boer zoekt vrouw - vanavond

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik zie het nog wel wat worden. Jan ging mee met Claire haar opdringerigheid, Judith voelde zich 5e wiel aan de wagen. Ik denk dat Judith wil dat Jan maar eens het initiatief moet nemen.

Wat een schijnheil trouwens die Clairs 'nee hoor was niet de bedoeling om tussen jullie in te staan' uhhh dag was precies je bedoeling.

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
  3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Echt he, tranen biggelden over mijn wangen!

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
  5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Whahaha die linkjes!

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja en ze kan heel goed koken, maar weet niet hoelang aardappels op moet staan, haha,,ze dacht dat het na vijf minuten al gaar was, hahaha..

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haha idd een apart figuur die Claire:D
    Ik hoop echt dat Judith hem nog een kans wil geven want anders zou ik het echt heel zielig voor hem vinden...

Volgens mij is Aletta een beetje verliefd aan het worden....op Patrick!:)
    Ze raakte een beetje in de war van hem...

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Nooit verwacht dat Jos voor Saskia zou kiezen. Maar denk dat ie wel goed heeft gekozen en leuk en lief ook dat ze al zo verliefd doen. :) Het eerste kusje heeft al plaatsgevonden. :D

9. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Jan: ik vind het erg sneu voor hem. Claire die hij zelf niet zag zitten, en de meid waarvoor hij eigenlijk voor wilde gaan, zag hem niet zitten. Dus nu heeft hij niemand. Ik ben van mening dat hij een verkeerde naar huis heeft laten gaan. (Florence).

Johan: ik had al wel verwacht dat hij voor deze Ingrid zou kiezen. Hij was helemaal emotioneel en hij wist volgens mij niet wat hem overkwam. De eerste verliefdheid en waarschijnlijk ook het eerste kusje. :)

Ik denk dat Aletta volgende week voor Patrick kiest.
    Wim, daar heb ik echt geen idee van.

10. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ahhhhhh,
    ook nooit gedacht dat Jos voor Saskia zou kiezen! Toch vind ik, nu ze er helemaal openlijk voor gaan, wel ene leuk lief setje!
    En Leonie was toch te knap voor hem, haha)

Johan en kleine Ingrid... gossie... wat schattig! Zo zie je maar: op elk potje past een dekseltje! Grote Ingrid vatte het sportief op. Ik vond het haast een soort van zielig dat ze steeds alleen zat..

Jan: wat we al dachten: blijft ie toch mooi alleen achter zeg... Vond wel dat Judith gelijk had met wat ze zei over Jan. Ik denk dat ze er goed aan heeft gedaan om vroegtijdig te kappen.

Alletta... jee, ik dacht toch echt dat ze voor Patrick zou gaan... maar nu twijfel ik...

Wim: Die gaat dan toch voor Janne?? Ik denk dat het Janne alleen puur om het winnen gaat en/of het luxe interessante leventje daar.
    Hopelijk kiest hij niet voor Evelyne... laat haar lekker naar huis gaan! Ze is veel te leuk voor die Wim!

11. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik vond judith ineens een kattekop zeg!

Verder heerlijke aflevering! Was wel duidelijk dat Saskia en Jos (en Leonie) het al wisten. Leek erg in scene gezet. Maar leuk stel! ♡

12. lea

lea Fanatiek lid

Ik vond judith ook ineens zeuren. Ze gaf het ook geen kans. Ik denk dat jan zich niet anders heeft voorgedaan dan dat hij wad. Had dan meteen je koffers gepakt....maargoed dat is makkelijk zeggen vanaf de bank. ...

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dus toch Saskia. Zo zie je maar dat uiterlijk ook niets alles zegt.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    vind die saskia veel knapper dan die leonie.... maar dat zal aan mij liggen haha
    maar wat een leuk stel :)

jan tja was te verwachten..

wim wat een oetlul sorry hoor.... hoop dat de evelyn hard gaat rennen...

johan aaaaah leuk hoor

hoop dat aletta voor patrick kiest

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik vind Saskia geen knappe meid :) Leonie vond ik veel leuker en spontaner. Ik irriteer mij aan Saskia. Maar inderdaad die boer Wim. Wat zien die vrouwen in hem?! Wat een lompe zak zeg!

16. Alf

Alf Niet meer actief

Johen =lief!

Jos, haha.. en hier in Alkmaar gaan allemaal roddels dat Leonie haar baan opgezegd zou hebben, er franse auto's voor haar deur stonden en haar inboedel op marktplaats.. zag hem dus ook niet helemaal aankomen.

Wim en Janne, leuk stel. Beide lastig en duidelijk naar de ander. Evelyn is veel te zacht. Die zou doodongelukkig met hem worden

17. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik vind saskia wel knap. Mooie ogen lief gezichtje. Leonie is idd ook knap. Maar dan standaard knap :p

18. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Kan nog dat ie uiteindelijk leonie toch nog heeft :p
    zoveel maanden verder haha je weet niet hoe het nu is

19. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik ben happy dat ie saskia heeft gekozen, superleuk stel!
    Vind haar echt een hele leuke meid!! Veel opener en spontaner dan leonie.

Deel Deze Pagina