Boer zoekt vrouw Internationaal

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Nientjje, Aug 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Heerlijke tweets!

Ik vind Olke een beetje creepy hoor eerlijk gezegd. Ben bang dat het uiteindelijk niks gaat worden met Sandra.

Marc vond ik ook echt super schattig! Die reactie van anke was wel bijzonder.

Riks is echt een boer.. Tactloos.. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen met marit

Herman en fleur zijn echt leuk samen zo verliefd..

Tja onze "super" boer David.. Ik heb geen flauw idee wat hij gaat kiezen..Want alles is super super.. En hij vindt ze allebei superl leuke meiden., ja echt superleuk.. Begin een beetje een hekel aan het woord super te krijgen zo:p

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    "ja en dat meen ik echt serieus hoor!" :D

3. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female

Hahaha:D Oja dat vergat ik bijna door al dat "gesuper" dat hij dat ook nog zei

4. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,842
    4,103
    113
    Ik denk dat door die omhelzing van Olke Sandra haar laatste twijfel omgezet werd in bevestiging dat het niks wordt...

Marit kan beter ook haar koffer pakken na die tactloze opmerkingen van Riks....

Annekim had beter aan Marc kunnen overlaten om het gesprek met de slapende dame aan te gaan ipv in haar enthousiasme te roepen 'kunnen we even kletsen?'. Ook best tactloos...

David moet bigamie overwegen met de dames. ..

En Herman en Fleur zijn echt heel leuk en verliefd samen!

5. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Eerlijk waar.

6. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,610
    2,404
    113
    vond het erg leuk gister. Die Marc kwam onverwachts lief uit de hoek ('alles is mooi aan haar'), heeft ie al die onhandige opmerkingen uit eerdere afleveringen mee gecompenseerd ;)
    even een vraagje qua logistiek. hoe doen ze dat nou toch? Is Yvonne altijd al die vijf dagen op locatie in de buurt? Als dat zo is, dan hebben al die bezoeken per boer achter elkaar plaats gevonden en zit er dus wel veel tijd tussen (en dus lastig om niets uit te laten lekken). Of is het in parallel opgenomen en vliegt Yvonne steeds de wereld over?

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

De logeerweek duurt 5 dagen. Dus ik denk dat ze steeds een week daar blijft ipv steeds te vliegen. Denk dit ook omdat als er iets is, ze er binnen korte tijd is. En het is dan 5 weken achter elkaar, dat is prima te doen.

8. sillies

sillies Fanatiek lid

Aug 15, 2013
    3,182
    1,393
    113
    Ik vond het nogal wat dat "gesprek" bij Marc, Anke had wel met meer respect behandeld mogen worden. Sowieso dat gesprek aangaan met z'n tweeën :( en daarna elkaar meteen vastpakken, daar hadden ze best even mee kunnen wachten. Ik vond haar vragen juist terecht en stoer dat ze het deed.

Olke en Sandra weet ik ook niet meer. ik kreeg het gevoel dat de vrouwen er nu pas echt over gingen nadenken en Alberdien er snel vandoor ging zodat Sandra het niet meer kon doen :D.

David moet ze maar allebei kiezen.

Marit en Olke, krijg er jeuk van ;).

Herman en Fleur, super leuk!

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Idd, door de montage lijkt het alsof alle boeren tegelijk hun logeerweek hebben, lijkt het ook alsof die logeerweek echt lang duurt en Yvon continu van hot naar her vliegt :D

Maar ik denk dus dat het daarom ook lijkt alsof David niks doet. Hij runt dit met zijn vader, toch? Dan is vijf dagen vakantie niet heel lang, vind ik.

10. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Met Anke was inderdaad heel sneu en awkward. Maar ik denk echt dat Marc dacht dat het er heel dik bovenop lag, en Anke dat gemerkt had. Verkeerd ingeschat... 1 op 1 was netter geweest.

11. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Anke lijkt mij absoluut geen leuke vrouw, zeur type. Ik snap Marc wel en ik snap ook juist dat hij meer bezig is met de blijver als de vertrekker.

En Marit, als je een beetje eigenwaarde hebt stap je op. Echt wat een botte hork die Riks.

Herman en Fleur, het blijft lief zeg. Wat een schattige mensjes samen.

En slim van BZV, de cliffhanger bij David. Ik zou het ook echt niet weten waar hij voor gaat?!

12. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Inderdaad...en haar eerst ook even rustig wakker laten worden. Ze reageerde wel heel goed vond ik.
    Ze lijken me ook echt 'in love' maar man, maak je zinnen eens af...heb Marc volgens mij nog geen volzin horen zeggen :D

Denk wel dat Marc en Annekim en Herman en Fleur de beste slagingskans hebben voor een relatie.

13. fafa

fafa Niet meer actief

Ja, hemeltje. Volgens mij zat ze in dat kamertje nog een beetje uit te huilen. Olke vraagt nog
    "hoe gaat het?"
    "mwah, wel aardig" (ofzoiets)... wat dus betekent "eigenlijk helemaal niet zo goed"
    Haar hele lichaamstaal spreek twijfel, en hij dendert er compleet overheen. Arme Sandra.

Hoe dat toch zo om kan slaan. Vond hem wel sympathiek, maar opeens vind ik hem een beetje creepy :):D

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Met verbazing gekeken gisteren.

Olke: hij was zo leuk en gezellig en nu ineens zo onhandig en ongemakkelijk. Had nooit verwacht dat Alberdien zelf zou opstappen. Sandra heeft ook twijfels en denk dat uiteindelijk de city trip niet eens doorgaat of vroegtijdig wordt afgebroken.

Riks: Marit is gewoon wanhopig denk ik? De andere 2 dames zagen op tijd het licht en zijn gegaan. Hij is zo lomp. Dat wordt gewoon niks. Eline kreeg na haar boodschap ineens een andere gezichtsuitdrukking. Ze was nog nooit zo vrolijk geweest in de afgelopen dagen!

Marc: aah Marc, ineens vind ik Marc fantastisch. Hij is verliefd en zo schattig! Oke, zijn aanpak onhandig maar wel oprecht. Anke past gewoon niet daar, ze zeurt teveel.

Herman: als ik Herman en Fleur zie kan ik alleen maar glimlachen. Zo aandoendelijk! Blijvertje die Fleur.

David: alles is super, super daar. Zijn bodywarmer vindt die ook super want die draagt hij altijd. Hij weet het gewoon niet. Misschien relatie met z'n 3en? Dat zouden ze vast super vinden!

Benieuwd naar volgende week.

15. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,983
    1,251
    113
    Ik denk dat David verliefd is op Suzanne. Maar zij is nog steeds aan het twijfelen of ze haar leven wel om wil gooien voor hem. Dan is er Mara, David vind haar ook 'superleuk, echt serieus' en zij wil wel naar Roemenië komen. Dus wie hij nu gaat kiezen... geen idee...

In Texas vond ik het echt een vreemd verhaal. Het leek alsof Sandra de hele tijd in een wedstrijd zat die ze probeerde te winnen tot ze zich ineens besefte dat de hoofdprijs wel betekend dat ze de rest van haar leven in Texas moest gaan wonen. Volgens mij had ze er spijt van dat ze zo snel had gezegd dat ze zsm daar heen zou komen.
    Helaas kon ze niet meer terug want Olke storte zich vol op haar. Letterlijk.

16. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Idd, nadat Sandra had gezegd dat ze in NL even alles moet afronden en dan naar Texas kan komen, zag je ineens dat ze zich realiseerde dat ze dan naar Olke gaat, dat dat de hoofdprijs is... En Olke denderde zo over Sandra heen, zonder dat ze die twijfel echt heeft kunnen uitsprwken. Ai ai ai...

17. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

Oct 21, 2016
    1,220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Even iets heel anders, het lijkt mij bij Annekim dus echt supermooi staan als ze haar haar heel rood verft met henna en dan als tegenhanger een mooi groen truitje. Nog even bruin worden...volgens mij is ze dan een heel ander type. Ik vind haar nu gewoon zo bleek, hele witte armen en benen en wat kleurloze kleren. Zij en Marc zijn wel heel gek op elkaar, erg leuk om te zien!

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou ik vind haar een prachtige vrouw die geen opsmuk nodig heeft...

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,867
    5,105
    113
    Ga je weer.. ;)

20. Pera

Pera Actief lid

Dec 4, 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Nee waarom moet dat allemaal. Ik vind haar heel mooi zoals ze nu is.

Share This Page