Doden door steekpartij in kinderdagverblijf België Uitgegeven: 23 januari 2009 11:15 Laatst gewijzigd: 23 januari 2009 11:25 DENDERMONDE - Bij een steekpartij in een kinderdagverblijf in het Vlaamse Sint-Gillis bij Dendermonde zijn vrijdag twee volwassenen en drie kinderen gedood. Dat meldden Vlaamse media vrijdag. De dader zou zich nog steeds in het gebouw bevinden. De politie is massaal uitgerukt. Volgens verschillende bronnen zouden ook twintig kinderen gewond zijn geraakt. Onduidelijk is in welk kinderdagverblijf het drama zich heeft afgespeeld: De Rakkertjes of de Fabeltjeskrant.
Dat is toch ongelofelijk! Hoe gek kunnen sommige mensen zijn? Ik sta echt perplex...hoorde het net op de radio...ik kan er gewoon niet bij....dit is toch verschrikkelijk
de politie zit nu met een helikopter achter hem aan.. ik hoop dat ze die gast afslachten! TE idioot voor woorden dit gewoon
en ja hoor.....weer een gek opgestaan! walgelijk! ik leef met de ouders en kinderen mee die dit nu moet overkomen
Dader is gepakt. Ik kan alleen maar huilen om die ouders en die kindjes.. en dankbaar zijn dat mijn twee kleintjes hier veilig bij mama en papa zijn.
Ik vind het zo verschrikkelijk... Wie doet nou zoiets? De dader schijnt uit een psychiatrische instelling te komen. Ik heb nu zó de neiging mijn KDV te bellen. Heb net al zitten janken hier. Gelukkig kun je Sverre's KDV niet binnen zonder binnen gelaten te worden door een leidster. Maar ja, als iemand zich nou voordoet als vader ofzo?!
In dit geval was de dader zwart wit geschminkt, dus die zie je dan niet voor vader aan denk ik. Volgens het laatste nieuws zijn er 1 baby en 1 volwassene omgekomen. Straks is er een persconferentie op de belgische tv.
Dit is te krankzinnig voor woorden. Wat bezielt die eikel, om met een mes te gaan lopen zwaaien in een KDV... Dat je uberhaubt iemand neersteekt is al van de zotte. Maar dit... Bah, krijg er echt een naar gevoel bij...
Verschrikkelijk gewoon Wat bezielt zo iemand? :x Wat vreselijk voor die ouders... je zal gebeld worden op je werk met dit nieuws
Op teletekst van RTL staat ook nog: De dader,die opvallen geschminkt was, is gepakt terwijl hij rustig naar huis fietste! Hoe gestoord kan je zijn..