Baby in snikhete auto

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door cynmark29, 24 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik zeg kind uit huis halen en preventief steriliseren die ouders. Achterlijke mensen.

Noorie, kleinegup, mama en zoon en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Snap dat echt niet! En elk jaar gebeurt het weer.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Helemaal mee eens!!

4. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik snap sowieso niet waarom je je baby in de auto laat zitten. Ook al is het 15 graden buiten en is er geen gevaar op oververhitting.. Er kan van alles gebeuren! Ik zou dat risico nooit durven nemen! Ook al is het maar voor 5 minuten (wat soms als excuus wordt gebruikt), je weet nooit wat er gebeurd in die vijf minuten. Misschien wordt je zelf wel onwel ofzo en dan weet niemand dat je baby nog in de auto zit..

mama en zoon vindt dit leuk.
  5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Behalve het feit dat ik niet snap wat je bezielt om zo'n kleintje in een snikhete auto te laten zitten, snap ik ook niet waarom je een baby/klein kindje überhaupt in de auto laat. Ik zou dan bijna de neiging krijgen om het ruit in te tikken en met zo'n baby even uit het zicht te gaan staan alleen al om te bewijzen hoe snel je je baby kwijt kan raken mocht er toevallig een gek langslopen die zich zulke enge ideeën in zijn hoofd haalt. Ik vind zoiets nl helemaal niet ondenkbaar? Of ik ben gewoon zo'n overbezorgde moeder..kan natuurlijk ook.

Jackie87 vindt dit leuk.
  6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben een buurt supermarktje twee straten verderop. Als wij ergens naar toe gaan met de auto komt het wel eens voor dat ik nog even snel bijvoorbeeld croissantjes nodig heb. Dan parkeer ik de auto daar voor de deur, ren ik naar binnen en sta met max twee minuten weer bij de auto. Met tanken blijven de kinderen ook in de auto. Maar dan heb ik dus wel altijd zicht op de auto.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Onbegrijpelijk gewoon.
    Vorige week woensdag op die warme dag moest ik echt met de auto omdat de afstand te ver was om te fietsen maar gewoon loeiheet in de auto.
    Ik vond het echt niet fijn om de kinderen erin te vervoeren.
    Airco natuurlijk aan en dan raak je het redelijk snel kwijt maar liever niet zeg.
    Wij hebben sinds een aantal jaar een zwarte auto en voorheen altijd een lichte kleur auto gehad en in die zwarte lijkt het echt nog veel sneller warm te worden blehhh
    Sommige mensen moeten gewoon echt geen kinderen krijgen.

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Helemaal mee eens

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Aaaaaarrrrrrgggghhhhhh!!!!! :mad::mad: Ieder jaar weer van die idioten die dit doen. Sommige mensen snappen het gewoon niet! Helaas is er geen pil tegen domheid.

Zara75 vindt dit leuk.
  10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Onbegrijpelijk dat dit nog steeds gebeurt, met zowel baby's/kinderen als honden..
    Elk jaar opnieuw komen deze berichten na een warme dag weer voorbij... hoe kunnen mensen zo onnadenkend zijn??
    Ga zelf maar eens 1 minuut in een dicht auto zitten als het warm is, dat is niet uit te houden!

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ach arm kind. Ik snap zulke ouders echt niet. Wat bezielt zulke mensen toch?!

Al vind ik wel dat sommigen in dit topic ook overdreven reageren. Ik laat mijn kinderen soms ook even in de auto. Ik woon 4 hoog zonder lift. En als ik grote boodschappen heb gedaan kan ik niet tegelijk met de boodschappen en de kinderen naar boven. Dan breng ik eerst de boodschappen naar boven, en dan loop ik terug voor de kinderen. Dat duurt nog geen 5 minuten en ik kan de auto ook zien.
    En met tanken laat ik ze ook in de auto.
    Ik vind dat wat anders dan dat je je kind echt bewust achterlaat voor lange tijd.

littleladybug, Jo79 en Luuz vinden dit leuk.
  12. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Idd ik vindt dat ze daar flinke boete en kinderbescherming op moeten zetten . Ik heb vorig jaar in de zomer een husky uit de auto gehaald stonden alle ramen open mja . T was buiten 33 graden en die man doodleuk half uur boodschappen doen . Ik heb toen de hond eruit gehaald winkel in gelopen die man / vrouw om laten roepen . Heb tegen die man gezegt dat hij met zen hond naar huis moest gaan anders belde ik de politie . Kassiere heeft de hond water gegeven na die had dorst. Was de hele dag pis off.. grrr haat zon mensen

Zara75 vindt dit leuk.
  13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Toen ik op 4 hoog woonde (ook zonder lift) bracht ik eerst mijn dochter naar boven en ging dan de boodschappen halen. Misschien reageer ik overdreven in jouw ogen (mag je uiteraard vinden;)) maar ik durf mijn jongste idd niet alleen te laten. Met mijn dochter heb ik daar minder moeite mee, die is inmiddels 9 en red zich prima.

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja dat deed ik toen ze baby waren ook dan zette ik ze in de box. Maar ik laat geen 2 peuters alleen in huis want dan kunnen ze overal heen en kunnen ook de haak op de deur doen.

littleladybug vindt dit leuk.
  15. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    Let wel even op dat het niet altijd de ouders hoeven zijn die het kindje in de auto hebben achtergelaten. Misschien was het kindje die dag wel bij opa/oma of andere oppas.
    In dat geval zijn we hier de ouders aan het veroordelen en hun kind aan het "afnemen", terwijl zij er niets mee te maken hebben.

Buiten dat is het natuurlijk bizar en onverantwoord om een klein kindje met deze warmte in de auto achter te laten.

kleinegup vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina