Even mijn meningen hihi: Aad: Vind ik geen leuke boer meer en ook geen leuke vrouwen, veel te kattig tegen elkaar brr. Ik denk dat hij kiest voor Jeannet omdat hij aar familie al kende. Henk: Is wel een schatje, Lisa is een leuke meid maar ik denk dat Henk niet voor haar kiest, ik denk ook dat Yoni het word. Henrieke: Ik denk en hoop echt dat het Bert word, haha heb wat met hem en ik weet niet waarom! Maar gewoon zo leuk om te zien dat híj een dierenarts is, knap hoor! Martin: schat van een vent en ontzettend leuke lieve vrouwen! Hoop dat José het word of anders Wilma. Willem: kan ik niet zo veel over zeggen.. mannen die op mannen vallen daar heb ik weinig kijk op. Wel een lieve en gevoelige man is het denk ik..
Ik zal ook nog even mijn meningen geven: AAD: vind hem nu ook niet zo leuk meer. Het lijkt me ook geen makkelijke man, ik weet eigenlijk niet waarom. Die Ina vind ik ook niet leuk. Wat een zeur. Gelijk al lopen zeuren dat toen ze aan kwam lopen, er niemand opstond of keek en dat vond ze zo ongastvrij. En toen nog gezeur aan tafel dat ze niet alles lust. Vind haar een raar mens. (En ze heeft net konijnentanden, sorry. ) De vrouwen kunnen het volgens mij onderling ook niet echt met elkaar vinden. HENK: Ik vind die Fiona niet zoveel aan eerlijk gezegd. Ik hoop dat ie voor Lisa of Yoni kiest. (Kan ik nog niet echt beoordelen, wie nou het leukste is...) HENRIEKE: ik vind haar in tegenstelling tot vele anderen, wel een leuke meid. Spontaan en goedlachs. Barrie vind ik een leuke jongen voor haar, maar het kwam wat knullig over met die koeien, waar die niet veel verstand van heeft, en dat was te merken ook. Hij was wel weer goed in tafel dekken. Bert lijkt me ook een leuke/ goeie man voor haar. (Zag alleen dat hij een wel heel geel gebit had met een wit spuugje tijdens het praten, en dikke lippen.) Maar dat geeft natuurlijk niet, het gaat ook om het innerlijk, niet alleen het uiterlijk. Dus ben benieuwd... @ Martin, ik vond dat Jose te overdreven aardig deed tegen Martin zijn dochter. Gelijk indruk proberen te maken natuurlijk. Swaen vind ik niet veel aan (dat rijmt) en hoop dat hij voor Wilma kiest, lijkt me een erg lieve vrouw. WILLEM: ik vind het moeilijk te zeggen wie ik nou echt bij hem vind passen. Denk Jacob toch het minste, weet niet goed waarom. Dus dan zal het Jurjen of Klaas worden.
Ik vind dat de manier van praten van Willem wat weg heeft van Paul Hanen. (Beter bekend als Bert). Maar dat komt misschien ook door dat voorstelrondje van DWDD waarin ik het net Paul Hanen vind.
Ineens viel gisteresn bij ons dat kwartje ook!! Helemaal als je alleen zijn stem hoort. Hij praat gewoon precies hetzelfde!
Haha dat dacht ik ook gelijk: Pim Fortuyn. Henrieke: Vind Bert idd wel de beste match. Aad: Hmm , krijg ik weinig hoogte van. Vind geen een nog echt goed passen. Henk: Yoni vind ik heel leuk. Martin: Swaen en Wilma vind ik de leukste 2. Willem: geen idee
Henrieke: Rick Jan vind ik echt niets aan, geen uitstraling. Bert is wel lief enzo en een geweldig leuk beroep, maar wat al eerder gezegd is, zn gebit ja sorry vind ik niet zo fris, ik zou daar zelf niet tegen kunnen.....(vind het wel heel zielig om over iemand te zeggen ) Barrie vind ik echt leuk! Aad: Hij is volgens mij niet zo eng als hij lijkt. Volgens mij schuilt er best een lieve zorgzame man in hem Die Ina, de zeurkous mag er per direct uit, ze zoekt volgens mij gewoon dingetjes om maar te zeuren. Jeannet en Linda vind ik allebei wel oke, maar ik zou nog niet kunnen zeggen wie beter bij hem past. Linda lijkt wel al echt haar leven aan te willen passen aan Aad. Henk: Ik vind Yoni heel vlak overkomen, weinig uitstraling, weinig spontaniteit. Fiona idem dito, al doet ze wel iets meer dr best. Van mij mag Lisa door, dat vind ik een leuke, vlotte tante. Martin: Is gewoon een lieverd, wat een leuke man is dat. Swaen vind ik ook niets aan , Jose vind ik wel heel leuk, maar ze houdt zich misschien beter iets meer op de achtergrond in het begin. Wilma vind ik ook een heel lief, warm persoon, een van die 2 mag het wel worden. Willem: Jurjen vind ik eng! Klaas vind ik gewoontjes, nog niet zo een mening over en Jacob vind ik echt een toffe vent!
dat zei ik ook gelijk! verder ik vind aad vreselijk wat een enge vent zeg brrr verder vind ik ze allemaal wel leuk hoor
Ik lachte me kapot om die Ina bij het eten "oh dat wordt dus alleen salade" Hoezo? "ik lust geen sate" o "nou ja wel sate maar zonder saus" O die zit er al overheen "ja" *stilte* "maargoed ik lust wel brood" Sorry wat zei je? "dat ik wel brood lust" AHHAHAHAHAHA
Over die iena eerst zei ze geen sate te lusten wel het vlees maar niet de pindasaus en later at ze wel sate zal aad die saus er egt afgehaald hebben?
Ja, dat zag je ook dat ie het eraf schraapte WHAHAHA Trouwens, die Willen had toch het huis van een ander omdat zijn huis te klein was voor alle 3? Dat heeft ie niet gezegd, en die Jacob zat steeds "ooh mooi uitzicht, kan ik wel aan wennen hooowr" Zal rauw op ze dak vallen als ze bij zijn eigen huis aankomen en hij elke dag in de laadklep van vliegtuigen kijkt en de NS een hand kan geveN.
Haha dat meen je niet! Heb k helemaal gemist dat het niet zijn eigen huis was! hihi zal inderdaad wel balen zijn.. maar waarom zegt hij dat dan ook niet tegen ze? Hij is soms wel wat stug hoor..
Misschien even leuk om hier te vermelden dat boerin Annemarie van een seizoen eerder 7 maanden zwanger is, zo stond op de telegraaf: Boerin Annemarie zwanger - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Dat is nog eens leuk nieuws! Ze lijkt me wel echt een lieve mama. Maar 7 maanden al! Die heeft t lang geheim gehouden.....