Ik heb het net even op uitzending gemist gekeken want gisteren vierden we nog sinterklaas. Maaruh waarom heeft Aletta maar 8 mannen bij het keuze moment? Die anderen hadden toch 10 vrouwen? Ik vind het erg leuk dat het weer begonnen is hebben er weer lang op moeten wachten ben benieuwd hoe het een en ander zich gaat ontwikkelen.
Leuk hoor, ik ben een trouwe kijker Wel even wennen dat het ietsje anders is dan anders, maar is misschien ook wel goed juist. Hoop dat het net zo leuk wordt als andere seizoenen!
Ik heb het pas net terug gezien. Leuk! Wat ik wel heel appart vond, dat Wim steeds over zichzelf in de tweede persoon praat. Niemand anders die zich daaraan stoorde? Hij zegt niet "kies je voor mij of voor Afrika" maar "kies je voor Wim of voor afrika"
ik vond dat ook niet storend. Zelf wel wat logisch: Hij stelde de vraag vanuit hun oogpunt als het ware. En als hij had gevraagd: Kies je voor mij, of voor Tanzania, dan zou dat al zoveel persoonlijker zijn - maar het gaat er juist om, dat ze hem nog eigenlijk niet kennen - alleen de Wim van de beelden. hmm klinkt nog wat wazig - maarja ik vond het niet heel vreemd in elk geval
Ja zoiets wilde ik er ook bij zetten in mijn antwoord haha, maar ik kreeg het niet verwoord... dus heb het weggehaald, maar ik vond het idd ook nog wel soort van logisch
Wat is het hier rustig zeg! Ik denk dat die vrouwelijke boerin nooit aan een man komt. Zelfde verhaal als die Henrieke toen. Ze is zo kieskeurig.
Ze stelt zich nog niet bepaald open idd. Ik vind Jan wel een fijne persoonlijkheid hebben en die Patrick vind ik er zelf wel leuk uitzien
Patrick is leuk voor Aletta. De rest... Uhmm.. tja... Boer Jan is een schatje. Clair (rood lang haar) vind ik leuk bij hem. Die franse boer jos kiest vast voor het franse meisje.
Wat weinig reacties nog! En wat vonden jullie van boer Johan uit Denemarken? Die vond ik leuker dan verwacht, het daten ging hem niet ongemakkelijk af. Ik was bang voor iets als bij boer Wietse een paar jaar geleden... Maar hij had geloof ik te weinig tijd bij alle vrouwen
Ik stond te kijken van de keuze van Wim! Ik had juist van de vrouwen die hij wegstuurde verwacht dat zij mochten blijven. Bij jos was het vrij duidelijk welk groepje vrouwen zou blijven vond ik. Alleta: Dat die donkere eruitging vond ik niet zo gek en die man met dat lange haar - tja, die vond ik ook niet geweldig. Dus ze heeft denk ik een goede keus gemaakt. Patrick zou het best bij haar passen van deze 3 - maar misschien worden zij juist wel te veel broer/zus . Ik hoop dat er nog wat passie bij komt kijken ergens of een ieniemienie beetje romantiek (wat aletta dan accepteerd ) .
Ik verbaas me toch een beetje over die jongere boeren, Zo niet soepel. Weinig spontaan en erg zakelijk. Om in het eerste gesprek al helemaal te weten of iemand in staat is om naar het buitenland te verhuizen........Je wil elkaar eerst toch een beetje leren kennen zoals hobby's werk etc.....
Bij boer Wim die ene dame die op leiding reisleidster doet. ik ben bang dat ze Wim als opstap gebruikt.. Ik denk ook dat Jos voor de franse gaat. Jan gaat denk ik voor Judith vind ik de leukste voor hem! die blonde niet! haha Johan had idd tijd te kort. ik denk dat tussen zijn 5 er wel iemand bij hem past en tja Alletta net wat hier gezegd word.. broer zus, ze stelt zich niet open.. helaas.. Leuk! ben benieuwd na de logeerweek! haha
Gisteren ook weer gekeken. Ik krijg de kriebels van die vieze sikjes, bah! En van Aletta ook, op een negatieve manier. Johan vond ik ontzettend leuk overkomen, had het niet verwacht. Ik hoop dat zijn grote liefde er tussen zit. Wim ook een leuke man. Jan en Jos weet ik nog niet wat ik daar van moet denken.
Dat idee had ik ook over hem. Maar vond hem wel een beetje een slijmbal zoals hij over de brieven van 'zijn' vrouwen praatte. Bij de één zei hij dat zo zo mooi straalde op de foto, bij de ander iets soortgelijks.... Ik had de indruk dat hij anders niet goed wist wat hij moest zeggen als openingszin. Hebben jullie de Lucky-tv filmpjes gezien? LuckyTV | Nootjes LuckyTV | Een kadootje Jan vind ik persoonlijk geen leuke boer, maar Judith lijkt me een erg leuke vrouw voor hem. Jos vind ik wel een leuke boer.
Briljant altijd die boer zoekt vrouw lucky's. Ik vind het alweer twee geweldige afleveringen geweest van bzv. Zoals het er nu uitziet wordt het weer een heerlijk seizoen.