Ja kletskoek idd. ben benieuwd na volgende week! hij geeft nu die andere ook meer aandacht en zij spreekt dr twijfels uit ik vind claire ook geen blijvertje bah!!
Ik vind het dit seizoen helaas niet zo boeiend... Geen echte uitschieters. Aletta: wat ene stel weekdieren heeft ze aangetroffen. Allemaal van die geiten wollen sokken types ( leuke woordspeling trouwens ), van die gevoelsmensen. maar ik ben zeer benieuwd of ze haar van dr werk af kunnen halen! Johan: mijn god... die lompe grappen.. ik zou spontaan afknappen en die moekes voelen zich nog gevleid ook?!! Ik denk dat hij uiteindelijk voor die kortharige Ingrid gaat. Die kan zn grappen waarderen en vind het vlgs mij heerlijk om voor hem te zorgen. Die andere Ingrid vond de leefsituatie toch iets te gortig geloof k... Jan: ik denk dat Judith er toch vanaf ziet, als ik het voorstukje mag geloven... Jammer, want ik vind die Claire veel te haantje-de-voorste. Wim: rare vogel! Die kan nauwelijks over zn gevoelens praten...pfoe, daar hebben de vrouwen nog een zware dobber aan. Gewoon doodleuk overal overheen praten en stug doorlullen over de bloemetjes en de bijtjes!! Ben benieuwd of er überhaupt iemand nog door heen kan prikken... Bij die ...( ben dr naam kwijt, met de kortere donkere haren) heb ik het idee dat ze gewoon daar wil wonen en dat het haar niet om Wim gaat? Dan gun ik het die Evelyn ( heette de andere zo?) het meest. Jos: ik hoop dat Leonie het wordt: super leuke meid om te zien en lekker no-nonsense. Ik hoop dat jos zich niet teveel laat leiden door zn verstand.
Goedzo Aletta, Koen naar huis. Die praatte over gevoelens.. brrr!! Vind Yvon ook wel sterk. 'Dat ze de hokjes toch maar mooi had laten timmeren'. 'Das maar vast binnen' Ouch.. Die Claire van boer Jan.. Die vind Engels praten héérlijk want ze heeft ooit drie maanden in Londen gewoond en moet sindsdien toch vaak naar nederlandse woorden zoeken? Euh.. Oké....
Hopelijk komen er nu wat diepere gesprekken bij Wim, Aletta, Johan, Jan hahaahah en Jos, kortom bij allemaal. Al heb ik nog het meeste met Jos, ik hoop dat hij juist voor niet die blonde gaat, ben haar naam ff kwijt. Die Leonie vind ik niet zo En Jan moet Claire links laten liggen en eerlijk zeggen wat hij voor Judith voelt, al ben ik bang dat dat een beetje te laat is.. Wim, Johan en Aletta niet echt een sterke voorkeur, vindt het allemaal maar niks toe nu toe
Ik zat te denken he: zijn we niet te streng naar Aletta aan het kijken? De mannelijke boeren zijn ook de gehele dag bezig op hun boerderij (bijv. Johan). Daar wordt toch ook niets over gezegd (behalve een beetje gezeur van de dames dat hij laat is en dat ze graag nog willen dineren). Jos is ook druk bezig op zijn boerderij en betrekt de dames er ook bij. en Aletta doet het eigenlijk ook: ze betrekt de mannen bij haar werk. Zij geeft hen klusjes, zodat ze ook kunnen zien wat er van ze verwacht zou kunnen worden, mochten ze blijven. En tuurlijk zou Aletta het moeilijk hebben om over gevoelens te praten, maar dat heeft Wim toch ook? En daar vind ik mensen toch minder heftig op reageren dan bij Aletta.
Heb je idd wel een beetje gelijk in. Misschien kunnen wij het als vrouwen moeilijker voorstellen en aanzien bij een vrouw ofzo hahaha..
Ik hoop dat bij Wim Evelyne blijft . Ik vind Janne wat te praktisch. Evelyne is ook gewoon lief en zorgzaam denk ik. Johan: Ingrid met het korte haar past bij hem en die ziet het tenminste ook zitten. Jammer dat Ingrid met het lange haar niet weg is - ze ziet het tenslotte toch niet echt zitten. Ik vind Saskia nog steeds leuk Jos - maar misschien past Leonie beter... Ik vond het wel goed dat ze benoemde dat ook zij mensen weer achter moet laten als ze bij Jos gaat wonen. Dat het niet allemaal maar zo makkelijk is voor haar in vergelijking met Leonie. Jan: Ik ben bang dat hij te laat is bij Judith - jammer dat ze die omslag qua gevoel al gemaakt heeft nu. Ik vind het wel leuk dat hij haar nu ook écht ziet... En zich niet meer laat overrulen door claire als het ware. Ik kan me voorstellen dat hij nu met niemand overblijft. Afgeknapt op claire en Judith die niet meer wil... Aletta: Ik dacht toch even dat ze Patrick naar huis zou sturen. Leuk dat Jan uit zichzelf ging praten met Aletta . Ik ben benieuwd naar komende week, wanneer ze van de boerderij af gaan en elkaar even anders leren kennen dat alleen maar werkend.
Dat zei ik ook meteen ja! Ik heb zelf ooit 6 maanden in engeland gewoond maar dat probleem heb ik echt niet hoor! Zij is vreselijk van het 'interressant doen', bah afschuwelijk. "ik praat overduidelijk brits Engels en niet Amerikaans Engels..." Pfff wat is nou 3 maanden (of 6) op een mensenleven.. overdreven mens, gelukkig gaat jan dat ook inzien. Nu afwachten wat hij gaat doen als judith af haakt...
Ik vind die Claire ook een irritant schepsel met haar glutenallergie. Wat een kattenkop dat mens brrr. Misschien doet ze ook wel een beetje zo omdat ze onzeker is en zichzelf gaat overschreeuwen. Ik vind Judith ook niet heel leuk,beetje tuttig maar ach
Ik weet even niet hoe ik hier een link moet plaatsen ( met iPad ) Maar dat stukje van Nynkekijkttv. Hilarisch! Hmm. Linkje zou toch handig zijn..
Ben op zoek gegaan naar haar blog in het archief kun je alle posts teruglezen (en dat ga ik nu dus doen) Nynke kijkt TV: Archive
Op zich heb je misschien wel een punt, alleen gaat het er ook nog om dat Aletta vooral die mannen als klusjesmannen gebruikt. Het is boer zoekt vrouw, geen boer(in) zoekt klusjesman.. Dat de boeren en boerin hun werk doen is prima en logisch, maar laat de vrouwen en mannen dan wel meekijken met wat ze zelf aan het doen zijn om zo echt goed in te kunnen leven in wat het boerenleven inhoudt en zet ze niet apart ergens neer om een hek te maken of weet ik wat. Dat kan ook later nog als het echt wat zou worden.. Is mijn mening he
Ow ja er gaan geruchten (hoorde ik vanmiddag op 100%nl) dat Jos voor Leonie heeft gekozen omdat er een auto met Frans kenteken bij haar in de straat is gezien en dat Leonie koffers in die auto zette.. Kan natuurlijk ook een gerucht zijn om ons allemaal om de tuin te leiden, we wachten maar af.. Zegt dus helemaal niks, in eerdere seizoenen zijn er ook wel ns geruchten geweest die later helemaal niet bleken te kloppen, maar ik wilde m hier wel even in de groep gooien
Whaaaaaaah ik ben nieuwsgierig naar de volgende aflevering!!! Ik hoop dat Jos Leonie kiest. Eerst vond ik haar zo'n barbie typetje maar nu vind ik haar toch het beste bij Jos passen en ook wel een leuke meid. Jan moet voor Judith kiezen want Claire is verschrikkelijk irritant! ze vind zichzelf een beetje té geweldig... terwijl ze niks bijzonders is. Ik vind Janne het beste bij Wim passen, al is Evelyne wel heel lief... Johan gaat denk ik voor Ingrid met het korte haar. Aletta kan ik totaal niet inschatten maar ik hoop dat ze voor Patrick kiest en eindelijk een beetje wat meer laat zien dan dat afstandelijke saaie gedoe
LEUK! al weten we 't nog niet zeker... Maar ik vermoed wel dat hij voor Leonie kiest omdat ze een stukje lieten zien van wat de volgende keer komt en je zag dat Jos met dat andere meisje (ben haar naam kwijt) praatte en toen fluisterde dat meisje iets in zijn oor toen Jos vroeg "ben je verliefd?" ofzo. Dat is echt zoiets om ons te doen laten geloven dat hij voor haar kiest...maar dan blijkt dat helemaal niet zo te zijn haha..Lekkere beredenering he?