ja idd het was bijna pijnlijk ja, en triest ook.. pfff dit "stel" is wel het meest "bijzondere" uit de hele bzv geschiedenis geloof ik
De echte fans van BZV moeten dit horen, wij liggen iedere keer helemaal in een deuk, vooral als je de aflevering hebt gezien, echt geweldig; BZV in 60 sec!: GIEL
En alweer de laatste aflevering van bzv vanavond. Erg jammer! ik vond het dit seizoen weer erg leuk. Ben benieuwd hoe het afloopt, ik ga voor Frank en Gijsbert, die stelletjes zijn nog bij elkaar!
Yvonne had al door laten schemeren bij DWDD dat vanavond er niet iedereen is. Ben erg benieuwd, het zal wel sensatie belust zijn. Ik geloof niet dat Femke en Gijsbert nog bij elkaar zijn hoor. Zij was veel te pittig voor hem. Anita en Frank zullen nog wel bij elkaar zijn. Ben nieuwsgierig naar Annemieke en Richard ! Annemarie is denk ik met Harry. Of toch met Adriaan ?
Gijsbert heeft een nieuwe coupe.. dus die is vast nog bij Femke.. Frank en Anita = dikke mik.. Ik kan echt NIET geloven dat Marcel en Ksenia samenwonen zoals wordt beweert!! Annemarie komt met Adriaan... ik weet het ineens zeker... En Richard... het schijnt dat het niets is geworden.. jammer wel: vind ze leuk samen! Zo dadelijk eens kijken of het ergens op slaat wat ik hier beweer..
Marcel en Ksenia hebben ff samengewoond, naar het schijnt, dat was in de hoop dat het toch wat zou worden (lijkt me vreemd maar goed) inmiddels schijnt ook gemeld te zijn door de omgeving dat die 2 niks meer met elkaar hebben, ach kan tie alsnog naar Marita of Sonja gaan, die waren wel verliefd op hem Ach nog 10 minuten dan worden we hopelijk veel wijzer
Hoorde via via..collega van Femke en dan via via... dat Femke laatst niet op dr werk was ivm een vebroken relatie...Hou me ten goede hoor...je weet hoe dat gaat met praatjes..
Ah jammer het is weer afgelopen! De eerste 15 minuten heb ik gemist. Ik zat met me stomme kop op een andere zender en vroeg me al af waarom het zo lang duurde. Over Marcel heb ik niks gezien. Kwam hij in het begin? Femke en Gijsbert dus nog steeds samen, Frank en Anita ook (had ik wel verwacht). Richard en Annemieke vond ik trouwens heel leuk samen. Dat zit wel goed!
Wat gek eigenlijk he, dat ze van Annemarie bijna niks hebben laten zien. In het gesprekje met Yvon deed ze ook heel kortaf, net of ze behoorlijk gekwetst is en er niet over wilde praten verder...
Ja inderdaad, dat vond ik ook! Ik denk (weet bijna wel zeker) dat Adriaan het gewoon af heeft laten weten. Misschien had zij stiekem toch op iets anders gehoopt.
Was weer leuk,... Maar merk dat ik er wel een beetje klaar mee ben ofzo. Als kan dat zo maar weer anders zijn volgend seizoen
Mmm? Beetje een domper deze aflevering. had me er zo o verheugd na afgelopen week! Ik vond dat Yvonne overal maar kort op in ging en idd de dingen die ik wilde weten over marcel en ksenia/ A&A daar werd maar kort over gedaan. Ook jamer dat ze Adriaan en Ksenia niet hebben gesproken...
Het was een uitslag wat natuurlijk wel te verwachten was. Niet een spectaculaire uitzending. Vond het wel sneu voor Frank dat ze net weer die uitzending lieten zien van zijn discussie met Berber. Je zag dat hij daar ook niet echt op zat te wachten en het moeilijk vond.
het zou mss kunnen dat het uitgegaan is na de opnames van deze laatste aflevering Vond wel dat Femke erg politiek correcte antwoorden gaf toen Yvonne vroeg of ze mss nu ook samen gingen wonen. Annemarie trouwens ook, tuurlijk weet iedereen dat het niks zou worden tussen haar en Adriaan omdat het vuur er duidelijk (niet)vanaf spat dan zou ik ook zeggen dat we niet bij elkaar passen