Boer zoekt vrouw Internationaal

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nientjje, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Haha hier hetzelfde :p

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Man is hier ook naar boven gevlucht :D
    Heerlijk weer! Kom maar op!

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

829???? 🙈😮

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Was weer leuk. En idd 829 :$ pff moeilijk hoor.

5. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Had ik wel verwacht dat hij er zoveel kreeg. Lijkt me vreselijk om uit zoveel brieven te moeten kiezen 🙈

6. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ik hoop echt dat die verlegen jongen uit Frankrijk iemand vindt.

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Wat een leuke boeren allemaal!
    Ben heel benieuwd of het de Franse boer gaat lukken om een meisje te vinden. Nog nooit een relatie gehad en dan meteen aan zo'n programma meedoen.
    Hij kwam heel bleu over. Maar denk dat het wel een schatje is.

8. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik vind het eigenlijk oneerlijk dat ze niet meer tijd krijgen met zoveel meer brieven. 36 of 44 brieven kun je allemaal nog zelf lezen op 1 dag. Maar ruim 200 (olke) of ruim 800 (Marc) die kunnen dat nooit zelf lezen. Straks missen ze iemand daardoor.

En Olke liet het afmaken door zijn zussen hé? Ook wel apart eigenlijk.

Kan nu al niet wachten op zondag!

9. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Volgens mij is het niet te doen om 800 brieven door te lezen! Dan ben je echt dagen bezig en zie je door de bomen het bos niet meer... Uiteindelijk gaat het toch ook niet echt om de brief geloof ik, want je moet toch iemand in het echt zien en kijken of er een klik is.

Wel apart ja, dat Olke zijn zussen nog even het werk liet opknappen!

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Klopt inderdaad, je kunt nooit 829 brieven lezen in één (mid)dag. Dat zijn er nogal wat. Ben ook benieuwd of hij die brieven wel allemaal mee kan/ mag nemen met het vliegtuig naar Afrika. Stel dat het niks word met één van de 10 dames, dan kan hij zich misschien nog rustig verdiepen in alle overige brieven.

11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dat Olke zijn zussen de laatste 2 liet uitkiezen vond ik ook wel... apart ja :D

En ik denk dat we van de franse broer nog heel bijzondere beelden gaan zien :p
    Ik vind het wel een beetje een vreemde snuiter haha...kom je daar bij zijn ouders logeren straks:D

12. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Daar gaan we weer :)

13. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Mijn hemel, die meisjes van Herman. Daar zit toch geen kraak of smaak aan zeg.

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ze passen goed bij elkaar zullen we maar zeggen :D

15. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Hahahaha, ja dat is helemaal waar :D

16. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

17 mrt 2012
    195
    26
    18
    Olke houdt toch niet zo van brildragers? Valt wel op dat die juist weggestuurd worden. Misschien de keus van zijn zussen geweest

17. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik vond ze juist hartstikke leuk voor hem! Een beetje in de categorie muurbloempjes misschien, maar wel heel leuk voor hem.

Ik was meer verbaasd door de dames van Rixt, vooral die ene met dat rode haar. Er is iets aan haar wat ik heel vervelend vind. Haar stem sowieso een ze maakt op mij een niet helemaal oprechte indruk. Een beetje een Desperate Housewive... Maar goed, ik mag van mezelf niet te snel oordelen. Misschien is ze wel hartstikke leuk.

18. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Precies wat ik ook dacht. Hoe oud zou ze zijn? Ik dacht ouder dan het misschien is. Had ook echt niet verwacht dat hij haar zou kiezen. Hoop stiekem dat die niet mee gaat maar goed. We gaan het volgende week zien. Misschien past ze wel heel goed bij hem.

Zat bij Olke nou de vrouw er ook bij die dicht klapte toen hij naar haar kleinkinderen vroeg? Heb ik niet zo snel gezien. Ik vond het wel een hele goede vraag. Want het lijkt mij ook moeilijk om er bewust voor te kiezen die niet meer te kunnen zien...

19. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ja, leuk voor hem wel ja, maar m.i. wel voornamelijk omdat hij ook te saai voor woorden is. Dat zijn toch bijna geen volwassenen? Het lijken wel een stel 12-jarigen. Maar goed, op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen ;).

Huh ja, die rooie maakt op mij ook helemaal geen oprechte en sympathieke indruk.

20. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Die heeft Olke wel gekozen idd. Vond ik een opmerkelijke keuze omdat ze het er moeilijk mee leek te hebben.

Die rooie van riks was die met die aparte stem? Ik weet niet maar ik mag haar ook niet idd.

Die meiden van Herman vond ik wel goed bij hem passen. Allemaal heel rustige muurbloempjes idd.

Deel Deze Pagina