haha die pet, ik zei het ook gelijk, maar m'n man zei toen van: Joh, die is van die meid, van wie hij de spullen aan het uitladen was.. Naderhand had hij hem ook niet meer op... Dus ik denk dat dat het was Richard: Ik vind hem nu beter overkomen - hij heeft toch z'n best wel gedaan, alleen die laarzen al voor de dames... toch wel leuk dat hij daar aan gedacht heeft . De Amerikaanse gaat het niet worden denk ik nee. Zij gaat denk ik als eerste naar huis. Bij Frank volgende week: Oeh ik vond het ook héél geirriteerd overkomen! Jee ! Kan me voorstellen dat je met zo'n stilte een beetje (zenuwachtig?) in de lach schiet... Annemarie: Johannes vond ik op de boerderij ineens een stuk leuker (voor zover mogelijk ), hij was veel meer in z'n element . Ik denk dat hij toch wel goed bij haar past... Marcel heeft het trouwens verder goed voor elkaar zeg.. wauw! Gijsbert: Leuk dat één van de dames gelijk al op de trekker mocht rijden heb ik nog nergens gezien.. wel dat de vrouwen gelijk meereden, maar gelijk achter het stuur ?! Leuk
Die pet van Marcel vond ik ook geen gezicht. Maar verder ziet hij er keurig verzorgt uit vind ik, hij had nette kleren aan verder en zijn huis ziet er ook mooi verzorgt uit. Die badkamer met die douche...... Echt mooi! En dat binnenplein. Ook mooi. Die Johannes doet me met praten zo denken aan Siemen van Zaai. Haha.... En mijn man en ik zaten weer te wachten totdat hij aan het einde van zijn zin een ingeslikte 'ja' zou zeggen. En ja hoor, het gebeurde en mijn man en ik lagen helemaal in een deuk. Ik vind dat Annemarie echt een leuke huisinrichting heeft. Zij is volgens mij een heel net iemand en heeft ook alles heel mooi voor elkaar.
Ow jaaa die is VET irritant. Dat is die Johannes. Snap echt niet wat ze in hem ziet. Die andere twee jongens vind ik wel leuk bij haar passen. Ben benieuwd of er een ware boer voor haar bijzit. Vind haar zo ondoorgrondelijk. Bij Frank was het niet zo gezellig. Vind hem ook steeds minder leuk worden elke aflevering. Eerste aflevering vond ik hem wel heel leuk overkomen maar hij is best saai eigenlijk. Die Gijsbert is wel leuk en heeft ook hele leuke dames om hem heen verzameld. Alleen die boerderie hemeltje wat een rommel. Daar zou ik dus helemaal op afknappen hoor. Vind die boerderij van die met die pet wel echt prachtig!! Vind dat wel een leuke man ook al komt het over dat hij op zoek is naar een baarmoeder. Alhoewel ik wel kan relativeren dat het maar net is hoe ze het allemaal aan elkaar geknipt hebben. Die duitse boer vind ik echt heel heel stom. Vind hem griezelig en vind hem een beetje flauw bij die dame uit Frankfurt maar misschien passen ze daarom wel bij elkaar. Nou nog een weekje wachten op het vervolg.
Leuke link!! Dames, ik wilde deze even met jullie delen. (Nog ff snel: Wat IRRITANT dat die Richard zijn kaken op elkaar houd als ie praat! AAARRRGGHHH!!! 8))
Lekker vervelend Ik vind ook dat die Frank iets saaiigs (ja dat is een woord) heeft en die Berber vind ik drie keer niks. Vind der arrogant. Volgens mij had die Richard niet zelf die laarzen gekocht voor zijn dames. En als je niet zo goed Engels kan, waarom kies je dan voor iemand die dat spreekt en ga je dan moeilijk doen over de taal? Het was mij nog niet opgevallen dat die Johannes dat met die ja doet. Nu heb ik erop gelet en ik lag helemaal dubbel. Gijsbert is nog steeds een schatje. Marcel heeft niet goed nagedacht over die Marika. Het is niet lullig bedoelt tegenover de 40+ vrouwen, maar het is nou eenmaal zo dat het steeds moeilijker word om na je 40 een baby te krijgen en zij is al 42. Omdat hij zoooooooo graag een gezinnetje wil. Maar het is gelukkig ook niet onmogelijk. Vind die Marika wel de meest enthousiaste. Sonja vind ik echt niet leuk. Zo en das mijn mening
Die Johannes, daar lagen wij ook helemaal bij in een deuk, het is gewoon te voorspelbaar wanneer hij zijn 'ja' inslikt! haha! Die Marcel vind ik maar een vreemde man.. Heb de aflevering van dat ze een dagje weg gingen niet gezien, baal k wel van! maar goed!
Ik heb ook weer genoten gister ! Ik blijf die Richard raar vinden. Maar ben ik nu de enige hier die denkt dat dat haar van die Heidy nep is ? Wat een zooi heeft die Gijsbert zeg ! Viel me ook op, dat een grietje geen overal aan had en de rest allemaal wel. En hhja johannes, haha. We hebben weer gelachen ! Ik vind die Sonja echt een muts. Ik werk niet, dus ik ben een betere mama. Bah, ze geeft stiekeme opmerkingen. Jij bent de oudste, dus jij mag kiezen. Oftewel, jij bent de oudste dus niet meer zo vruchtbaar als mij. Ik ga steeds meer denken dat Annemarie lesbisch is. Zij is zo onvrouwelijk en oppervlakkig. Zij kijkt niemand aan als ze praat.
Ik dacht wel, de eerste keer dat ik het zag, "Is dat een pruik ofzo?" Vind het inderdaad nep overkomen.
Ik vind dat haar van Heidy er ook nep uit zien, maar ik vind dat hele mens nep. Goh wat vind zij zichzelf leuk zeg, bah..
agree agree! Dat irritante plukje ook telkens voor haar ogen. Dan kan ik alleen nog maar denken: veeg dat plukje nou achter je oor! Maar ja dat is niet klassiek natuurlijk! En inderdaad die Sonja vind ik ook niet leuk. Met haar stomme opmerkingen. Ze heeft ook iets engs wat ik niet kan plaatsen. Maar ik denk dat als hij met haar eindigd, dat hij dan ook geen eigen mening meer mag hebben. Zij wil dit en dat, en hij heeft het maar te doen. En Annemarie zou best lesbisch kunnen zijn. Ik vond haar eigenlijk wel passen bij die "boer zoekt baarmoeder" kunnen ze gezellig apart gaan zitten doen. En Gijssiebert... Die is lief! En Frank vind ik zelf niet zo veel aan. Vind hem ook echt geen lekker ding, gewoon een zoveelste in een blik van 100. Vind hem ook wel wat saai eigenlijk.
Zij schijnt wel een onwijze goeie baan te hebben daar op de universiteit in Frankfurt. Zij onderzoekt het gedrag van seriemoordenaars. Toen die Richard zei i am verry strong. Zag ik haar ook wel even kijken, haha. Maar het blijft een verschrikkelijk mens. Haar ogen begonnen wel heel erg te twinkelen toen Richard vertelde dat zijn koedraaimolen 3 ton had gekost. Ik erger me ook dood aan die Marita van boer Marcel. 'Oh wat heb jij een mooie tractor' Zij vind alles net iets te leuk.
Heidy's haar glimt me net even wat te veel om te geloven dat het echt is. Het is net van dat barbie-haar. En wat zien ze toch in die Richard, met zijn irritante manier van praten. Brrrr, ik word helemaal kriegelig van die man.
Die Sonja had idd irritante opmerkingen. Ook zei ze in dat beginfilmpje bij haar twee kindjes dat ze zichzelf het beste in zijn plaatje vond passen. En dan idd die stiekeme opmerkingen van: "Jij bent ouder" etc.... vond haar niet aardig.
Ik vind die richard niet leuk. Je kan hem amper verstaan. Ik vind em zo onverschillig. Ik weet niet. Het is absoluut niet mijn type. En dan die "maxima" die moet wat aan haar haar doen. Ze loopt maar met dat haar te zwaaien. Zo gemaakt blegh. En annemarie vind ik wel leuk. Maar ze moet inderdaad wat aan haar kapsel doen. Net als Gijsbert. Wat een ouwe bende trouwens daar. En die Sonja komt uit Drenthe. Ik vind haar er zo ouderwets uitzien. Ze is nog maar 30. Ik vond het seizoen van vorig jaar toch leuker
Wij zijn het ook gaan kijken omdat de Johannes die er uit lag op Annemarie had gereageerd. Hij is niet verder gekomen dan het dagje uit. Tsja hij had ook wel een foute zin: 'Ik ben aan het eten!' En Gijsbert woont vlakbij ons. Nog geen jaar geleden woonden we tegenover hem. Erg grappig en onverwacht om deze mensen te zien in bzv
Ik blijf elkaar weer volop genieten van de uitzendingen. Ook dit seizoen ben ik weer van de party. Heerlijk om te kijken of je gelijkt krijgt met de koppels vormen. Richard is een man waar ik mij aan erger. Wat een verwaande vent en irritant met zijn armpje. Vooral met de speeddates vond ik hem erg opdringerig. Vind wel dat "maxima" bij hem past, denk ook wel dat hij voor haar kiest. Maar dat zij uiteindelijk op hem afknapt. Marcel is volgens mij homo, maar is zo gefixeerd om vader te worden dat hij dat niet door heeft. Ik denk dat hij voor de poolse gaat. Hij heeft tenslotte ervaring ermee dat dit ijverige hardwerkende vrouwtjes zijn die niet tegenstribbelen maar wel voor nageslacht zorgen. Gijsbert vind ik op zich een leuke jongen, maar zijn haar mag wel wat korter en het huis mag ook wel worden opgeknapt zowel van buiten als van binnen. Ik denk dat hij met Yvonne verder gaat en dat dit ook een leuk stel gaat worden. Ik ben van mening dat Frank al langer een relatie met anita heeft dan ze van de producent ervoor uit mogen komen. Hij was te vertrouwd met zijn opmerking toen ze het erf op kwam fietsen. En hij wist van haar wel op welk bed het boek lag, van de andere 2 meiden moest hij het nog even goed nakijken. Annemarie is een meid die eigenlijk nog helemaal niet aan een relatie toe is, maar volgens mij meer door andere word opgedragen om aan een relatie te beginnen. Denk dat zij en harrie wat worden omdat die voor haar vertrouwd is uit het uitgaansleven. Maar dat dit ook uiteindelijk geen lange relatie word. Nu wachten op de uitzending van zondag. Volgens mij is het overduidelijk dat Berber en Anita elkaar niet liggen. Benieuwd hoe Frank zich gaat redden met 2 "vechtende" meiden.