Boer zoekt vrouw Internationaal

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nientjje, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Precies zo denk ik ook!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij de andere boeren zal gaan. Herman en Fleur een superlief stelletje, maar verder heb ik wel mijn twijfels of het succesvol gaat zijn voor de boeren. Is nu komende zondag het keuzemoment voor de rest van de boeren?

2. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, komende zondag keuzemoment. Zo spannend. Riks wilde nog wel kinderen toch? Wil Marit dat ook?

3. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Idd. Het lijkt mij ook een grote praatjesmaker. Je kunt alles wel willen, maar zorg maar eerst dat je er ook echt wat van b(r)ouwt kerel! Vind die vent dus echt drieduizend keer niets.

4. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Die Mara vind ik ook een leeghoofd.

5. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Daar ging mijn koffie...

6. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ojee, das niet best!

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    :d:p

8. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Doen ze na een paar jaar ook weleens een terugblik over hoe het nu gaat? Ik lees weleens iets over bzvbaby's maar verder eigenlijk niet. Ik ben ook wel benieuwd hoe het bv met die Martin gaat, waarvan de dochter (Anne) hem had opgegeven. Dat vond ik een heel leuk stel.

9. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Die is later getrouwd met haar, hadden ze niet beide 4 kinderen en in 1 x een groot gezin. Dat vond ik echt een vd leukste stellen, samen met Gijsbert en Femke.

10. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Klopt maar ik bedoel eigenlijk meer elke vijf jaar een grote terugblik ofzo

11. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Dat idee heb ik al vanaf het begin bij Marit, ze komt zo fake over en het leek alsof de kinderen dat gelijk door hadden. Heb ook zo'n idee dat het haar meer om Canada, het avontuur, gaat dan Riks. Maar ze heeft Eline mooi aan de kant geschoven, die heeft al afstand genomen (wat ik heel goed kan begrijpen).

Herman's keuze was voor mij wel een verrassing, maar zo zie je maar weer dat je lang niet alles krijgt te zien. Vond dat Anne door het programma erg op de voorgrond werd gezet.

Die Alberdien is zo g**l als boter! Idd super wanhopig, maar dat straalt ze ook erg uit, met d'r Friesland ;)
    Sandra zou wel erg goed in Texas passen met haar uitstraling. Denk ook dat zij het beste uit Olke kan halen, aangezien hij zelf ook niet vlot is.

David is idd een praatjesmaker en vind hem zo moeilijk doen. Volg gewoon je hart! Al heb ik al vanaf de speeddate het idee dat die blonde helemaal niet wil.

Bij Marc vind ik die dierenarts leuk. Die ander maakt overal een probleem van en komt zeurderig over. Denk ook niet dat ze het daar gaat volhouden, mocht ze worden gekozen.

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik ben dus niet de enige bij wie het opviel. Hij doet gewoon de hele dag niks. En dat met zulke grootse plannen. Daar komt niks van terecht. Leuke kerel maar kan gewoon beter in loondienst zijn.

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Klinkt ook aardig, maar niet heus.
    Altijd een beetje flauw dit soort opmerkingen.
    Je kent zo'n meisje toch helemaal niet en wat weet je nu helemaal over zo'n meisje??
    Je zal het allemaal maar terug moeten lezen over jezelf...

14. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Ik ken wel meer leeghoofden ;).
    Zielig dat je elk topic probeert te verzieken!

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik vind Mara juist wel aardig en goed bij David passen. Maar ik denk dat hij voor die andere gaat (naam even kwijt..). Hij kijkt best verliefd naar haar en zit de hele tijd te pushen dat ze moet zeggen wat ze voelt. Hij wil bevestiging van haar. En zij twijfelt omdat ze nu al 3 keer heeft gezegd dat het zo'n impulsieve actie van haar was. Ik vrees dus dat het tussen hen niets wordt.

Olke kiest denk ik Sandra, maar die is te vlot voor hem denk ik. Ze had ook haar eigen bedrijf en denk niet dat ze dat zomaar op gaat geven. Hij kan beter voor Alberdien gaan, wat huiselijker/saaier, maar hij wordt verblind door de looks van Sandra ;)

Marc kiest voor de makkelijke weg, Anne-Kim, maar het wordt toch niets omdat zij zo druk is met haar dieren, en omdat ze toch ook niet goed bij elkaar passen. Daar komen ze bij de city-trip achter ;)

En Riks gaat voor Marit vanwege haar geloofsopvatting, waaraan ik ook wel wat twijfel. Soms lijkt het alsof ze het meer als een spel ziet dan dat ze Riks echt de ware vindt. Ik vrees dat als hij haar kiest, ze dan pas bij haar positieven komt. Zo van: oh shit nu heb ik echt gewonnen, wat moet ik hier? En dat het dan niets wordt. Voor de kinderen hoop ik van wel.

16. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    ik vraag me soms echt oprecht af wat voor kwetsends ik nou in dat andere topic heb gezegd maar goed. Ik zou dat dan graag in een pb horen omdat ik geen negatieve discussies meer wil.

Maar over BzV: zoooooooooooooo benieuwd naar vanavond!

17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

We zitten weer klaar!

Vind David overigens mooie praat hebben, maar heb al vanaf het begin mn twijfels of er van al zijn plannen wat terecht komt.
    Het idee is er, maar de uitvoering...

18. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Maar de vrouwen zijn daar ook echt maar een paar dagen, toch? In vind het juist leuk dat hij tijd voor ze heeft en ze elkaar niet mislopen doordat iedereen continu moet werken...

19. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Goed van Eline dat ze het zo direct aankaart. Volgens mij is ze wel opgelucht. Ik heb haar in deze 5 minuten meer zien lachen dan in alle afleveringen hiervoor bij elkaar.

20. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja, super! Geen huichelachtig gedoe, heel fijn! Heel anders dan bij Marit...

Deel Deze Pagina