Boer zoekt vrouw begint weer, wie gaat kijken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anakin, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heb er nu al zin in!:D

2. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    vanavond weer lekker kijken!! heb er echt zin in haha!

3. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook al zin in :D Ben benieuwd naar het sfeertje bij Frank aan tafel als Anita de slappe lach heeft. Zag er niet zo gezellig uit :p

4. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    :):):) goed idee brinatjuh hihi

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zit er ook al klaar voor, nog een uurtje! Zo lekker bitterballetjes op tafel en kijken maar:D

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik verheug me er ook weer heel erg op.

7. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe laat?? ik kijk ook mee dit keer voor de eerste keer, vorige week was leuk

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Normaal gesproken altijd om 20:20 uur. Dus nu vast ook. ;)

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wij zitten al klaar ! Mijn man is al net zo fan.

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wij zitten er ook beiden klaar voor. ;)

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Die Frank is ook een boerenlul :p niet echt een manier om een meisje voor je te winnen met die "preek" over vegetarisch, biologisch ed tegen Berber ;)

12. danip

danip Niet meer actief

Ja ik vind die Frank nu ook maar een zak hooi. Sneu voor Berber, maar nu weet ze wel meteen hoe hij is.

En die Marcel in zijn spandex pakje nachtzoentjes geven. Trek een broek aan zeg!

Ik vind dit seizoen eigenlijk niet echt zo leuk als de vorige seizoenen. Zitten me wat te veel tenenkrommende types bij.

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou Berber word het iig niet denk ik.
    Vond Frank niet zo leuk deze aflevering.

Die laatste opmerking van Annemarie vond ik ook wel een beetje vreemd: "Ik ben het zat!"

Richard viel me niet tegen deze aflevering, al is het niet mijn type. Erger me wel rot aan die Amerikaanse. Volgens mij vliegt zij er ook als eerste uit.

Gijsbert: geen mening over.

Marcel: *zucht* het ging weer over kinderen. Ze praten er ook wel erg makkelijk over. Wat als ze ze niet kunnen krijgen?

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Jemig wat is die Frank een sukkel zeg! Met die preek tegen Berber. En daarnaast vind ik het echt geen sympathiek figuur.

Gijsbert vind ik nog steeds erg leuk.

Marcel vind ik een engerd. Die wilde volgens mij even laten zien wat hij in 'huis' heeft door in zijn boxershort in de slaapkamer van de vrouwen te verschijnen. En dan nog wel gewoon zijn trui en sokken aanhebben, heel charmant. ;)

Richard vind ik ook nog steeds een creep. Vind het jammer dat Susan er buiten valt doordat ze niet echt Engels spreken. Vind haar juist de leukste vrouw bij Richard, die andere twee vinden zichzelf iets te leuk naar mijn idee.

En dan nog Annemarie, tja duidelijk 'one of the guys.' In mijn ogen geen vrouwelijk type, maar ach volgens mij heeft ze het best gezellig met die gasten. Maar of er liefde opbloeit? Mwah, niet echt veel vertrouwen in eigenlijk.

Nou en nu weer een week wachten, jammer.

15. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik kwam niet meer bij toen Marcel in zijn boxershort, op sokken, de slaapkamer binnen kwam, haha ! Oei, tussen Berber en Frank is de sfeer gezakt naar het vriespunt. Denk ook dat zij er volgende week uit moet. En oh god, Sonja is verliefd ! Denk toch dat Marcel haar niet kiest.

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik vond vorig seizoen ook veel leuker.

hahahaha ik moest heel hard lachen toen ik die marcel in de deuropening zag staan. Hij heeft toch ook wel homotrekjes hoor. Sorry. En die Sonja zegt volgende week dat ze verliefd is. Ik vind dat ze zichzelf op de een of andere manier wat opdringt.

Frank vind ik ook een boerenl*l. Je gaat toch geen discussie aan over vegetarisch of niet. Wat maakt dat nou uit. Waarom moet dat meisje erover nadenken. Die keuze heeft ze lang geleden al gemaakt. Nou en....En was die geit dood? Ik kreeg het niet goed mee.

Ik vind die amerikaanse ook irritant. Ik denk ook dat ze er snel uitligt. Toch is ze ook wel weer heel lief. Maar vind haar niet passen op een boerderij.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Berber weet nu in ieder geval hoe Frank is. Je kan in ieder geval niet zeggen dattie niet eerlijk is. Misschien een beetje (te) direct. Maar wel duidelijk... Ben het er mee eens dat ie het anders had kunnen aanpakken. Maar dat directe mag ik wel. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

Richard viel mij ook niet tegen. Maar ik vind het wel sneu voor Susan, omdat ze nergens echt bij betrokken word. Ik denk dan ook dat zei daar het eerste naar huis gaat.

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Oef.... Frank gedroeg zich wel als een hufter... niet echt sfeerbevorderend...maar Berber laat niet over zich heen lopen denk ik. Die andere twee meiden zijn wel erg rustig, daar kan ik geen hoogte van krijgen.

Marcel, OMG die boxershort scene...wat een afknapper, haha.
    Hij heeft zijn huis wel leuk ingericht vind ik.

Gijsbert, ik ben fan! Het is echt een schatje.

Richard, ik vind hem echt grappig en kan hem wel waarderen.

Annemarie.. tja... volgens mij is die helemaal niet aan een man toe.

19. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ik vind t dus echt hilarisch hoe slecht sommige boeren zich gedragen! Ze zijn in ieder geval echt boeren!
    En dan die Annemarie met dr "kroket of frikandel" vragenkaartjes! Echt geinig!
    Ik kan daar dus juist erg om lachen!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    HAHAHAHA, die Marcel!!!
    Op sokken en in een strak broekje (gatver!) de slaapkamer binnenlopen, handen in de zij, pielemoos naar voren.. welterusten!
    (check mijn broekinhoud.. jaja, isniemishe?? AAAAH!)
    En dan ook een hand en 3 zoenen.. Ik voelde vanuit mijn tenen plaatsvervangende schaamte omhoog borrelen.

Annemarie, het viel me mee dat ze na het eten niet een enorme boer liet en daarna al ruftend op de bank ging hangen met haar hand in de broek;)

Frank is gewend om zijn zin te krijgen geloof ik. En hoezo wil je je eventuele nieuwe liefde zo graag de les lezen? Bah, dat belerende toontje. Was direct klaar met hem. Prima, direct zijn en een duidelijke mening hebben maar dit was gewoon tactloos en asociaal.

Heb al weer zin in volgende week:) (als Marcel tenminste zijn broek aanlaat..)

Deel Deze Pagina