Boer zoekt vrouw begint weer, wie gaat kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anakin, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Haha leuk om al die reacties te lezen. Mijn man en ik lagen ook in een scheur om die ene jongen bij Annemarie die de hele tijd zijn ´ja´ deed inslikken. Die Richard is echt helemaal niks, wat een slijmbal zeg ! En dan dat hysterisch mens van hem, Maxima. Frank is leuk ! Echt een knappe vent. Die zal wel een relatie krijgen met dat meisje zonder wenkbrauwen uit zijn dorp. Word een leuk seizoen.

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Proest! :D
    Werd er ook moe van hoor, met zn "en een gezinnetje?????"
    Annemarie is nuchter zeg!
    Die andere boeren heb ik nog niet echt een mening over.
    Gijsbert, Fran en Richard kan ik nog niet echt peilen.
    Vaak zijn ze met de echte dates toch heel anders dan met de "snelle kennismaking"

Denk dat t een leuk seizoen gaat worden!

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @sallie: nee dat had ik ook werkelijk nooit verwacht dat hij dat meisje uit zn dorp zou kiezen! Ik vond er echt niets moois aan..Maar goed daar zal het bij hem dan wel uiteindelijk niet om gaan.
    Maar ik vind het wel een knap jonkie ;).

@saskia: whaaaa hoe kom je er op! Geweldig, ik ergerde mij daar ook wel wat aan...

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

O, ik heb ook genoten. :D

Ik vind Gijsbert leuk en Frank ook.
    En Richard... hij is toch die boer die in Duitsland woont? Want hij praat als prins Bernard toendertijd. Ik moet me echt concentreren om hem kunnen verstaan.
    Annemarie had m.i. echt inhoudsloze gesprekken, ze lijkt me een beetje.. tja, ik weet het niet. ;) stug denk ik. En ze had allemaal dezelfde types uitgenodigd! Die jongens leken allemaal op elkaar had ik het idee.
    En Marcel, mijn man en ik moesten steeds zo om hem lachen. Zag hem dan zitten aan die tafel... met de handen over elkaar en zijn hoofd steeds zo schuin houdend. Zo vroom! Alsof je tegenover de pastoor zat om je biecht te doen. :D Hij had al zo'n overdreven 'luisterend oor' vond ik.

Ik ben benieuwd hoe het allemaal verloopt, maar volgende week kan ik het al niet zien helaas. :x

5. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    hihi idd die vent bij annemarie, zegt heel droog zonder lach, ja ik ben heel spontaan...proest :)
    annemarie komt idd echt als een stugge chagerijn over, hopelijk komt ze wat losser

@sallie die vrouw zonder wenkkbrauwen hihi bedoel je met dat platte gezicht ;)

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat is die richard een glijer met die enge ogen van hem, bbbrrrr :$
    gelijk van alle dames hun handje even vasthouden, bah!

boer marcel vind ik ook een engerd, hij praat net zo zacht als marie vd ven (das ook een gruwel trouwens) en volgens mij is hij er al duidelijk over uit wie er gaat winnen, miss Tatjana :D

Van alle mannen die op speeddate waren met Annemarie heeft ze wel echt de leukste uitgekozen.

Boer Frank en Boer Gijsbert vind ik nog de "normaalste" boeren die er inzitten :)

7. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik vind Annemarie echt niet leuk... Haar dates leken meer op een sollicitatie gesprek. Ze is zo stug... Ben benieuwd of ze een man gaat vinden :)
    Verder vind ik die Marcel heel vreemd hoor. Het lijkt wel of ie alleen maar op zoek is naar een vrouw die kinderen voor hem wilt baren.
    Vind Gijsbert wel heel leuk, echt een leuk type. Frank wat minder, ook niet zo knap, van dat soort jongens lopen er duizenden rond op studentenvereningen :)
    Maar ik zit er wel helemaal in, heb nu alweer zin in zondagavond!

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dan ga ik maar eens op zoek naar zo´n studentenverening, haha. Als ik vrijgezel was geweest en geen moeder, had ik gereageerd op hem ! Mijn man lachten me al uit :D

9. zolief

zolief Niet meer actief

Ik vond het een super leuke uitzending! En gelukkig viel de plaatsvervangende schaamte dit keer mee, aangezien er geen lange stiltes vielen.. Ik snap gewoon niet dat je helemaal niets weet te vragen, je bedenkt van te voren toch wel iets?? Ik snap natuurlijk wel dat het doodeng is, zou ik ook vinden. Maar daarom zou ik van te voren in ieder geval wat vragen bedenken of iets wat het ijs doet breken. Maar goed, deze boeren zijn tenminste aardig vlot!

Annemarie is inderdaad erg stug, het lijkt wel of ze een hele muur heeft opgetrokken. Ze zal niet makkelijk over gevoelens praten, denk ik, dus ik ben benieuwd hoe het haar zal verlopen!

Gijsbert is helemaal leuk.....

Marcel is echt een gevoelsmens. Wedden dat hij de Poolse gaat kiezen...

Richard is 'n rare. Hoe hij die vrouwen allemaal aankijkt en aanraakt. Een womanizer als je het mij vraagt!

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Daar geloof ik ook wel in ja.....
    Omdat hij in het verleden ook zo nu en dan een poolse had...

11. zolief

zolief Niet meer actief

Inderdaad, dat wou ik ook al zeggen over Frank

12. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annemarie vind ik vreselijk, wat een trien zeg!

Marcel is wat mij betreft veels te gefocust op kinderen/gezin. Probeer eerst maar eens aan de vrouw te komen.

Richard vind ik een enorme glijer, vindt zichzelf veels te gaaf. Ik krijg er rillingen van, bah bah bah wat een griezel!

Gijsbert vind ik wel leuk, die had ook leuke vrouwen.

Frank was toch wat verlegener dan ik had gedacht, maar dat is misschien juist wel leuk.

13. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.639
    381
    83
    ..
    Leuke serie weer..!

Ik vind Frank wel een lekkerding en Gijsbert de meest leuke boer van dit seizoen..:)

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Die Richard kan beter meteen met zijn Maxima in bed duiken, wat is die vent doorzichtig zeg! Zo klaar als een klontje dat die twee samen eindigen, zo he wat kicken die op elkaar zeg.

Gijsbert vind ik echt een leuke spontane vent.

Marcel een schatje maar voor mij veels te soft. Wel super dat ie aan de rode wijn zat, gezellig!

Annemarie, alsjeblieft zeg! wat een vreemde, ben echt benieuwd of t de zenuwen zijn of niet..

Frank, toch wel verlegen idd, ben benieuwd met wie hij eindigt, vind het jammer dat er bekende meiden van ze tussen zitten, waarom doe je dan mee aan boer zoekt vrouw, je kunt r dan beter in de kroeg aanspreken, toch veel relaxter.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.880
    3.405
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    annemarie.. tja.. ze heeft inderdaad wel de leukste er uit gehaald. Hoewel er maar één leuke echt bij zat vond ik, Sander was de enige normale ;) nou oke: en misschien Adriaan dan..

Wat richard betreft, sluit ik me bij jullie aan.. ieeks! Hij doet me trouwens denken aan boer Gerrit van een paar seizoenen terug. Die leek ook zo leuk ondeugend - maar genoot ondertussen gewoon van de aandacht en gaf niets terug aan de vrouwen- wat ze al héél snel heel vervelend vonden! Denk dat het bij Richard net zo zal gaan- die hoopt dat de vrouwen voor hem gaan 'strijden' en kijkt zelf lekker toe..

Gijsbert hebben we nog niet veel van gezien vond ik, wel jammer. Op het 1e oog toch de leukste denk ik.

Dat er types zoals Frank genoeg te vinden zijn in een studentenvereniging etc, maakt Frank juist zo uniek: Hij zit op een boerderij! Lieve jongen denk ik...

En Marcel.. tja... ik hoop dat hij z'n gezinnetje vind ;) hij wil zo graag... ik verwacht met Ksenia en anders met Sonja, die zal ook wel ver komen.

16. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    whoe die frank heeft kriebels, schattigggg
    die vrouw van richard ging maar even zeggen dat ze niet wilde komen logeren hihi
    ben erg benieuwd naar vlgde week al heb ik al n btje n idee wie er gekozen gaat worden

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.880
    3.405
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hihi, ik moest stiekem ook wel lachen ja.. niet goed voor z'n ego... voor niemands ego natuurlijk ;) maar toch.. Was wel een leuke vrouw!

Leuk dat marcel inderdaad in elk geval Sonja en Xsenia gekozen heeft.. dat bellen vond ik ook érg storend en niet 'hoffelijk' zoals hij zich verder wel voordoet...

En Annemarie.. toch maar 'veilig' gekozen voor gewone boeren.. Ik vond Sander zo leuk ;) .

ohh all you need is begonnen ;)

18. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    ja met dat bellen maakte hij zichzelf erg stoer dacht ie hihi

19. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik heb het gister gemist, weet iemand of er nog een keer herhaling komt?

20. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38

Deel Deze Pagina