Boer zoekt vrouw Internationaal

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nientjje, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, dat oranje jurkje vind ik ook altijd zo leuk. Soms denk ik dat ze ook wel kleren uit de tweedehandswinkel haalt. Niet dat dat erg is hoor, leuk juist!

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Dat viel me nu ook heel erg op inderdaad. Benieuwd hoe dat gaat als hij zijn vrouwen in zijn eigen omgeving heeft!

En ik kijk alvast weer uit naar de logeerpartij volgende week ;)

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dat denk ik ook, anders had hij haar waarschijnlijk niet uitgekozen nadat ze haar twijfels uitte. Zou het trouwens ook vervelend vinden om tussen zulke jonge meiden over te blijven en me afvragen wat hij nou eigenlijk wil.

4. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik heb er weer zin in!

5. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ik vind die ene dame van Olke, Sandra, wel passen daar in Texas, met haar getoupeerde Dolly Parton-haar 😁

6. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Even iets totaal anders, maar Yvonne klinkt tijdens de voice over echt mega verkouden 🙈 Ik weet dat ik dat bij een ander seizoen ook al eens dacht, maar weet niet meer welke dat was. Haha, heel random dit.. Maar viel mij op 😂

7. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hahaha viel mij ook op!
    Ik dacht op dat moment nog: zal ook wel pittig zijn, al die boerderijen bezoeken en op en neer reizen

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ha ha...ja twitter is leuk.

Ik was helemaal vergeten om het met twitter te gaan kijken. Dat maakt het nog veel leuker allemaal.

10. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Ik twijfel of het bij marc een succes gaat worden. Ik heb het idee dat dit type vrouw helemaal niet bij hem past, veel te zelfverzekerd en te zelfstandig.

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Haha, ik zei gister orecies hetzelfde tegen mijn man :) Al die temperatuurverschillen zullen haar niet goed gedaan hebben :p

12. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Dat was ook meteen mijn gedachte toen hij ze uitkoos (hadden ze bijna alle tien).

13. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik vond het ook wel grappig dat bij verlegen Herman het allemaal heel soepel gaat met de meiden en bij hot Mark die zoveel brieven kreeg het zo stroef ging. Hopelijk gaat ook daar toch wat bloeien!

14. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Je merkt dat de meiden bij Herman onderling een goede klik hebben, dat is bij marc ook niet, zijn meer concurrenten, dat maakt de sfeer ook niet beter.

Olke lijkt me trouwens echt een leuke man, iemand waar je meteen bij op je gemak bent. David ook, riks niet :).

15. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Die Marc is gewoon introvert en wat verlegen. Ben zelf ook introvert (en zou in zijn situatie ook verlegen zin) en kan hem juist goed begrijpen, maar begrijp dat hij voor een extrovert als moeilijk zal overkomen.
    Met Marc zou je bv een-op-een hele diepgaande gesprekken kunnen voeren, maar alleen als hij zich echt op zijn gemak bij je voelt.

Denk dan ook dat hij veel te zakelijk zijn vrouwen heeft uitgekozen. Dit zijn alle drie van die zelfverzekerde vrouwen die over hem heen zullen lopen. Hij had naar zijn gevoel moeten luisteren en wat zachtere types moeten uitkiezen die meer op hem lijken. Nu leek hij opzoek te zijn naar iemand die tegenovergesteld van hem was.

16. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jammer dat Marc qua eten en drinken niet alles goed voor elkaar had. Niks zo leuk als na een lange reis lekker kunnen gaan zitten en lekker eten en drinken....

17. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja inderdaad. Hij wilde al bijna gelijk boodschappen gaan doen met ze. Ze zaten nog maar net na een lange reis.

Vond het ook best apart dat hij vroeg of ze water wilden drinken. Ik vond dat een beetje goedkoop. Hij had ook kunnen vragen wát ze wilden drinken..... Maar met dat warme weer is een flesje water vast heel lekker....

18. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Natuurlijk is het leuk om uren later of de volgende dag even naar de lokale markt te gaan. Maar als je zo'n vreselijk lange reis achter de rug hebt wil je gewoon lekker zitten en een beetje verzorgd worden in de normale zin van het woord.

Ik snap niet dat hij dat niet gedaan heeft. Hij weet toch dat er drie dames komen, waarom ga je dan niet een dag van te voren naar de supermarkt en gooi je de kasten en koelkast vol met heel veel eten en drinken????

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83

Misschien dacht die: leuk dan hebben we iets te doen! Zijn intenties zijn goed, hij is gewoon wat verlegen. Die meiden zijn te onafhankelijk. Ik zie een meer zorgzaam type bij hem.

20. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, het is leuk, als je ff bent bijgekomen en even wat hebt gedronken en gegeten enzo, maar niet een glaasje water en dan nog je boodschappen moeten doen...

Deel Deze Pagina