Is denk ik aan mij gericht . Ik zal het even verduidelijken. Ik bedoel meer dat ik hem geen echte BzV-boer vind. De boeren in het programma hebben vaak weinig ervaring met vrouwen en/of zijn zeer timide en/of onhandig met vrouwen. Gijsbert heeft dat niet, die zou ook zo in een kroeg een meisje kunnen 'oppikken'.
Sorry, had ook even je naam erbij moeten zetten. Nou snap ik wat je bedoelde. Wist niet of ik me nou aangesproken moest voelen (als boeren vrouw zijnde) of niet. Maar voor ik stomme dingen ging zeggen kon ik het beter vragen. Toch??
whahahah! Jaaa, wij lagen hier ook dubbel op de bank!! Ongelofelijk dat die er nog in zit. Volgens mij heeft die niet genoeg pit voor Annemarie. Zij heeft iemand nodig met een wat sterkere persoonlijkheid denk ik.
Niet vergeten vanavond, he meiden? Het is weer zondag, maar met die rare dagen kan je je zomaar vergissen
Jaaaa zo'n zin in! Tis het eerste seizoen dat ik het volg.. En ik vind het erg leuk.. Ben benieuwd vanaaf!
Wat had boer zoekt baarmoeder nou op zijn hoofd? Een grijze pet met roze ruitjes? Ben benieuwd hoe de catfight volgende week bij Frank zal gaan.
Zo hoorden jullie dat net op het eind? Anita lachte aan tafel bij Frank en Berber zei: "Nou, zolang je het zelf grappig vind is het prima toch?" Oehhh ik voelde daar irritatie. (Dit zie je in de uitzending van volgende week...) Wat vonden jullie van vandaag? Nou bij die Richard word het toch echt niet die Amerikaanse vrouw hoor denk ik. Hij gaf zelf al aan dat hij de communicatie moeilijk gaat in het engels. Bij hem word het die vrouw met lang haar denk ik. Bij Annemarie denk ik Johannes. (Of toch Harrie) Bij Marcel weet ik het nog niet. Bij Frank weet ik het ook nog niet. Bij Gijsbert word het denk ik één van die blonde meisjes.
Ik heb het gemist vandaag, mr. mermaid zat een film te kijken (is nu als troost voor me naar de Mac ), maar ze zeiden dat de sfeer bij Frank volgende week onder het 0-punt zakt, dus...watskebeurt?
Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat er dus gewoon heel veel stilte valt! En Berber dr opmerking zag ik niet iets aanstootgevend in. Want ze lachte er zelf ook bij, was meer om toch wat te zeggen. Marcel vind ik nou toch leuker dan in de eerste afleveringen. En Gijsbert lijkt me wel een beetje zo'n rommelboer haha! Lijkt me best een aparte snuiter... Richard, tsja ik denk ook niet dat het iets word met die Amerikaanse.... Annemarie heb ik echt geen idee van met wie dat het beste zal klikken.
Was weer leuk! Ben benieuwd naar volgende week. Gijsbert vind ik leuk! En wat is die Yvonne een lieve en knappe meid zeg. Frank vind ik eigenlijk een beetje minder leuk worden. Hij is niet echt enthousiast ofzo. En je laat toch niet meteen iemand de plee schoonmaken . Marcel vind ik eigenlijk wel een stuk beter dan de vorige keer, maar ik snapte die rare baret ook niet. Richard vind ik nog steeds niets. Die blonde vrouw is veeeel te leuk voor hem. Annemarie vind ik leuker worden. Ze komt een beetje los zeg maar.
Aaaaaarghhh.... ik heb het gemist! Zat gezellig bij mijn moeder op de koffie en heb er geen seconde meer aan gedacht. Morgen maar even bij uitzending gemist kijken.
die annemarie is ook niet verlegen zeg hihi dat is wel weer leuk om te zien en idd wat had die marcel op zn hoofd, haha en die stilte aan tafel bij frank is zo niet leuk, en die ene meid moest er idd om lachen oei, en die frank zag dat die berber niks met dieren had, ook niet echt slim natuurlijk bij gijsbert vind ik die femke een beetje als baas overkomen, die vertelt het wel even. ik vind die yvonne echt lief en over die ander heb ik niks te melden haha
Ik heb het ook weer gezien. Ik moet wel lachen om die 'ja' die steeds ingeslikt word. Ik ben z'n naam even kwijt maar telkens als hij aan het woord is zit ik te wachten tot hij het weer afsluit met een inslikkende 'ja' Bij Marcel ziet het er mooi en luxe uit! Wat ik van Frank vind weet ik nog even niet. Vond 'm vandaag niet zo. En Gijsbert is inderdaad zo'n rommelboer haha. Annermarie begint wat losser te komen. Ik vond haar eerst heel stijfjes maar daar komt verandering in. Op naar next week.
Ja, echt te lelijk voor woorden die pet! Verder was het weer een leuke uitzending. Gijsbert: nog steeds een schatje, wel een zooitje om het huis. Ik denk dat Yvonne het beste bij hem past, Femke vond ik wat bitcherig overkomen, Jose weet ik nog niet zo goed.. Frank: vond ik ineens een stuk serieuzer. Zal de spanning wel geweest zijn. Annemarie: wat ziet ze toch in Johannes , ik vind Harrie wel bij haar passen. Richard: sorry, maar ik stoor met mateloos aan die Amerikaanse.. Ze lijkt me best aardig, maar een Amerikaanse past gewoon niet in een oer-Hollands programma vind ik!