Boer zoekt vrouw ...

Discussion in 'De lounge' started by NikkiF, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    ja zekers, staat aan. nog ff wachten na de REC

2. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Ik heb het daarnet online gekeken, was gisteren niet thuis, Was een leuke uitzending! Vond het wel grappig!
    liefs fredje

3. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Het gaat er nu al allemaal wat losser aan toe dan het vorige seizoen. Alleen boer Jochem moet nog even uit zn schulp komen, hopelijk komt hij wel wat los want hij is toch erg verlegen. Marieke lijkt hem wel wat losser te maken. Nu weer een week wachten....

4. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Ik vind die Jochum wel een beetje vreemd. Hij kijkt die vrouwen nooit recht in de ogen. Dan draait ie zn ogen en zn hoofd zo raar omhoog. Het ziet er (laat ik het netjes zeggen ;) ) apart uit. Ik denk dat Marieke het beste bij hem past, want die doet ook zo overdreven. ;)
    Die Gerrit vind ik een beetje oversext. Ik vind Eva wel bij hem passen.
    Verder denk ik Dirk-Jan en Ingrid, Martijn en Bibi, Hans en Trudi.
    Dat is mijn voorspelling. Wie denken jullie dat er overblijven?

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Heb gisteren niet gekeken, straks maar even op de pc kijken.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ik denk dat Gerrit idd Eva zal kiezen, terwijl ik Inge meer bij hem vind passen. Dirk-Jan idd Ingrid, Martijn kiest Bibi, Jochem en Marieke, en Hans vind ik moeilijk, op zich vind ik Trudi wel bij hem en zijn gezin passen, maar hij is zelf denk ik meer gecharmeerd van die Zuid Afrikaanse vrouw.

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik ben het helemaal met jou eens~!
    Jochem en Marieke vind ik wel bij elkaar passen, ik zag zelfs dat hij een beetje flirte op zijn manier met haar ;)
    Eva is zelf zo vol overtuiging dat ze bij Gerrit past, maar ik vraag het me echt af hoor of dat zo is, denk wel dat hij haar kiest.
    Hans en Trudi (die flinke dame) vind ik bij elkaar passen qua uiterlijk en doen en laten.
    Dirk-Jan vind ik de leukste boer die het ook niet verkeerd doet in Frankrijk denk ik zo..

Zondag weer kijken hoor!

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Ja, ik heb soms een beetje medelijden met Jochum, hij is zo enorm verlegen ... ;) Ik hoop dat hij zijn liefde zal vinden via het programma !

Eva en Gerrit inderdaad, die vormen ook een goed stel ! Martijn was inderdaad al heel positief over Bibi. Hans vind ik ook erg lastig ... ik denk dat die Ria wat té druk voor hem zal zijn.

We zullen zien, het verveelt me in ieder geval nog niet !

Groetjes,
    Nikki F

9. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    @Zorra en Mirre: Ehhh...volgens mij is Trudie die Zuid Afrikaanse en Riet die wat flinkere dame :D

Verder ben ik het met jullie eens omtrent wie ze gaan kiezen. En het blijft een leuk programma om te zien! Fijn dat het hier niet draait om alleen maar mooie mensen. Ben alle make-over en modellen programma's nml een beetje beu.

10. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Vind die jochem zo een schatje zo lief.
    alleen jammer dat hij zo verlegen is ik denk dat hij wel voor die marieke kiest.
    Die ik heel goed vind passen bij hem.

11. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ja nu je het zegt :) Ik zag in Mirna's berichtje Trudie staan en vond die naam wel bij die kippenboerin passen, maar ze heet idd Riet :D Ik denk ook dat Riet wel erg druk voor hem is, hij is zelf denk ik ook niet een van de rustigste. Ik denk dat Jochem best een leuke vent is, maar hij is enorm zenuwachtig en onzeker en weet zich daardoor geen houding te geven. Het continue omhoog en opzij kijken, aan zn gezicht zitten, echt tekenen van onzekerheid. Hopelijk kunnen de vrouwen zn ware gezicht zien tijdens hun verblijf, en wij natuurlijk ook ;)

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @eve
    Je hebt helemaal gelijk! hihi
    Maar die bedoel ik :p

13. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Heb gisteren even op de pc gekeken, leuke aflevering.
    Ik heb genoten van Hans, wat een figuur. Hoe die dat ook zei; bij de chef in bed. :)
    En die arme Jochum, je zult maar zo verlegen zijn. Hoop dat hij een vrouwtje er aan over houdt.
    Gerrit vindt ik super, wat een boer. Zo heerlijk gewoon.
    Martijn en Dirk-Jan vind ik leuke kerels om te zien. Zou ook wel in Frankrijk willen wonen op zo'n mooi plekje.
    Volgende week zeker weer kijken.

Share This Page