Sexy Marcel (...) had beter mee kunnen doen aan het programma Boer Zoekt Broedkip ofzo. Ik denk dat Marita als eerste het pand mag verlaten, da's niet meer zo'n geschikt kippetje. Sonja werd na haar speeddate door Marcel een sprankelende vrouw genoemd, ik ben er nog steeds niet achter hoor Ik ben mijn sympathie voor Frank wel verloren na vanavond. Discussies zijn leuk maar hou het dan ook leuk, ik vond echt dat ze werd aangevallen en uiteindelijk ging het zelfs heel ergens anders over. Zijn frustraties moesten op haar gebotvierd worden? En dan later nog zeggen dat die graftakkenellende maar afgelopen moest zijn.. tja, je hebt het zelf gedaan hoor. Je had het ook gewoon wat aardiger kunnen brengen. Wel goed dat die andere meiden zich er buiten hebben gehouden, ik denk dat ik me er zelfs nog wel mee had bemoeid, doe 's ff gezellig joh! Gijsbert vind ik leuker worden, vond ik eerst niet zo maar hij lijkt wat los te komen... Voor Susan vind ik het soms lullig maar aan de andere kant denk ik ook dat ze wist waar ze aan begon en dit was nou eenmaal de andere kant van het verhaal... maakt haar wel een zwakke schakel opzich, zou me niks verbazen als zij weg mag... En sorry hoor, maar die Johannes vind ik echt helemaal niks. Dat wat ie zei over de dieren (iets in de trant van als de dieren het maar goed hebben) vond ik echt té lief maar voor de rest vind ik het echt een enorm zeepzaadje waar ik echt jeuk van krijg Vind die man met het donkere haar (naam kwijt) nog het leukste...
OMG . Die Marcel. Jeetje, wist niet wat ik zag toen hij daar in z'n boxer even bij die dames kwam paraderen. En dat gezoen voor het slapengaan. Volgens mij was ik gillend m'n bed uitgerend rechtstreeks naar huis. Pfieuw zeg, wat een engerd.... Frank was niet echt tactisch. Of handig. Maar goed, aan de andere kant.... Als je vegetariër bent moet je het misschien niet bij een boer zoeken. Die hebben nu eenmaal wat andere gedachten over dat soort zaken. Anyway, ben wel heeeeel benieuwd hoe het zich daar gaat ontwikkelen! Richard viel me behoorlijk mee vanavond. Hij heeft zichzelf mooi een internationaal gezelschap aan dames geregeld. Ben heel benieuwd wie er bij hem als eerste gaat afvallen.... Gijsbert is cute, maar jeetje zeg wat woont hij in een aftands hok. Zou mij denk ik wel enigszins afschrikken.... En Annemarie.... Volgens mij best een leuke meid maar te zelfstandig voor een vent. Vond haar spelletje wel lachen En nu weer wachten tot volgende week..... Ben blij dat uitzendinggemist bestaat zodat ik straks na de bevalling vanuit m'n ziekenhuisbedje ook gewoon kan kijken
Ben toch wel anders tegen boer Frank aan gaan kijken, leek me wel een leuke vent maar denk daar nu wel anders over. Lullig voor Berber! Hij was net iets te fel in zijn reactie!
Ik ook De tenenkrommende scenes en opmerkingen leken toch al tot aardige hoogte gestegen, maar dit sloeg echt alles. Jak.
nouja die discussie idd met berber, zegt frank, dan haal je die stukjes vlees er maar tussen uit, lekker meedenkend en ze waren soepvlees aan het eten gats haha vind die frank nu ook n chagerijn zeg, maar vond het wel sneu dat niemand hem steunde met die geit, zegt die berber ijskoud, vind dat niet mijn taak oowww 8) gijsbert, nog steeds liefff, lekker spelletjes doen aahhh wtf heeft richard met die arm, hij doet steeds zn linkerarm zo gek en heb op die haren gelet, en zijn vlgs mij wel echt, mss wat extensiens onderaan, maar hoe krijgt ze het zo glimmend en die richard, men die kwam zn ow zo mooie gespierde bips even showen ahum enne die hand geven met drie kussen haha lag in een deuk en die saskia doet idd opdringerig, en die oudere valt denk toch af door de leeftijd oja annemarie, ben benieuwd of die echt iets gaat voelen ze had de mannen wel goed verzorgd met het eten zo ook ff geoordeeld
Dat onderbroekmomentje heb ik dus gemist he, was op dat moment even bij mijn zoontje aan het kijken. Maar vond het zoiezo al een rare, dat petje wat hij vorige week ook op had, dat was voor mij al een afknapper (als ik hem leuk had gevonden)
Ja inderdaad!! Vooral met die boxershort ook nog eens alle 3 een handje met 3 kusjes geven... Ieuw!!!
Whoehahahahaha!!! Heb me echt bescheurd om het "sexy outfit" van Marcel. Hoe hij daar ook met zijn arm in de lucht aan de deur hing en maar hopen dat hij flink indruk maakte **NOT**. Zou me niks verbazen als hij nog even snel wat sokken achter z'n boxer had gestopt . En inderaad: Frank heeft het bij mij verkeken! Als hij nu al zo begint, dan zou ik me maar snel uit de voeten maken als ik Berber was.... :x
Whahaha, dat deed 't 'm ja, quassi nonchalant met die arm aan de deur, de stoere vent zal eens even laten zien wat ie voor prachtig gereedschap op de boerderie heeft
Die sonja is een trut, maakt de andere meiden en alles zwart en vind zichzelf helemaal geweldig. Ik hoop dat hij die poolse meid kiest En idd die boxershort scene, mijn man lag helemaal dubbel. Gatverdamme hoor ik hem nog tussen het lachen doorroepen. Annemarie heeft volgens mij inderdaad geen zin in een man, het is meer dat het moet lijkt het wel. Frank vind ik ook niet leuk meer, sloeg helemaal nergens op. En Berber had geluk dat ze geen vlees at, het was echt niet te eten volgens mij
Ben dr inmiddels weer, haha Wat ik trouwens ook wel typisch vond is dat alledrie de kerels van Annemarie niet wisten wat tiramisu was en het al helemaal nooit gegeten hadden