Boer zoekt vrouw begint weer, wie gaat kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anakin, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat ze nog niet verliefd op hem was, dat ze niet wist of ze dat nog wel zou gaan worden, en dat ze bang was van niet.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ah, ok thanx!

3. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    en toch vind ik die ksenia niet eerlijk. Zegt ze dat ze niet weet of ze uberhaupt wel verliefd op hem kan worden. Nou prima, eerlijk toch, weet iedereen waar die aan toe is. Maar nee hoor, begint ze even later weer dat die gevoelens misschien toch wel kunnen komen. Ik vind dat ze die boer gewoon aan een lijntje houdt.

En die adriaan, ooh ik denk dat dat best wel goed komt hoor. Zij heeft nu eenmaal niet zo'n slijmbal nodig als die richard bleeeeh. Geef ze een beetje de tijd en dan zonder camera's en dan komen die twee er wel!

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    O wat een plaatstvervangende schaamte gisteren weer!

A&A bij zonsondergang, de romantiek van een zak aardappelen!
    Zou Adriaan niet gewoon een tactiek toepassen??? Zo van: eens kijken of ze nu dan de stap durft te ztten als ik haar ter plekke afwijs?? Vond het echt erg voor Annemarie, toont ze eens een greintje emotie, laat ie haar gewoon zweten! ( pfff en mij ook zeg, plaatsvervangende schaamte!! Echt tenenkrommend)

Dan Marcel en Ksenia... zielig!!!!! Hij blijft maar als een loopse hond chter haar aan lopen en eeuwig op haar wachten., Ze is wel heel eerlijk e open geweest. Leuke vrouw wel. En schijnen ze nu samen te wonen? ben benieuwd naar de sprong ind e tijd van volgende week!

Anita en Frank: Pfff, jonge puppy liefde! Vind ze wel een beetje klef zo samen, maar zoooo lief, zucht!!

Gijsbert en Femke: superleuk stel, die blijven denk ik wel samen!

Richard en Annemieke: vond ze gisteren toch wel gezellig samen! Vorige afleveringen vond ik ze net een kibbelend getrouwd stel, maar gisteren zag ik wel wat romantiek. Al is dat niet vreemd na 3 flessen wijn, een strandwandeling en een poepiechique hotel! Ben benieuwd hoe de liefde bloeit eenmaal weer terug in het boerenleven....

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik moet zo vreselijk lachen om de reacties hier! heerlijk en zo herkenbaar hahaah...bijna nog leuker dan het programma zelf...

boer zoekt zakdoek...proest...

kijk ook uit naar volgende week! ben benieuwd wie nu wat heeft met wie?.

6. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Haha ben ik dan de enige die Adriaan te lomp voor Annemarie vind?

Wat een vreselijke boer. Hij weet niet wat aubergine is, is lomp in zijn opmerkingen, doen en laten... bah.
    Zijn algemene ontwikkeling loopt volgens mij behoorlijk achter. Dat betreft is Annemarie veel beter ontwikkelt. Ik vind haar niet lomp of stug.. ze is gewoon een boerin..:p

En dat Ksenia verhaal..tsja.. had gehoord dat ze al zwanger bleek te zijn van Marcel..

7. geertje29

geertje29 Lid

25 aug 2008
    85
    0
    0
    Ik vind Adriaan nog steeds leuk en ik mag zijn humor wel.:D Hij heeft toch gelijk......de zon gaat ook wel zonder hem onder:p

Hahaha Annemarie mag hem wel doorschuiven nar hier hoor;)

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik heb me bescheurd met A en A bij het inchechen.

De receptioniste vraagt aan Adriaan.... Is this you're first stay in Cyprus?

Kijkt hij naar Annemarie en vraagt: wat zegt ie nou?????????????

Wat een boerenpummel, had het echt te doen met Annemarie.

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ja hier heb je een punt, misschien had hij nu zoiets van ja daag nu bekijk jij het maar ff.. Net wilde jij niet, nu wil ik niet.. (was dit fragment al weer ff vergeten)

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wel lachen dat Ksenia en Marcel aparte kamers hadden, ik dacht echt ff huh :( hahaha

Zouden Adriaan en Annemarie wel in 1 bed geslapen hebben of zou hij buiten bij het zwembad geslapen hebben hahahaha

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ons grootste lach moment gisteren was tijdens het eten van Annemarie... vraagt hij: wat is een aubergine? Zegt ze:

Een aubergine vormige vrucht maar dan gebakt ofzo...hoezo goed nederlands:D

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    whahaha GEBAKT ja hahaha, wij lagen ook dubbel :D:D

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ze komt zo in shownieuws.

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hm shit, dat heb ik gemist, straks ff kijken of ik t op internet terug kan vinden en bij DWDD komt er ook weer wat over BZV alleen is dat onder GTST dus neem ik DWDD ff op :D

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wat was er in shownieuws dan?

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh daar heb ik zoveel over gehoord, leuke stukjes bij DWDD.
    Ik kijk het alleen nooit... wil/kun jij anders straks zeggen bij hoeveel minuten dat stukje er op is, dan kijk ik er ook even naar op internet.
    (wel heel erg lui van mij trouwens... :))

18. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ohhh hebben jullie net de aftiteling van DWWD gezien, dat stukje van Marcel....ik heb me bescheurd "...geen leven....door Marcel..." Ik hoop het snel op internet terug te vinden, kan ik het hier posten :D

19. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker

Deel Deze Pagina