Go Bert, Go Bert!! Leuk dat ie mag blijven! Ik denk dat ie gewoon veel 1 op 1 met Henrieke moet, dat ie dan wel uit de vergf komt! Blijkbaar vindt Henrieke de wat stillere mannen toch beter bij haar passen. Vind die RickJan maar niks... jammer dat barry eruit is, maar dan ga ik voor Bert! Zo gezellig bij Martin! Ik vind het allemaal wel leuke dames. Swaen is wel een beetje erg pittig, weet niet of hij dat zoekt? Vond haar wel altijd degene die het leukste was met hem... Willem maakt er ook echt wat leuks van. Geen idee nog met wie hij er vandoor gaat... vond Klaas altijd de leukste voor hem, maar nu weet ik het niet meer. Ze zijn allemaal zo relaxed! Henk: vind er nog weinig spannends gebeuren. Yoni is wel heel zeker van haar zaak... Aad: vreselijk... denk dat ie uiteindelijk met niemand overblijft. ik vond zeker wel dat Jeanette gelijk had en goed dat ze het ook zei! Denk dat dat uiteindelijk niks wordt. Volgens mij zoekt ie een volgzaam type waar hij lekker dominant over kan zijn!! Maar volgens mij is Ina ook niet zo tevreden... Jammer dat we weer een week moeten wachten op de rest van de keuzemomenten!!
Heel jammer dat we nog zo lang moeten wachten ja... Ik vind Yoni echt niet leuk... en gewaagd met haar uitspraken... Alsof ze er al zeker van is dat hij haar kiest (misschien denkt ze dat het helpt? ik denk het niet) en ik hoop dat ze er als eerste uitgaat... Ik vind Lisa 't leukst! Bij Martin vind ik het gezellig en de sfeer echt goed, geen idee wie 't beste past. Willem even geen mening, weinig van gezien vond ik. Bij Henrieke vind ik het jammer voor Bert dat hij zich zo ongemakkelijk voelt, het lijkt erop dat zij echt voor hem zal gaan en dan moet hij nog wel even. Hoop dat hij het vol houdt... Denk wel dat hij goed bij haar past. En bij Aad... Tja, ik denk ook dat het met geen van deze vrouwen wat wordt. Jeannet wil zelf niet denk ik, Ina vind ik gewoon vreselijk zeurderig en die laatste (sorry... weet niet eens de naam) vind ik heel apart over komen, manier van praten en kijken... heel apart. Leuk leuk leuk!
Ik vind Bert en Henrieke echt een leuke combinatie. Hopelijk vind hij snel zijn draai. Wanneer is dit eigenlijk gefilmd, weet iemand dit?
Ik denk dat Henrieke wel voor Bert gaat, hij past goed bij haar. Volgens mij is het best een leuke vent als hij zichzelf is. Henk vind ik een beetje saai, had het leuker verwacht bij hem. Yoni vind ik ook niks (de naam alleen al). Willem leek me zo'n fijne man, maar krijg nu een beetje de kriebels van hem, hij komt helemaal niet zo prettig over. Aad, hij heeft geen leuke vrouwen gekozen, allemaal chagarijnig haha. Bij Martin weet ik het ook niet, het is er in ieder geval wel gezellig.
Ik vind Bert ook de leukste voor Henrike! Barry vond ik niet bij haar passen.... Volgens mij is Jeanette wel een lieve vrouw, alleen komt het niet zo uit de verf op tv. En dat ze dat zei van die vinger vind ik alleen maar pittig. Daarna konden ze er ook samen om lachen, nou dat is toch alleen maar goed? Ik vind die blonde een beetje een zeikerd en die met die bril vind ik ook niks....maarja, dat is denk ik omdat het een type is waarbij ík me niet op mijn gemak zou voelen.... Henk....ja leuke meiden, alleen Yoni vind ik wat stil...niet dat dat erg is, maar viel me op. Geen mening verder. Martin...Ik vind José echt een leuk mens! Ze lijkt me fijn in de omgang en gezellig en ik vind haar een heel sprekend gezicht hebben. Swean is lekker pittig, ook leuk. En die andere is ook een lieve vrouw, geen idee wie hij kiest.... Willem....tja, apart....toen die laatste uitslaper (ben even zijn naam kwijt) de kamer binnen kwam, keek hij nog geeneens op van zijn boekje, vond i een beetje raar, niet sociaal... En tjeetje, wat praat die jurjen langzaam! Zou ik niet tegen kunnen haha, maar willem vind hem volgens mij wel wat...
Geweldig hoe iedereen boer zoekt vrouw volgt!! En bijna vinden we allemaal hetzelfde. Boer Aad mag gewoon stoppen of eerst eens normaal Nederlands gaan praten. Wat een kerel zeg. Nee echt gezellig wordt het daar niet! Swaen moet beetje rustiger doen en ook de anderen de kans geven. Bij Henk saaie boel. Henrieke en Bert; Dat wordt wel wat!! Willem: rare snuiter hoor! Ach wat hebben we weer heerlijk veel commentaar hahaha! Weekje wachten weer!!!
Over Jurjen: Zou hij in het verleden een hersenbloeding of iets dergelijks gehad hebben ofzo? Tenminste: Ik vind dat zijn manier van praten daar een beetje weg van heeft... Heel apart. Ik vind nog steeds Jacob het leukst, het meest relaxt. Ik hoop dat Klaas als eerste weggaat, maar mogelijk past hij wel het best bij Willem.. Ik vond Bert deze keer wel lief - wat meer van zichzelf laten zien - ook al is dat juist een beetje het probleem, door de camera's enzo. Aad: Jeanette heeft van zichzelf volgens mij een sjacherijnig gezicht.. best jammer . Ik twijfel vaak of ze daar wel wil zijn. Maar mogelijk is dat gewoon haar uitdrukking. Ik blijf er bij: Mogelijk blijft er wel 1 over, maar na de uitzending blijft hij uiteindelijk zonder vrouw zitten. Wilma vind ik nog steeds het beste bij Martin passen.. En het verhaal bij boer Henk is gewoon wat saai..
Henk is inderdaad een rustige jongen. Ook netjes Blijft een lekker ding... Yoni past wel bij hem. Maar die andere 2 ook vast...ha ha Aad is echt een boer... Willem een gewonen normale hardwerkende vader/man... Willem...not my cup of tea...maar dat hoeft ook niet. Henrieke een leuke meid. Bert past heel goed bij haar. Ik denk ook dat zij al echt verliefd is op Bert. Vanaf het begin al.
@Athina Dat heb ik ook al gedach over Jurjen, hij praat i.i.g. net als mijn buurman, en die heeft ook een hersenbloeding of zoiets gehad. Ik vond het niet vervelend dat hij zo praatte juist omdat ik steeds dacht dat het daar door kwam..
Tis hier en daar nog ietwat onwennig, het meest soepel loopt het bij Martin en daar vind ik José de leukste vrouw. Henrieke en Bert natuurlijk... Bij Willem en Henk weet ik het nog niet. Over Aad en z'n vrouwen zal ik het maar niet hebben, gezellig kwartet bij elkaar Dubbele afleveringen lijken me wel wat, heerlijk zondagavondje
Weer genoten hier. Aad blijft denk ik echt alleen. Ik denk dat daar wel een vrouw eerder weggaat. Vind hem echt een man om alleen te zijn. Tenminste deze 3 dames zijn geen types voor hem. Willem, zie ik niet echt genieten, is ook niet heel veel van laten zien, maar zie nog geen vonken. Ik moest wel lachen want op een gegeven moment zit hij erg te zoeken om iets in het aanrecht. Volgens mij weten de mannen nog steeds niet dat dit het huis van iemand anders is. Henrieke, is echt gek op Bert en ik denk dat het wederzijds is. De vooruit blik voor volgende week waar Bert helpt met de bevalling van een kalf. Dat is echt zijn ding, werken en niet teveel polonaise, cameras enz. Martin, gun hem een schat van een vrouw, want vind hem erg aardig en zorgzaam, en ik denk dat hij voor Wilma gaat. Lieve zachte vrouw en ervaring met kinderen. Henk, aardige knul, snap echt niet dat hij dit programma nodig heeft, maar ik vind Lisa wel een mooie meid voor hem.
Heerlijke aflevering! Tja die Aad toch, zo attent...not! Maar ik vind die vrouwen ook echt vreselijk. Vooral die met die snee in haar vinger (ben haar naam vergeten) wat een plebswijf. Excuses le mot Henk, ik vind yoni gewoon heel leuk voor hem, nuchter, lief en geinteresseerd Willem, weinig van gezien, geen idee waar hij naar neigt. Krijg er weinig hoogte van. Hendrieke moet natuurlijk onze vee arts kiezen. Colgens mij spectakel volgende week met die bevalling, hopelijk groeien ze wat naar elkaar toe Martin moet gewoon lekker voor die donkere moeke kiezen. Swaen vind ik veel te pittig en oe moet dat met haar bedrijf? en die blonde vind ik weer veel te poezelig. Al met al kan niet wachten tot volgende week
Ik denk trouwens dat Ina (van Aad) eruit gaat vanavond. Sinds gisteren of zo zie ik namelijk tijdens de tv-reclames een vooruitblik komen van bzv waarbij je Ina hoort zeggen: "Ik denk dat je een hele grote fout maakt!" Maar we zullen zien...