn wel echt klef en bef. Krijg er een beetje kriebels van. Richard en Annemieke zijn wel leuk samen, zij kan hem wel aan. Dat wordt wel iets. Tja, Adriaan en Annemarie, ik vind het sneu. Volgens mij willen ze alle twee wel, maar weten ze gewoon niet hoe. Ik hoop dat alles nog goed komt, zonder de camera´s erbij. En tussen Marcel en Ksenia, dat wordt toch helemaal niks. Ik geloof die verhalen niet, dat zij er al woont. Ben benieuwd volgende week. Ik ga slapen, weltrusten iedereen !

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nou inderdaad.. wat een snotter-joch zeg.. :$

Weet niet wie het schreef maar het was met hem weer echt: Boer zoekt zakdoek, haha..

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Marcel is opzoek naar een man met eierstokken:D Alleen gaat dat lichtje maar niet aan:p

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ja of: kille zoekt kikker! ;)

17. leonieke

leonieke Niet meer actief

Whahaha....!!! :D

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat zei Ksenia nou tegen Marcel toen ze daar stonden. Mijn man ging net tegen me praten, dus ik heb het gemist ;).

Ik vind Frank en Anita wel schattig, maar echt waar, wat een watje 1e klas is die Frank zeg. Zou niks voor mij zijn.

Bergen zag er idd leuk uit! Goeie om te onthouden voor een stedentrip.

En die Annemarie en Adriaan, oh HUIL, de plaatsvervangende schaamte was weer goed aanwezig gisteravond. Zij is ook echt zo'n boer hè, mijn god. Zag Adriaan dat stelletje hand in hand lopen zegt ie "zo zouden wij eigenlijk ook moeten lopen". Snapte ze 'm eerst niet (pijnlijk!) en toen ze 'm wel eindelijk doorhad deed ze er niks mee (nog veel pijnlijker!). Dat gaat toch nooit wat worden...

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat is me niet eens opgevallen dat hij dat heeft gezegd? Maar uhm, waarom doet hij het zelf dan niet gewoon? Dat snap ik dan ook niet... Als een man 3 keer tegen me zou zeggen dat hij er ook wel zo bij zou willen lopen, dan zou ik juist afstand gaan nemen. Wat bedoelt hij daarmee, dat ZIJ het initiatief moet nemen? Ik zou daar echt kriegelig van worden als vrouw zijnde, gewoon doen vent! Niet zo zeuren...
    Maar goed, ik lijk in de verste verte niet op Annemarie :D

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nou zij is zo'n haaibaai 1e klas, ik zou ook niet zomaar durven haar hand te pakken als ik Adriaan was :D.

Deel Deze Pagina