wie vind ik het best passen (net alsof ik er iets over te zeggen heb hihi) anner marie adriaan maar ik vind johannes de droogkloot het leukst hihi richard susan of heidi frank berber maar hij heeft vlinders voor anita gijsbert femke maar ik hoop yvonne marcel sonja maar het zal denk ik ksenia wel worden, die is ook wel leuk voor hem
Niets aan toe te voegen. Ik vond het echt vreemd dat Annemarie Sander liet gaan, dat was de enige echt leuke bij haar. En ze koos die Johannes voor hem?!!! Daar snapte ik echt niets van hoor..
Zo, ik heb het net terug gezien op uitzending gemist. Ik moet juist zeggen dat ik Marcel leuker vind dan ik in eerste instantie dacht. Alleen dat bellen vond ik erg storend. Begrijp wel dat de dames er over vielen dat hij zijn telefoon gewoon opnam. Gijsbert en Frank vind ik twee hele leuke mannen. Richard vind ik geen leuke man. Vind het maar een engerd. Ik vind bij Annemarie die Harrie goed passen. Een leuke man. En die woont ook bij haar in de omgeving he? Al vind ik die Annemarie zelf maar niks. Geen leuk type.
Eens met Waardevol. Ik vond Marcel ook minder creepy dan vorige week. Al was dat bellen wel zeer irritant en blijft ie erg gefocust op kinderen/gezin. Annemarie vind ik een verschrikkelijk mens. Echt super onaantrekkelijk ook, ontzettend onvrouwelijk. De enige leuke bij haar vond ik Sander, maar die kan wel wat beters krijgen, dus hij mag blij zijn dat ie weg is denk ik maar. Denk idd dat het Harrie wordt bij haar. Frank is erg leuk, heeft ook leuke meiden gekozen. Lijkt me overigens niks hoor, zo'n eerste 'date' in een welnesscenter. Gijsbert vind ik geen typische boer, die flirt er lekker op los. Had wel verwacht dat hij voor deze drie meiden zou gaan. Richard vindt ik zeer eng, wat een glijer! Die Paulien had groot gelijk dat ze hem zelf peerde Denk dat ie haar anders wel had gekozen.
haha idd die frank in dat welness gedoe, zn haar was ontploft hihi en die date van annemarie was ook niet echt goed gekozen, ze zag er niet zo cute uit kletsnat met een helm op
Net op uitzending gemist gekeken. Wat een leuk seizoen is dit ! Ik ben helemaal weg van Frank. Hij kiest voor Anita. Zijn wel leuk samen. Gijsbert is ook leuk, ik denk dat hij gaat voor Yvonne. Richard vind ik niks, beetje vreemd is hij. Die gaat voor Heidy denk ik. En dan hebben we Marcel, vond hem nu leuker dan in het begin. Hij gaat voor Ksenia. Al hoewel, Sonja maakt ook een goeie kans.
En oja, Annemarie was ik vergeten. Zij is wat stug, maar niet onaardig. Ik heb weer zo moeten lachen om die ene gozer die elke keer zijn ja inslikt, haha. Zij gaat denk ik voor Harrie.
Ik heb de helft gemist gisteren, vanwege de kerstgezelligheden.. Ik lag wel in een enorme deuk om die ene vrouw van Richard, die was zo kwaad omdat ze nul komma nul aandacht kreeg, haha.
Richard: Ieeuuwww..... Krijg enorm de kriebels van hem..Ik zou m ook gesmeerd zijn.. Maar denk dat hij iest voor Heidy Marcel: Ook niet mijn type..moest erg lachen om de opmerking:Boer zoekt baarmoeder Zou zeggen dat t Ksenia wordt. Annemarie: Ach nee ze is niet de vrouwelijkste..Maar vind dr niet onaardig.. Een echte kaaskweker. Vind Harrie wel leuk bij dr. Gijsbert: best jummie , maar krijg eer nog niet echt hoogte van..Hij gaat vast voor Femke Frank: Zo lief toen ie zo blooste denk dat hij Anita kiest
Amen! Ik zeg precies hetzelfde! Bij de speeddating al...love is in the air! Ik moest ook erg hard lachen dat ehm, weetnietmeerhoezeheet, zei dat ze 0,0 aandacht van hem kreeg. Net een klein kind. Ze ging zich ook steeds meer afzonderen... Ik hoop niet dat Frank voor Berber kiest, wat een huppel...ik vind Anita veel leuker. Ik denk dat Frank al verliefd is... Ik vind Yvonne echt een schatje! Zo lief dat Gijsbert zegt dat hij haar er wel steeds een beetje bij moet trekken. En ook lief dat zij vervolgens zo onzeker zegt dat ze het zo moeilijk vindt, omdat ze niet weet hoe ze overkomt. Marcel is echt een rare en Richard maakt niet één zin af. Hij zegt een zin voor de helft en begint daarna een andere zin. Vind het echt een topprogramma!
Gijsbert vind ik geen typische boer, die flirt er lekker op los. Had wel verwacht dat hij voor deze drie meiden zou gaan. Ik lees even mee hier. Maar ik vind dit een beetje een lastige opmerking. (begrijp me niet verkeerd, geen aanval) Maar wat vind je een typische boer?