Boer zoekt vrouw Internationaal

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nientjje, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Zoals ze nu praat vind ik eigenlijk gemeen, het ging meer om het land etc. Ze heeft bzv gewoon gebruikt als een soort vakantiereis. Ik vind d'r een misselijk wijf.
    Hij had beter Harriet of voor Alberdien kunnen kiezen en dan in nl een klein bedrijfje beginnen.

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Helemaal mee eens.

3. Chocolat

Wie zou die ander zijn bij Riks??? Ben erg benieuwd.

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Ah.. Riks ik moet bijna huilen . Gaaf hoe het is gelopen.

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Wat een wending bij Riks. Wel een leuke vrouw. Ben wel benieuwd hoe dit is voor Marit om te zien. Lijkt me erg moeilijk.

6. Chocolat

Ja leuk hé! Hij durft er wel voor te gaan.

7. Chocolat

Leuk voor Olke!!

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Fijn voor Olke! Ik gun het hem heel erg :)

9. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Leuk voor Riks! Ook leuk voor Olke!
    Ook erg leuk om te zien dat het met Herman en Fleur, en met Marc en Annekim nog steeds zo ontzettend goed gaat.
    Vind David en Mara nog steeds een beetje eng XD

10. Chocolat

Een prater die David, ik ben benieuwd hoe het met zijn bedrijf gaat!

11. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Ik heb hem geen super serieus horen zeggen.

( Of wel maar dan ben ik er aan gewend )

En leuk voor Olke

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuk einde :)

13. Sifra

Sifra Niet meer actief

Voor mijn gevoel past de vrouw die Riks nu heeft heel goed bij hem. Leuk!

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Fijn dat iedereen iemand gevonden heeft :) Ben toch ook wel benieuwd hoe het met sommigen vrouwen gaat. Marit, Alberdien.. jammer dat we daar niks van zien. Ze hadden wel iets minder terugblikken mogen doen en dat daarvoor in de plaats van mij.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Je kan zeggen wat je wil over Riks maar hij was wel duidelijk. Echt tenenkrommend dat geneuzel over de taart en dat alle punten er zijn behalve de liefde...

16. Triangel

Triangel Niet meer actief

Heel leuk om te zien. Fijn dat iedereen gelukkig is geworden met een vrouw. Riks, wie had dat gedacht. Zo leuk. Dit klopte, dat zag je wel. Die tranen ook.

Ik vind het zielig voor Olke. Sandra is gewoon gemeen geweest. Heel de tijd leuk doen, flirten en alles en zodra ze 'gewonnen' had, de boel afkappen en woorden terugnemen. Heel vals. Gelukkig heeft hij een leuke vrouw gevonden!

David, Herman en Marc zijn volgens mij ook erg gelukkig met een vrouwen, leuk te zien!

17. Triangel

Triangel Niet meer actief

Nou precies. Riks lag er echt wakker van en zo. Hij mocht dan niet zo romantisch zijn en behoorlijk lomp, maar hield niemand aan het lijntje. Blijkbaar komt dan lompe en gebrek aan romantiek vanzelf goed bij de juiste vrouw, want vanavond was echt leuk om te zien en dat zag er veel beter uit dan tijdens de afleveringen met die andere vrouwen.

18. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Om ff in Davids woorden te praten :p
    Ik vind het superleuk ja echt super leuk.. Dat iedereen toch iemand heeft gevonden..

Sandra blijf ik bijzonder vinden. Wel zoenen, handje vasthouden enz. Maar nee, het was meer een goede vriend.. Sorry, zal wel aan mij liggen, maar ik doe dat niet met goede vrienden

19. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Mooi om te zien dat ze allemaal iemand gevonden hebben.

Riks was opeens een andere man, hij heeft inderdaad niemand aan het lijntje gehouden en mooi dat hij dan toch opeens iets ging voelen voor deze vrouw.

Bij David krijg ik geen oprecht gevoel, maar dat zal wel aan z'n houding liggen.

Marc ook leuk dat hii nu wat opener en zekerder overkomt, ze passen goed bij elkaar.

Voor Olke ook leuk dat hij iemand gevonden heeft. Sandra heeft hem flink pijn gedaan en aan het lijntje gehouden, geen fijne vrouw.

Herman en Fleur, dat blijft natuurlijk leuk om te zien!

Ik heb weer genoten van Boer zoekt Vrouw! :D

20. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Idd. Zoenen, flirten en handjes vasthouden doe je niet met een goede vriend. Samen een hotelkamer delen, met twee bedden, zie ik juist het probleem niet van in. Vind Sandra ook heel bijzonder, maar mensen die zoveel lachen en uitbundig doen zijn mij vaker behoorlijk tegengevallen.

Was heel leuk om te zien dat alle boeren de liefde hebben gevonden! Vooral Herman en Marc, die zou ik over een paar jaar wel weer willen zien. Vind het heerlijk als mensen zo puur verliefd zijn.
    Kan alleen nog steeds niet wennen aan Riks. Die opmerking ook toen Anne Kim binnen kwam "kennen we die?" Ook vragen die hij beantwoord, hij lijkt zo self centered...

Deel Deze Pagina